Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Tomek błądzisz. Porównaj sobie wagę jednego końcowego z wydechu na jedną stronę a końcowy z wydechu na 2 strony. Tak jest przynajmniej w wydechu z 2.5 Tdi. Ty masz Wydech z BRD to też są inne końcowe więc nie ma do końca porównania.

Po wycięciu kata jedynie turbinę słychać:wink:

Miałem z BRD teraz mam z S4 :whistling: I mi się podoba :decayed:

Czyli miałeś tak u siebie że były tylko 2 końcowe bez środkowego ?

Miałem z 3.0TDI, z BRD i teraz z S4. Dzwięk może stać się bardziej basowy ale na pewno nie będzie to kle kle kle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Marek składaj jak jest, będzie dobrze :wink:

---------- Post dopisany at 16:11 ---------- Poprzedni post napisany at 16:11 ----------

Tomek błądzisz. Porównaj sobie wagę jednego końcowego z wydechu na jedną stronę a końcowy z wydechu na 2 strony. Tak jest przynajmniej w wydechu z 2.5 Tdi. Ty masz Wydech z BRD to też są inne końcowe więc nie ma do końca porównania.

Po wycięciu kata jedynie turbinę słychać:wink:

W 1,9 na pewno, bo w 2,5 nie słyszałem turbiny z wydechu, tylko tak jak z katem - przy schodzeniu z obrotów już przy samym końcu dopiero się odezwała.

Bo w 2,5 masz trzy katy.

:shock3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja znów poskładał bym to tak jak powinno być. Teraz zostaje tylko twój wybór:wink:

Zawsze mozna pospawać to tak jak jest czyli bez środkowego a jak będzie za głosno czy coś to wspawać środkowy na samochodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marek składaj jak jest, będzie dobrze :wink:

---------- Post dopisany at 16:11 ---------- Poprzedni post napisany at 16:11 ----------

Tomek błądzisz. Porównaj sobie wagę jednego końcowego z wydechu na jedną stronę a końcowy z wydechu na 2 strony. Tak jest przynajmniej w wydechu z 2.5 Tdi. Ty masz Wydech z BRD to też są inne końcowe więc nie ma do końca porównania.

Po wycięciu kata jedynie turbinę słychać:wink:

W 1,9 na pewno, bo w 2,5 nie słyszałem turbiny z wydechu, tylko tak jak z katem - przy schodzeniu z obrotów już przy samym końcu dopiero się odezwała.

Bo w 2,5 masz trzy katy.

:shock3:

Dwa boczne, po sztuce na kolektor i jeden centralny, czyli w skupie jakieś 600zł :decayed:

---------- Post dopisany at 16:19 ---------- Poprzedni post napisany at 16:18 ----------

Ja znów poskładał bym to tak jak powinno być. Teraz zostaje tylko twój wybór:wink:

Zawsze mozna pospawać to tak jak jest czyli bez środkowego a jak będzie za głosno czy coś to wspawać środkowy na samochodzie.

I tak będzie najlepiej :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek błądzisz. Porównaj sobie wagę jednego końcowego z wydechu na jedną stronę a końcowy z wydechu na 2 strony. Tak jest przynajmniej w wydechu z 2.5 Tdi. Ty masz Wydech z BRD to też są inne końcowe więc nie ma do końca porównania.

Po wycięciu kata jedynie turbinę słychać:wink:

Miałem z BRD teraz mam z S4 :whistling: I mi się podoba :decayed:

Czyli miałeś tak u siebie że były tylko 2 końcowe bez środkowego ?

Miałem z 3.0TDI, z BRD i teraz z S4. Dzwięk może stać się bardziej basowy ale na pewno nie będzie to kle kle kle.

Jak basowy to na plus, tylko ciekawe jak to w trasie będzie w środu, jakaś spora róznica ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo w 2,5 masz trzy katy.

Dwa boczne, po sztuce na kolektor i jeden centralny, czyli w skupie jakieś 600zł :decayed:

Mało kuźwa, z B5 tysiaka przytuliłem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja znów poskładał bym to tak jak powinno być. Teraz zostaje tylko twój wybór:wink:

Zawsze mozna pospawać to tak jak jest czyli bez środkowego a jak będzie za głosno czy coś to wspawać środkowy na samochodzie.

I tak będzie najlepiej :thumbup1:

I tak chyba zrobie :) zobaczymy co z tego wyjdzie, musze zmienić strategie bo planowałem sam to zrobić u kumpla, ale sie pospawa i bedzie git mam nadzieje :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek błądzisz. Porównaj sobie wagę jednego końcowego z wydechu na jedną stronę a końcowy z wydechu na 2 strony. Tak jest przynajmniej w wydechu z 2.5 Tdi. Ty masz Wydech z BRD to też są inne końcowe więc nie ma do końca porównania.

Po wycięciu kata jedynie turbinę słychać:wink:

Miałem z BRD teraz mam z S4 :whistling: I mi się podoba :decayed:

Czyli miałeś tak u siebie że były tylko 2 końcowe bez środkowego ?

Miałem z 3.0TDI, z BRD i teraz z S4. Dzwięk może stać się bardziej basowy ale na pewno nie będzie to kle kle kle.

Jak basowy to na plus, tylko ciekawe jak to w trasie będzie w środu, jakaś spora róznica ?

Zależy od obrotów silnika :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja znów poskładał bym to tak jak powinno być. Teraz zostaje tylko twój wybór:wink:

Zawsze mozna pospawać to tak jak jest czyli bez środkowego a jak będzie za głosno czy coś to wspawać środkowy na samochodzie.

I tak będzie najlepiej :thumbup1:

I tak chyba zrobie :) zobaczymy co z tego wyjdzie, musze zmienić strategie bo planowałem sam to zrobić u kumpla, ale sie pospawa i bedzie git mam nadzieje :naughty:

bez obawy pospawaj i będzie git

---------- Post dopisany at 16:30 ---------- Poprzedni post napisany at 16:28 ----------

ja dodatkowo musiałem przedłużyć rurę od strony kata ok 8cm bo mam od 2,5 tdi cabrio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kto wkładał grill z c5 do zderzaka s-line?? Wandej??

Ja Koman i Marcin607 ma w garażu:-D

Wysyłane z mojego LT15i za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kto wkładał grill z c5 do zderzaka s-line?? Wandej??

Ja Koman i Marcin607 ma w garażu:-D

Wysyłane z mojego LT15i za pomocą Tapatalk 2

napisałbyś mi na pw co i jak?? albo dał jakiś namiar...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja znów poskładał bym to tak jak powinno być. Teraz zostaje tylko twój wybór:wink:

Zawsze mozna pospawać to tak jak jest czyli bez środkowego a jak będzie za głosno czy coś to wspawać środkowy na samochodzie.

I tak będzie najlepiej :thumbup1:

I tak chyba zrobie :) zobaczymy co z tego wyjdzie, musze zmienić strategie bo planowałem sam to zrobić u kumpla, ale sie pospawa i bedzie git mam nadzieje :naughty:

bez obawy pospawaj i będzie git

---------- Post dopisany at 16:30 ---------- Poprzedni post napisany at 16:28 ----------

ja dodatkowo musiałem przedłużyć rurę od strony kata ok 8cm bo mam od 2,5 tdi cabrio

U mnie też chyba będzie trzeba kawalek dospawać z tego co czytalem :) ale sie ogarnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i dyskusji o rurach tych, yyy no... Wydechowych :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fotele skóra wyrezane...

zuch chłopak :decayed:

zobaczyłeś u mnie i się zakochałeś :wink:

będzieszpanzadowolony :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany gdzie szukac zderzaka sline do b6 ze spryskami??

Na allegro nic nie ma ciekawego.I od razu blotniki przod :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...