Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie pomoże ktoś dzisiaj odłączyło mi turbo 2 krotnie i wywaliło błąd 17965 Regulacja ciśnienia doładowania P1557-35-10  przekroczona granica regulacji - sporadyczny 

ktos ma jakiś pomysl czego to może być powód ? 

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
12 minut temu, Karol89 napisał:

Panowie pomoże ktoś dzisiaj odłączyło mi turbo 2 krotnie i wywaliło błąd 17965 Regulacja ciśnienia doładowania P1557-35-10  przekroczona granica regulacji - sporadyczny 

ktos ma jakiś pomysl czego to może być powód ? 

Pewnie zapieczone kierownice turbo 

Opublikowano
37 minut temu, greg2505 napisał:

Pewnie zapieczone kierownice turbo 

Da się to jakoś naprawić czy regeneracja turbiny ? 

Opublikowano

Tak da się, trzeba wyjąć turbo, rozpołowić i wyczyścić stronę gorącą z syfu.

Opublikowano

Dokładnie jak kolega wyżej napisał, też mam ten problem, doraźnie pomachałem trochę sztangą turbiny i się ni zawiesza , ale i tak muszę ją wytargać i wyczyścić 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

:hi:

Panowie przerabiał ktoś z was problem z wyświetlaczem w rns-e? Dzisiaj rano wsiadam do auta rns-e normalnie działało, po jakiś 5 minutach ekran zgasł, radio dalej działało i wszystkie guziki normalnie reagują  potem sporadycznie ekran załapał po czym po kilku min znowu gasł. Teraz dopiero co wróciłem i ekran zdechł całkowicie jedynie przy włączaniu radia na pół sekundy ledwo zatrybi na dosłownie pół sekundy w związku z czym podejrzewam, że sam ekran jest ok a winna może być taśma od ekranu. Jakieś pomysły gdzie szukać rozwiązania? Są gdzieś dostępne taśmy ekranu do rns-e?

Opublikowano (edytowane)
12 godzin temu, greg2505 napisał:

Dokładnie jak kolega wyżej napisał, też mam ten problem, doraźnie pomachałem trochę sztangą turbiny i się ni zawiesza , ale i tak muszę ją wytargać i wyczyścić 

ja kiedyś w pasku 1.9 napsikałem przez otwór EGR pianki do czyszczenia piekarników, kominków , rozruszałem potem sztangę i nawet na pół roku dało rade :D

Edytowane przez soul87
Opublikowano

Przede wszystkim to nie oszczędzać i nie dziadkować podczas jazdy, dawać w piz*eczke pod czerwone pole jeżeli to tylko możliwe :hi:

Opublikowano
Godzinę temu, KoJ@K napisał:

dawać w piz*eczke pod czerwone pole jeżeli to tylko możliwe :hi:

Dodaj, że po rozgrzaniu motoru :P:P:P Żadne specyfiki nie pomogą, kto raz rozebrał turbo, wie ile tam jest syfu, który ciężko mechanicznie ruszyć a co dopiero chemia... A najlepiej jeszcze to wszystko wypiaskować/wyszkiełkować i po tym zabiegu jak Mati napisał - dawać w piz*eczkę hehe

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

No ja daję nie raz ,ale zimową porą różnie już bywa , inna sprawa u mnie turbo od nowości nie ruszane

Opublikowano

Dzięki Paniwie za radę trzeba będzie się do tego wszystkiego jakoś zabrać a jak na złość czasu mało?? dzisiaj jeszcze dla pewności zrobiłbym logi przepływki i turbo tylko podpowiedzcie jakie bloki najlepiej zmierzyć ? 

Opublikowano

003+008+011

003+011

Opublikowano
30 minut temu, kamil-vag napisał:

003+008+011

003+011

Dziekuje pozdrawiam ☺️

Opublikowano
Opublikowano

Witajcie, podesłałby ktoś jakieś fotki jak siedzi tył w avancie na ori zawieszeniu 1BE/1BV z 17 calowymi felgami?

Opublikowano (edytowane)
W dniu 2.10.2018 o 09:28, Patryks25 napisał:

Witajcie, podesłałby ktoś jakieś fotki jak siedzi tył w avancie na ori zawieszeniu 1BE/1BV z 17 calowymi felgami?

Zerknij u mnie w pierwszym poście kilka zdjęć powinno być 1BE

 

Edytowane przez Toskańczyk
Opublikowano

Dzięki, ładnie to wygląda i będę miał takie same felgi... Piękna sztuka :)

Opublikowano

Siema mordeczki, 

Nieskromnie się pochwale moim zakupem. W prawdzie miało być coś zuuupełnie innego, ale nic tak  nie weryfikuje planów, jak życie.......jednakże tym razem weryfikacja okazała się na ogromny plus??

Niby miałe już od dwóch lat A6C6 poliftowe, ale uwierzcie mi.....to są dwa różne auta. 

2.0 vs 3.0

FWD vs Quattro

Avant vs Sedan

170KM vs 280KM

Dodatkowo  kilka smaczków.....webasto, grzana kiera, pamięć kierowcy i zawieszenie pneumatyczne - to z takich istotniejszych różnic.....

 

20180926_172754.jpg

20181001_143517.jpg

20181002_111953.jpg

Opublikowano
8 godzin temu, grzes283 napisał:

Siema mordeczki, 

Nieskromnie się pochwale moim zakupem. W prawdzie miało być coś zuuupełnie innego, ale nic tak  nie weryfikuje planów, jak życie.......jednakże tym razem weryfikacja okazała się na ogromny plus??

Niby miałe już od dwóch lat A6C6 poliftowe, ale uwierzcie mi.....to są dwa różne auta. 

2.0 vs 3.0

FWD vs Quattro

Avant vs Sedan

170KM vs 280KM

Dodatkowo  kilka smaczków.....webasto, grzana kiera, pamięć kierowcy i zawieszenie pneumatyczne - to z takich istotniejszych różnic.....

 

20180926_172754.jpg

20181001_143517.jpg

20181002_111953.jpg

Grześ gratulacje:hi:Napisz co to za kolor?

Opublikowano
W dniu 1.10.2018 o 16:04, bartekzks napisał:

Bartek daj Vin to Ci to ogarnę tak jak było w oryginale

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...