Radek Trzeciak Opublikowano 21 Maja 2017 Opublikowano 21 Maja 2017 Dnia 16.05.2017 o 21:43, turzol napisał: Mam, wersja black. Turzol jak możesz to podeślij jakieś zdjęcia i cenę na pw lub mail [email protected]
kamil-vag Opublikowano 21 Maja 2017 Opublikowano 21 Maja 2017 18 minut temu, Sedrak Dan napisał: Koledzy dziś rano auto przez nocy samoistnie wyczerpało akumulator . Już mi dwa razy niespodziankę zrobił , jednak tym razem po podłączeniu kabli rozruchowych nie odpalił , a słychać tylko cykanie po przekręceniu kluczyka i auto nie odpala :/ akumulator nie ma nawet roku . Padł rozrusznik ? Kupować nowy ( jakiej marki )czy na regenerację oddawać ? I co może być przyczyna rozładowania ? Alternator sprawdzałem niecały miesiąc temu po poprzednimi rozładowaniu i jest Ok tak samo napięcie na aku A pobór prądu w stanie spoczynku mierzyłeś ? Od tego się zaczyna się w takich przypadkach + pomiar napięcia ładowania...
Sedrak Dan Opublikowano 21 Maja 2017 Opublikowano 21 Maja 2017 (edytowane) Mierzyłem jak auto normalnie działało to wszystko było ok. Czyli mówisz, żeby teraz sprawdzić ? Tylko, że aku jest rozładowane . Doładować je i wtedy sprawdzić ? Edytowane 21 Maja 2017 przez Sedrak Dan
Sedrak Dan Opublikowano 21 Maja 2017 Opublikowano 21 Maja 2017 Na wyłączonym silniku jest 12V . Auto odpaliło na pych wtedy pokazało ponad 14 dopiero jak włączyłem światła , nawiew ba maksa , długie i radio pokazało 13,8
kamil-vag Opublikowano 21 Maja 2017 Opublikowano 21 Maja 2017 Kolego pobór prądu... Skoro ładowanie masz poprawne
Sedrak Dan Opublikowano 21 Maja 2017 Opublikowano 21 Maja 2017 A pobór prądu jak sprawdzić ? Po zgaszeniu znowu nie opala. Nie kręci w ogóle rozrusznikiem. Po prostu nic się nie dzieję, a aku działa normalnie. Zrobiłem scany w poszukiwaniu błędów. Pla.txt
kamil-vag Opublikowano 21 Maja 2017 Opublikowano 21 Maja 2017 No to musisz sprawdzić automat i sam rozrusznik. Do automatu dochodzi pojedynczy kabelek (cienki chyba czarno-czerwony), z wsuwką, na nim ma być 12V po kluczyku na odpalaniu, styk ze śrubą to stałe 12V - gruby czarny, bezpośrednio z aku, a 2 śruba to przejście z automatu na szczotki, tam ma pojawić się 12 V po przekręceniu kluczyka do odpalania... Minus (masa) jest podany grubym czarnym na obudowę rozrusznika. Najlepiej wyjąć rozrusznik i kablami rozruchowymi z aku sprawdzić działanie...
kamil-vag Opublikowano 21 Maja 2017 Opublikowano 21 Maja 2017 Ten cienki z wtyczką idzie ze stacyjki, więc jak nie kręci w ogóle to albo kostka stacyjki, albo rozrusznik (automat, szczotki itp)
Sedrak Dan Opublikowano 21 Maja 2017 Opublikowano 21 Maja 2017 Ok . Dzięki ! Jutro już umówiony jestem na wizytę u mechanika . Jeszcze dla pewności sprawdzę , bo jak kostka to żeby bez sensu nie wymieniał rozrusznika ... a w razie czego polecasz brać nowy czy na regenerację oddawać ? Rzucisz okiem na błędy w poście wyżej czy coś tam poważnego jest ?
kaju Opublikowano 21 Maja 2017 Opublikowano 21 Maja 2017 Dnia 17.05.2017 o 11:46, marcin9680 napisał: Witam. Panowie bardzo prosze o wszelkie podpowiedzi jak awaryjnie otworzyc tylne drzwi ? Zamek zblokowal drzwi i nie idzie ich otworzyc , slychac jak cos tam sie rusza podczas otwierania drzwi z pilota lub przycisku zamkniecia drzwi w wenatrz auta. Mam drugi zamek i chce go zalozyc ale jak te cholerne drzwi otworzyc ? Bardzo prosze o wszelkie sugestie. Dziekuje. otwórz przednie drzwi i masz dostęp do przelotki. tam kable pękają. poryraj sobie gumą i strzelaj z pilota, jak nic nie da, to podaj prąd po prostu na wtyczkę i tyle, musi je dźwignąć.
grzes283 Opublikowano 21 Maja 2017 Opublikowano 21 Maja 2017 Kaju, dzięki za wtyczkę z pinami......dzisiaj podłączyłem i bangla mała rzecz a cieszy
marcin9680 Opublikowano 21 Maja 2017 Opublikowano 21 Maja 2017 7 godzin temu, kaju napisał: otwórz przednie drzwi i masz dostęp do przelotki. tam kable pękają. poryraj sobie gumą i strzelaj z pilota, jak nic nie da, to podaj prąd po prostu na wtyczkę i tyle, musi je dźwignąć. Witam. Kaju dzieki serdeczne za podpowedz , juz drzwi otwarte. Cos jest nie tak z zamkiem lub wtyczka przy zamku gdyz za kazdym razem kiedy nie chca sie otworzyc drzwi czyli zamek cos tam ropi , "pyka" ale dalej po szarpnieciu klamki drzwi sa zamkniete to jak pokne piescia w drzwi nad klamka to zamek odpuszcza i drzwi mozna otworzyc i tak mozna kilka razy zamykac otwierac az za ktoryms tam razem znow drzwi sa zablokowane. Mam nowy zamek tak wiec w nastepny weekend bedzie zabawa z jego wymiana na dodatek dobrze przejze wtyczke od zamka czy nie ma wilgoci itp. Kable w przelotce sprawdzalem wczesniej i wsio jest ok , zadnych przetarc , pekniec i zwarc na kablach itp. Jeszcze raz dzieki.
Animal Opublikowano 22 Maja 2017 Opublikowano 22 Maja 2017 16 godzin temu, Sedrak Dan napisał: A pobór prądu jak sprawdzić ? Po zgaszeniu znowu nie opala. Nie kręci w ogóle rozrusznikiem. Po prostu nic się nie dzieję, a aku działa normalnie. Zrobiłem scany w poszukiwaniu błędów. Pla.txt Miałem ostatnio podobny problem dlatego sugeruję sprawdzić masę dochodzącą do rozrusznika. Ja zanim to zrobiłem to zregenerowałem sobie niepotrzebnie rozrusznik, wymieniłem aku i dałem altka do sprawdzenia a winowajcą tak naprawdę od samego początku był wyłącznie poluzowany kabel
kamil-vag Opublikowano 22 Maja 2017 Opublikowano 22 Maja 2017 42 minuty temu, Animal napisał: Ja zanim to zrobiłem to zregenerowałem sobie niepotrzebnie rozrusznik, wymieniłem aku i dałem altka do sprawdzenia a winowajcą tak naprawdę od samego początku był wyłącznie poluzowany kabel Dlatego najpierw sprawdza się napięcie ze stacyjki przy odpalaniu i napięcie na zacisku automatu - stałe 12V. Jak to jest to najlepiej wyciągnąć rozrusznik na stół i porobić testy (aku + kable rozruchowe). Wtedy widzimy czy winny jest rozrusznik czy coś nie tak po stronie instalacji w aucie... Ale regeneracja rozrusznika to i tak dobra naprawa, bo wystarczy go wyczyścić, przesmarować, wymienić szczotko-trzymacz i już inaczej auto pali... Mało komu się chcę przeglądać instalację, poczyścić punkty masowe, przesmarować potem wazeliną techniczną...
BeyerBrown Opublikowano 22 Maja 2017 Opublikowano 22 Maja 2017 21 godzin temu, Sedrak Dan napisał: Dzięki . Będę jechał na poprawę , bo auto jeździ gorzej niż przed Nie zapomnij zatankować paliwa do pełna i wrzucić zapasówkę do bagaja
kamil-vag Opublikowano 22 Maja 2017 Opublikowano 22 Maja 2017 43 minuty temu, BeyerBrown napisał: Nie zapomnij zatankować paliwa do pełna i wrzucić zapasówkę do bagaja I jeszcze zbiorniczek spryskiwaczy do pełna i nabić ciśnienie opon według wlepki :
BeyerBrown Opublikowano 22 Maja 2017 Opublikowano 22 Maja 2017 (edytowane) 31 minut temu, kamil-vag napisał: I jeszcze zbiorniczek spryskiwaczy do pełna i nabić ciśnienie opon według wlepki : No ciśnienie to podstawa. Oraz proste felgi Edytowane 22 Maja 2017 przez BeyerBrown
Sedrak Dan Opublikowano 22 Maja 2017 Opublikowano 22 Maja 2017 Jak mam butlę z gazem to najlepiej ją opróżnić ? Jestem ciekaw jak z felgami. Jak wymieniałem opony na letnie to wulkanizator mówił, że jest niby ok.
kamil-vag Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 Pany zapytam tu, bo w dział klimy rzadko kto zagląda. Może ktoś z Was będzie miał VAG-a w aucie i będzie się Wam chciało sprawdzić. W klimatyzacji grupa 009 3 i 4 kratka mamy odczyty z temperatur Lewa i Prawa strona (G150 i G151) Kiedy mam tryb ECON te temperatury są do siebie zbliżone, ale jak załączę klimę to na lewej stronie mam mniejszą temperaturą niż z prawej. Nawiew ustawiony tylko na środkowe kratki i 18 stopni... Silniczki wszystkie działają poprawnie, nie mam błędów, adaptację robiłem... Też tak macie, czy u Was te temperatury są zbliżone ? ? ? No i ile macie przy ustawionych 18 na tych czujnikach podczas chłodzenia ? Muszę jeszcze po nocy sprawdzić czy będzie to samo, ale zamieniałem już czujniki miejscami i jest to samo, więc one raczej dobrze mierzą temperaturę... Proszę, jak znajdziecie chwilkę to zerknijcie u siebie jak jest
turzol Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 Pany zapytam tu, bo w dział klimy rzadko kto zagląda. Może ktoś z Was będzie miał VAG-a w aucie i będzie się Wam chciało sprawdzić. W klimatyzacji grupa 009 3 i 4 kratka mamy odczyty z temperatur Lewa i Prawa strona (G150 i G151) Kiedy mam tryb ECON te temperatury są do siebie zbliżone, ale jak załączę klimę to na lewej stronie mam mniejszą temperaturą niż z prawej. Nawiew ustawiony tylko na środkowe kratki i 18 stopni... Silniczki wszystkie działają poprawnie, nie mam błędów, adaptację robiłem... Też tak macie, czy u Was te temperatury są zbliżone ? ? ? No i ile macie przy ustawionych 18 na tych czujnikach podczas chłodzenia ? Muszę jeszcze po nocy sprawdzić czy będzie to samo, ale zamieniałem już czujniki miejscami i jest to samo, więc one raczej dobrze mierzą temperaturę... Proszę, jak znajdziecie chwilkę to zerknijcie u siebie jak jest [emoji6]Mam to samo. Postaram się podać odczyty moje jutro dla porównania. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się