audiabk Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 To masz fajnie, tylko unikaj czerwonego pola, bo znowu będziesz dolewał.
k232 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Jebał pies takie silniki, że nie można 120 przekroczyć bo się silnik skopci, tragedia ta niemiecka technologia..
audiabk Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Jadąc 180 masz około 5 tys obrotów więc jeszcze nie czerwone pole.
k232 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 1 godzinę temu, audiabk napisał: Jadąc 180 masz około 5 tys obrotów więc jeszcze nie czerwone pole. Przy takiej prędkości w waszych silnikach to pobór pewnie wskakuje na 2,5 litra na 100 km
Kary Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 u mnie w obecnym silniku pobór oleju jest naprawdę nie odbiegający od normy (mimo, że ALTa nie polecam ale to z innych względów niż problemy z olejem) pośród innych technologii silnikowych.
Wandej Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Dnia 6/21/2017 o 16:46, Kozacz napisał: bo jest głośniejszy, 5w50 ma dużą szansę wyciszyć ten silnik Będzie odwrotnie. Na 5w50 będzie głośniejszy
Kozacz Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Szczerze to zalalem 5w50 i po 1200km ubytku brak a silnik ani w te ani w te z głosem, imo bez różnicy choć wariator ciszej się odzywa przy odpaleniu
Majki1985 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Witajcie a co może być przyczyną,sprawdzam bagnet caly w oleju wycieram ponownie sprawdzam o susza dolewam 0.5 l i dalej susza na bagnecie a na fis zadnego komunikatu o co kaman
zapsu Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Jebał pies takie silniki, że nie można 120 przekroczyć bo się silnik skopci, tragedia ta niemiecka technologia..To kwestia podejścia. Ja zaakceptowałem fakt dolewania i jak mam kontrolkę do się zatrzymuje, dolewam i jadę dalej. Taka sama czynność jak tankowanie. Nie ograniczam się w jeździe, bo nic to nie zmieni. Są jednak ludzie którym to przeszkadza i próbują to naprawić remontem bądź stylem jazdy. Dla mnie auto to narzędzie dlatego minimalizuje koszty utrzymania. A te przy alt są niskie, zwłaszcza ma LPG.Co innego gdy zaczynasz bawić się w remont. Wtedy koszty są równe albo wyższe jak utrzymanie diesla. Można to robić, tylko po co? Ile ludzi tyle podejść. Szanuje decyzje innych osób, lecz w mojej ocenie remont tego silnika mija się z celem. Lepiej dołożyć te pieniądze do kolejnego auta. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
k232 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Jak się trafi auto do którego nie trzeba dokładać to olej można kupować, ale jak się trafi, że trzeba dokładać co miesiąc po 400 zł to wtedy jest problem
Elendir Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 (edytowane) ok mówice że ALT to taka tragedia , zaglądaliście do wątku B8 18tsi - 2.0 tsi ? Tam piszą już o remontach silników , a to przecież nowe auta - toż za 8 lat te ich wątki rozrosną się do większego niż nasz Jak miałem mazde 323F to samo jota w jote - wymiana pierścieni tłoków bla bla to w kółko to samo jednemu coś tam pomogło innemu nie , sam byłem bliski remontu ale dzięki bogu odeszłem od tego pomysłu kasa została w portfelu. . Edytowane 9 Sierpnia 2017 przez Elendir
zaldar Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Moim zdaniem remontować można auta z minimum 2010 r jest wtedy szansa że pojeżdzisz a w starszych wiadomo zrobisz remont władujesz kasę i za rok sprzedasz bo już za staryMiał może ktoś styczność z seatem exeo tam do 2011 r montowali jeszcze stare silniki 1.8 t 150 km, warto interesować się tym autem ?
tracer123 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 exeo to a4 b7 z inną budą. dobre 1.8t, wysoki rocznik, niska cena. tylko brać.
zaldar Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Ok dzięki za radę,trochę przód ma niewyjściowy,najbardziej ciekawi mnie silnik czy aż tak bardzo jest szybszy od alta jak to opisują stestuje to napisze
xsebo1 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Zderzaki dorezać od a4 i swieżynka bracie [emoji6] Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
zaldar Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 (edytowane) he,he seat dał ciała dostał klasyka z ponadczasową linją i spieprzył go stylistycznie a swoją drogą nikt by się nie obraził gdyby w b8 były stare 1.8t,2.4 v6 czy alt życie było by prostsze Edytowane 11 Sierpnia 2017 przez zaldar
Damian80 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Witam panowie czyli to jest najlepszym sposób przerobienia tej odmy bo czytam już to forum jakiś czas i uważam przynajmniej ja że tak zrobię jak w schemacie pierwsze strony z tym opisem mają już jakiś czas chyba że macie już jakieś lepsze pomysły dajcie info
xsebo1 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Mod odmy nie umiera nigdy [emoji3] może będziesz miał mniej oleju w dolocie i trochę satysfakcji z wlasnorecznego pogrzebania pod maską. Będzie brało jak bierze, lepiej zacznij jeździć jak emeryt i nie hamuj silnikiem a zacznie mniej brać Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Damian80 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 (edytowane) To nic cała przeróbka nie pomoże? Zakup poprawionego czwórnika po 2005r też pewnie wiele nie pomoże? Edytowane 13 Sierpnia 2017 przez Damian80
rade Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Pomoże tyle, że nie będziesz musiał czyścic przepustnicy Fakty są takie jak napisał xsebo1. Potwierdzam też ze swojego doświadczenia, od ostatniej wymiany oleju przejechane ponad 4tyś km i jeszcze nie płakał o dolewkę, gdzie zwykle po ok 3tyś trzeba było dolać. Ale też mało jeżdżę Audi, raczej siostra spokojnie koło domu i widać różnicę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się