Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka.

Pytanie może trochę z d...

Czy lewarek o numerze 8E0 011 031 D wchodzi do plastiku w bagażniku? Czym różni się ten lewarek od lewarka z końcówką D?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Mam takie Recaro, niestety materiał na prawym fotelu nie wygląda już za ciekawie, związku z tym są dwie opcje :
1. Wymienić na taki jaki był
2. Wymienić wszystkie elementy z alcantary na inny kolor / materiał.
Jakieś propozycje co do koloru / materiału? Nie ukrywam, że fotele mają być typowo na handel więc np fikuśny róż lub skóra z węża odpada :decayed:

 

recaro.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogadaj z Kozą na ten temat. Opierniczy Ci je w dobrej monecie. Sporo materiałów ma teraz. :wink:

Zawartość dodana 25 minutes later

BTW tak na moje mało fachowe oko to jakby ogolić, wyprać i zaatakować parownicą tą alkantare to by była ok. Po co przeszywać skoro można ją naciągnąć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie Recaro, niestety materiał na prawym fotelu nie wygląda już za ciekawie, związku z tym są dwie opcje :
1. Wymienić na taki jaki był
2. Wymienić wszystkie elementy z alcantary na inny kolor / materiał.
Jakieś propozycje co do koloru / materiału? Nie ukrywam, że fotele mają być typowo na handel więc np fikuśny róż lub skóra z węża odpada :decayed:

 
recaro.png

Robiłem taki fotel, za ori alcantare plus obszycie siedziska ok 750zlf42963c466db1f6ff98fa7293cc8797b.jpg3ca8248c235165fe48424953afb627b5.jpg

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, szczuraz napisał:

Pogadaj z Kozą na ten temat. Opierniczy Ci je w dobrej monecie. Sporo materiałów ma teraz. :wink:

Zawartość dodana 25 minutes later

BTW tak na moje mało fachowe oko to jakby ogolić, wyprać i zaatakować parownicą tą alkantare to by była ok. Po co przeszywać skoro można ją naciągnąć ?

Dziurka już tam jest, na zdjęciach też jej nie widziałem ;)


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyna jakakolwiek szansa to nr 3 AF/AG, ale trzeba by się upewnić czy to czasem nie 2.5. Cała reszta z osobnym zbiornikiem nie podejdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam AVF i wkładałem ten z jakby dodatkowym zbiorniczkiem w AWX nie jest przypadkiem tak samo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie kurde powinno być to samo przecież AVF i AWX to to samo prawie, nie zmienili chyba nic w komorze silnika , ten z nr 3 to spotykałem w 1.8 t i 2.0 a te z dodatkowym zbiorniczkiem to widziałem właśnie w temacie o rezaniu sprysków do lamp tam kolega też miał 1.9 tdi avf-a chyba nawet i tam przypasował ten ze zbiornikiem dodatkowym.

W archiwum allegro znalazłem takie coś:

http://archiwum.allegro.pl/oferta/zbiorniczek-plynu-do-spryskiwaczy-audi-a4-b6-i3268314368.html

Niby z 1.9 i ma dodatkowy zbiornik.....

Edytowane przez MichałA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, JawoR36 napisał:

Jedyna jakakolwiek szansa to nr 3 AF/AG, ale trzeba by się upewnić czy to czasem nie 2.5. Cała reszta z osobnym zbiornikiem nie podejdzie.

Ja mam właśnie z doczepianym zbiorniczkiem tylko nie pamiętam numeru 

Wg mnie powinieneś brać z doczepianym zbiorniczkiem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te z doczepianym mają w całkiem innym miejscu mocowana do karoserii więc na pewno się różnią i zamienne nie są...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 napewno nie będzie pasował. 1 2 4 będą pasowały bo są doczepiane

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam dość nietypowy problem z 1.9TDi, turbo mi przeładowuje, ale tylko do okolicy 65*C temp. płynu, powyżej wszystko OK.

Od razu napiszę, iż wiem to, gdyż mam wskaźnik doładowania w kabinie. Porobiłem logi, ale wg nich prócz tego że przeładowuje w tym przedziale co podałem, wszystko pozostałe jest OK.
Mam co prawda program w nim zrobiony,ale problem pojawił się niedawno a jeżdżę już na nim 2 lata. Przepływka wyłączona programowo.

Czyżby problem z podciśnieniem bo tylko to mi przychodzi do głowy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko czemu tylko na zimnym?? Na ciepłym nie ma żadnego problemu, nawet przez ułamek sekundy nie przeładuje,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm, a moze jakis wezyk dziurawy, wlazi wilgoc, marznie i dlatego przeladuje na poczatku, a pozniej po rozgrzaniu, jak rozpusci to juz jest git ?! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie też tak zaczynam podejrzewać, bo geometria cięłaby się raczej cały czas...

Czas wymienić wszystkie wężyki od podciśnień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...