maru Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Ile pobiera oleju? Gaz? Wow jak wkleiłeś te zdjęcia Oliwy wcina ok. 1,5 l na 1000 km. Jest Lpg a jazda krótkie dystanse, miasto i czasem krótkie odcinki szybsze. Miesięcznie robie ok 1200 km.
kamil-vag Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Bardzo białe te świece :/ A więc pewnie na LPG jest ubogo, a to bardzo niedobrze.
kubunia Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Tutaj można porównać wygląd świec i ocenić czy wszystko jest prawidłowo.
matush101 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Lol aż 1,5 litra na 1000 km masakra
strami Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 (edytowane) O kuwa :/ To u mnie jeszcze nie jest az tak zle bo wychodzi 1l/3000 km a tez robie krotkie odcinki z tym ze staram sie jezdzic na niskich obrotach Edytowane 17 Stycznia 2016 przez strami
matush101 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Ja mam 1,8 i na 15 tys km dolewam litr oleju i tak już od kiedy go kupiłem.
xsebo1 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Ile pobiera oleju? Gaz? Wow jak wkleiłeś te zdjęcia Oliwy wcina ok. 1,5 l na 1000 km. Jest Lpg a jazda krótkie dystanse, miasto i czasem krótkie odcinki szybsze. Miesięcznie robie ok 1200 km. Tapatalk kolego, zainstaluj na smartfon lub tablet
rafiko259 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 (edytowane) jak wam się widzą te świece po przejechaniu 10 tyś. Bez lpg, sama pb. pozdroo O kuwa :/ To u mnie jeszcze nie jest az tak zle bo wychodzi 1l/3000 km a tez robie krotkie odcinki z tym ze staram sie jezdzic na niskich obrotach masz taki sam pobór oliwy co i u mnie. też jeżdze na niskich obrotach nie piłuje altka aż tak..: ) http://www.directupload.net/file/d/4236/7tsytl84_jpg.htm jak wam się widzą świece po przejechaniu 10 tyś km. : ) pozdroo Edytowane 17 Stycznia 2016 przez rafiko259
xsebo1 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Świece rafiko Trzecia wygląda ok. Olej jest spalany, i jedynie remont pomoże.W piątek wyciągam bagnet a na końcu glut :/ Wzrokowo trzeci cylinder jest ok, 1 i 4 jest aż tłusta od oleju, 2 podpadajaca
rafiko259 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 ogolnie nie jest tak zle jak u kolegi te świece powyżej co mu łyka 1,5 litra na tysiać. masakra.? nie.? ;/ ogolnie wymieniam na czas świece.. czarny nalot u mnie może świadczyć o zbyt ubogiej mieszance paliwowo powietrznej.. i raz wskazówka temp ma 90 a raz nie.. jak wył sie silnik i właczy to wskakuje na 90 i troszke mam układ zapowietrzony i teraz jak nagerzej to co róz otworze maske wezme imbusa i odkręce śrubke zeby powietrze wylecialo i jak zacznie woda leciec to zakręcam i tak aż do odpowietrzenia. i nie ma co narzekać seboo jezdzic i tyle. ; D teraz czeka mnie wymiana oleju LM Mos2 10W40 + FILTR OLEJU MANN . : ) u mnie LM 5l+1l w cenia za 182,50 zł plus mam rabat 20% stałego klienta od kolegi.: d
xsebo1 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Jeżeli układ sam Ci się zapowietrza to szykuj kasę na wymianę uszczelki pod głowicą. Objawy to np na postoju brak ogrzewania, dopiero jak przegazujesz. A przy okazji zobacz w jakim stanie są pierścienie i cylindry
rafiko259 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Jeżeli układ sam Ci się zapowietrza to szykuj kasę na wymianę uszczelki pod głowicą. Objawy to np na postoju brak ogrzewania, dopiero jak przegazujesz. A przy okazji zobacz w jakim stanie są pierścienie i cylindry a zapowietrzać się może przez nieszczelny czwórnik a dokładnie cieknie nie dużo jak masz oring na czwórniku tam jest taki i cieknie na dól.. gadałem ze przez to jest ze dostaje się powietrze i dlatego tak się robi.. co do objaów to uszczelkę napewno odrzucam kolego.. bo nie mma jakis objawów świadczących o jakiejś uszczelce brak dymienia białego i wgl innych rzeczy.. woda do oleju lub odwrotnie...
xsebo1 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Przypadki z nieszczelnym króćcem z tyłu silnika jakie znam to symboliczne zapowietrzanie i ubytki. Sam dolewalem niecałe 0.5l na pół roku. Ale jeśli jesteś pewien to ok
rafiko259 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Przypadki z nieszczelnym króćcem z tyłu silnika jakie znam to symboliczne zapowietrzanie i ubytki. Sam dolewalem niecałe 0.5l na pół roku. Ale jeśli jesteś pewien to ok pewny pewny jestem.. kolego jak nie bylo ubytku plynu chlodniczego to bylo wszystko oki z grzaniem itd. teraz jak ubytek sie pojawił to taki coś zauwazylem ale sam juz powoli powinien sie odpowietrzyć.. jak wypuszcze powietrze ran drugi raz i powinnoo być oki a jak już dobrze przegrzeje przejade autem tak z 30 km to przy postoju juz ciagłe grzeje.. wiec nie nie jest tak zle chyba...
xsebo1 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Najszybciej sprawdzisz ściskając wąż cieczy chlodzacej, i niech ktoś odpali silnik i przygazuje. W sprawnym układzie ciśnienie wzrasta wraz z nagrzewaniem silnika, w niesprawnym momentalnie i narasta z obrotami. Dymienia nie widać przy ubytkach 0.5-1l oleju na 1000
rafiko259 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Najszybciej sprawdzisz ściskając wąż cieczy chlodzacej, i niech ktoś odpali silnik i przygazuje. W sprawnym układzie ciśnienie wzrasta wraz z nagrzewaniem silnika, w niesprawnym momentalnie i narasta z obrotami. Dymienia nie widać przy ubytkach 0.5-1l oleju na 1000 czyli jak mam na przykład rozumieć to.. ze na górny i dolny wąż od chłodnicy ma być ciepły tak.?? i z tym ze wzrasta to ze druga osoba odpala silnik i ja trzymam górny wąż i jak się robi ciepły to oki tak czy zle to tłumacze...
xsebo1 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Nie chodzi o temperaturę, a o ciśnienie. Jeśli spaliny dostają się do układu chłodzenia to poczujesz je po odpaleniu i przygazowaniu
rafiko259 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Nie chodzi o temperaturę, a o ciśnienie. Jeśli spaliny dostają się do układu chłodzenia to poczujesz je po odpaleniu i przygazowaniu poczuje je odrazu pod odpaleniu auta ale na zewnatrz z tyłu czy w kabinie .??
xsebo1 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Najszybciej sprawdzisz ściskając wąż cieczy chlodzacej, i niech ktoś odpali silnik i przygazuje. W sprawnym układzie ciśnienie wzrasta wraz z nagrzewaniem silnika, w niesprawnym momentalnie i narasta z obrotami. Dymienia nie widać przy ubytkach 0.5-1l oleju na 1000
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się