Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wandej. Wlej do oleju nafty zostaw na parę min. Niech półrocze stan z tylu auta i niechaj:) Nafta ma specyficzny zapach. Prosty ale i drastyczny sposób najlepsze są plukanki. Na bazie nafty.Kiedyś Xebo napisał że nafta robi swoją robotę i miał rację ale wlana do oleju nie na cylindry (czasami ryzyko się oplaca)

Ja remont kap. Silnika mogę zrobi za 2,5tys. Ale to nic nie da:)

Więc zapraszam ale gwarancję nie udzielam na kapitalke

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dajmon jak rozmawiałeś z waskivw o rowkowaniu to jest to wykonalne na tłokach ALT? Pytam bo jak robiłem remont to oglądałem te tłoki dość długo i strasznie tam na nich mało miejsca; w sensie że nie są wysokie

Opublikowano

Maciek W. Masz rację na wszystkich elementach mało miejsca

Opublikowano

....

Kiedys KIKO napisal ze przerobka moze byc efektem domina.(fabryki sie nie poprawia)

....

No niestety takie jest moje zdanie. Oczywiście można sobie pogrzebać lub pokombinować z jakością oleju. Robienie nowych połączeń z pomocą dodatkowych elementów to tworzenie nowego systemu, który nie koniecznie musi być kompatybilny z normalną pracą silnika. Tak jest ze wszystkim w aucie. Czasami wystarczy, że wkręcimy za słabą albo za mocną zarówkę i już się pojawia problem z elektryką. Gdyby odma była tylko jedną rurką która wychodzi z jednego miejsca i wchodzi w drugie to sprawa byłaby prosta. Ale odma to czwórnik, który łączy się z 3 elementami i nigdy nie wiesz któremu bardziej pomaga a któremu szkodzi ta przeróbka. Olej, owszem może nie znikać, ale co z układem podciśnienia?

Opublikowano

Poerdolona ekologia. W starych rumplach Odma wyglądała tak ze wychodziła z pokrywy zaworów rura i szła wolno w dol.

Tapnięte z SGS5

Opublikowano (edytowane)

Mam pytanie co do nafty. Czy mogę nią zalać cylindry pod blokiem, gdzie auto stałoby kilka dni, a potem dosłownie przejechać 0,5km na kanał do szwagra, aby wymienić olej? Czy jeśli mam zalane naftą to nie mogę się poruszać autem i muszę od razu zlać razem z olejem?

Edytowane przez qewqeqw
Opublikowano

nafta przeleci ci przez pierscienie do oleju wiec nie ma mowy o zadnej jezdzie. Chyba ze wezmiesz auto na linke ale w zadnym wypadku nie odpalaj. Poza tym proces zalewania nafta trzeba powtorzyc kilkakrotnie , by nafta dobrze wszystko rozpuscila.

Opublikowano (edytowane)

QEWEQW Jak tobie niby pierscienie puszczają to będziesz wiedział jak zalejesz nafty do oleju ja dolałem 0,6 ml i nic się nie stało trochę śmierdzio nafta z rury później poprawiłem i zlalem olej. Kiko co tobie da kombincja z olejem? Ja zalałem magnatica castrol a i szczerze nie wiem czy zalewać olejem lepszej klasy

Wy koledzy jesteście osrani przed każdą modyfikacja swojego parowozu. Ruszcie duży. Pamiętajcie kto nie ryzykuje nie pije szampana.

QEWEQW Jak tobie niby pierscienie puszczają to będziesz wiedział jak zalejesz nafty do oleju ja dolałem 0,6 ml i nic się nie stało trochę śmierdzio nafta z rury później poprawiłem i zlalem olej. Kiko co tobie da kombincja z olejem? Ja zalałem magnatica castrol a i szczerze nie wiem czy zalewać olejem lepszej klasy

Wy koledzy jesteście osrani przed każdą modyfikacja swojego parowozu. Ruszcie d*py. Pamiętajcie kto nie ryzykuje nie pije szampana.

Sorry za te teksty moje ale po części chciałbym was samych zmobilizować do działania

Beny A4 po czym stwierdzisz ze nie można zalewać nafty do oleju?

Beny A4 przecież masz plukanki do silnika na bazie nafty która zalewasz swiadomie, NIKt nie mówi o jezdzie z 20 min perkotania i zlew oleju

A jaki masz dolot suchy? Przed modyfikacja sciagnij dekiel od walkow zobacz ile tam syfu.... jezeli jest ok to zalej na pelny stan oleju wlej 0.6l nafty do oleju na rozgrzany silnik i niech pyrkocze sobie z 25min z wydechu bediesz czul spaliny nafty to dobrze!!! oto wlasnie chodzi:)Zlej olej az wszystko scieknie odczekaj sobie z 15-20 min i zalewaj oliwa z nowym filtrem. Treaz mozesz przerabiac odme. Po 1000km Bedziesz zadowolony !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ło matko z córką :), a kto się odważy na taki krok? A co jak się zatrze? Dasz gwarancje 1000zł? remont droższy...

Niestety nie jestem w stanie zaryzykowac 2-3 tys. Chciałem choć trochę podnieść kompresję. Pomyślę o pierścieniach.

Daj spokój z remontem :facepalm: i przeczytaj ostatnią stronę tego wątku http://a4-klub.pl/index.php?/topic/255682-uzdrawianie-alt-nafta-plukanki-i-inne-cuda/page-8

wszystko podane jak na tacy. Zamiast 2-3 tyś poświęć 6-7 dni i poprawa będzie na pewno :decayed:

XSEBO1 JA NIK NIE NAMAWIAM NA WLANIE NAFTY DO SILNIKA Edytowane przez marcelinio301
Opublikowano

nie...no ja tylko tak zasugerowałem, że jedyne co mogę od siebie dać to obserwacje zależności jakość oleju - ubytki oleju. I u mnie, tak jak i u kilku kolegów, okazuje się że w naszym ALT kontrolka oil min nie dokucza przy zalanym markowym 10w40. Mam już od wymiany przejechane 6500 tyś. a na bagnecie jakieś 4/5 miarki trzyma.

Opublikowano

Sebo, niestety nie mam dostępu do garażu, aby zostawić auto na kilka dni i od razu spuścić olej.

Opublikowano

Ja gdzieś wyczytałem że ceramizer pomaga podnieść jakość pracy silnika i wiecie co...zastosowałem ten preparat - na początku dość sceptycznie do tego podszedłem bo 5 ml kosztuje 70 zł ale... myślę, że pomógł, troszkę ciszej pracuje, mocy raczej nie odczuwam choć producent deklaruje lepszą kompresję na garach - bardziej dostrzegłem natomiast mniejsze ubytki oleju. Po modyfikacjach jakie opisywałem w innych wątkach w tym zresztą tez poprawa po ceramizerze wynosi jakieś 150-200 ml mniej. Czyli na początku lałem prawie 1L /1000 później jakieś 700/1000 później znów coś porobiłem i spadło do 0,5 L na 1000 km i teraz właśnie po ceramizerze udało się poprawić wynik do jakichś 300 ml na 1000 km choć zdarza się że nawet 1500 km przejadę bez dolewki (ale wtedy jak wyskoczy komunikat muszę dolać z 0,5L)

Także polecam ten cały ceramizer.

Opublikowano

Używałem ceramizera, na początku było trochę lepiej z olejem, ale z czasem wróciło do normy. A no i kompresja na 4 garze mi sie lekko poprawiła.

Opublikowano

nafta przeleci ci przez pierscienie do oleju wiec nie ma mowy o zadnej jezdzie. Chyba ze wezmiesz auto na linke ale w zadnym wypadku nie odpalaj. Poza tym proces zalewania nafta trzeba powtorzyc kilkakrotnie , by nafta dobrze wszystko rozpuscila.

Jak weźmie na linkę, a nie odpali samochodu, to nie ma wspomagania kierownicy ani pedału hamulca.......

Opublikowano

nafta przeleci ci przez pierscienie do oleju wiec nie ma mowy o zadnej jezdzie. Chyba ze wezmiesz auto na linke ale w zadnym wypadku nie odpalaj. Poza tym proces zalewania nafta trzeba powtorzyc kilkakrotnie , by nafta dobrze wszystko rozpuscila.

Jak weźmie na linkę, a nie odpali samochodu, to nie ma wspomagania kierownicy ani pedału hamulca.......

No tak ale ma do przejechania 500m , wiec mysle ze sobie poradzi nawet hamujac recznym.

Opublikowano

Jednak nafty nie będę stosowal. Spróbuję tej plukanki Liqui Moly.

Opublikowano

Jednak nafty nie będę stosowal. Spróbuję tej plukanki Liqui Moly.

płukankę liqui moly engine flush stosuje co wymianę oleju i nie ma żadnych przeciwwskazań. Teraz zastosuje Liqui Moly motor spulen (większa puszka) Pamiętaj tylko kolego że pożądany efekt osiąga się na rozgrzanym silniku - oleju i oczywiście bieg jałowy 10-15 minut.

Opublikowano

Tak, tak, wiem, czytałem.

Opublikowano

Koledzy zakład wygrałem:) prawie min na bagnecie ponad 8000ty km zastosowałem płukanie z nafty pół litra wlalem i niemoglem się nadziwić jaką smoła leciala

Opublikowano

długo miałeś odpalone auto z naftą na pokładzie? :facepalm:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...