Jacceek Opublikowano 21 Września 2012 Opublikowano 21 Września 2012 W tej chwili nie jestem określić jak to wyjdzie bo wyjechałem i samochód będzie stał ponad miesiąc POZDRAWIAM
michass Opublikowano 21 Września 2012 Opublikowano 21 Września 2012 W tej chwili nie jestem określić jak to wyjdzie bo wyjechałem i samochód będzie stał ponad miesiąc POZDRAWIAM A aku wyjiłeś???
Wandej Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 Witam! Mój ALT pobiera ok 400ml/1000km, ostatnio zrobiłem wymianę na takich środkach. Zrobiłem od wymiany 2000km i lampka oleju jak na razie nie świeci, stanu nie sprawdzałem.http://s10.postimage.org/ieobf6fpx/IMG_20120907_222430.jpg <br /><br /> Bardzo dobry zestaw:good: Ja się boje jakoś tej płukanki zalać żeby się coś nie spieprzyło:kwasny:
Jacceek Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 No każdy ma swoje zdanie, ja już drugi raz robiłem płukankę (pierwsza na gorszym środku), przejechałem prawie 20tys i nic się nie dzieje POZDRAWIAM
benyA4 Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 <br /><br /> ---------- Post dopisany at 17:29 ---------- Poprzedni post napisany at 17:28 ---------- czemu gdy wstawie zdjecie ono jest zawsze pomniejszone mimo ze tego nie chce ??? koledzy a jakie macie cisnienie oleju ???
michass Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Pytanko,a po co nowa rura idzie do dolotu??? Żeby prócz oparów pchanych z gruchy z dołu silnika,były jeszcze zaciągane dolotem?? Twój sposób zapobiega zabieraniu oleju z pod pokrywy,a jak byś to na zewnątrz puścił to masz w dolocie całkiem suchutko:wink:. Ps kolanko nie musi być samochodowego pochodzenia.Ważne żeby plastik był "twardy" nie mięntki jak opakowanie od keczupu np.Jak pamiętacie mam podzespoły z ogrodniczego i wróżono mi raczej krótki ich żywot.No to się pochwale że jest wszystko tak pierwszego dnia po zrobieniu.Dodatkowo ważna żecz żeby obczaić miejsce na gruszce do nowej rury,tak żeby można to było wepchnąć spowrotem niczego po drodze nie demontując:wink:.A miejsca niewiele. Powiedz od kiedy tak jezdzisz i jakie wrażenia. ---------- Post dopisany at 18:37 ---------- Poprzedni post napisany at 18:34 ---------- Jak przyjade na święta to możem się spichnąć pod jakąś galerią,bo zaglądam do Torunia.
benyA4 Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Mam ta rure dotatkowa , ale tak naprawde jest ona sucha, bo olej skrapla sie na sitku wiec jedyne co wedruje do góry to cieple powietrze. Jak puscisz na zewnatrz to bedzie niezly smrod no i gdzies ten olej z oparow musi sie podziac, u mnie spywa do miski olejowej. Jak rure wystawisz na zewnatrz to olej z oparami bedzie uciekal na zewnatrz wiec straty oleju ciagle beda, tak mi sie przynajmniej wydaje. Ja mam duze zlomowisko pod nosem wiec mi bylo najlatwiej czesci wziasc z innych pojazdow. Z przeróbki jestem bardzo bardzo zadowolony, od jej czasu zapomnialem co to dolewanie oleju, dolot czysciutki wiec pelna satysfakcja:)
michass Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Tego oleju w rurze to akurat za wiele nie ma,więc ubytki jeśli już to niezauważalne.A duży plus to czysta przepustnica.Na smród pisałem milion razy i nikt nie wierzy-długa rura pod samochód.Zero smrodu,nawet latem.
Lucas1984 Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 "BenyA4"- mógłbyś opisac swoje rozwiązanie?..te zdjęcie jest małe i nic nie widać;-).. dzięki. ---------- Post dopisany at 06:38 ---------- Poprzedni post napisany at 06:29 ---------- ...moze jeszcze raz spróbuj umiescic te zdjecie;-) ---------- Post dopisany at 06:43 ---------- Poprzedni post napisany at 06:38 ---------- ..albo jak moŻesz to wyślij mi tą fotke na maila([email protected]) dzięki bardzo "benyA4";-)
ziomal_21 Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 do kolegi BenyA4 ile czasu już jeździsz z przeróbką??? jakie zauważyłeś różnicę zużycia??
qwintus Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 hallo,a jakby z czwurnika wąż olejodporny do obudowy przed filtr powietrza tam nie ma tak duzego ssania jak przed przepustnicą a servo połączyć z dolotem.Co myslicie?
dalton000 Opublikowano 29 Września 2012 Opublikowano 29 Września 2012 a co z przewodem z podcisnienienia do serwa ,niezbiera oleju? ja kombinuje przerobic odme z calkiem inaczej rozstawionymi przewodami.pytanie do BenyA4 ---------- Post dopisany 29-09-2012 at 18:08 ---------- Poprzedni post napisany 28-09-2012 at 19:19 ---------- stosowal ktos z Was ten srodek lub o podobnym dzialaniu? jaki byl efekt?Xado ANTYKOKS / Antykarbon ---------- Post dopisany at 18:27 ---------- Poprzedni post napisany at 18:08 ---------- Czy ktos myslal o zastosowaniu odmy z innego auta (innej marki)?
maciasek Opublikowano 30 Września 2012 Opublikowano 30 Września 2012 Pany dziś z ciekawości sobie poczytałem o 2.0 TFSI 1 strona w google i ciekawy wpis : W sierpniu 2010 kupiłam nową A5 Sportback 2.0 TFSI Stronic quattro. Po przejechaniu 1700 km okazało się, ze auto spaliło co najmniej 1 litr oleju, skorzystałam z gwarancji mobilości audi i serwis przyjechał do domu i dolał 1 litr oleju. Po przejechaniu kolejnych 200 km pojechałam na sprawdzenie poziomu oleju w serwisie i okazało się że jest poziom minimum znowu, zatem dolali mi 1,4 litra oleju(do poziomu maksimum). Na serwisie wymyślili sobie ze przeprowadza test ile bierze oleju na 1000 km. Mam przejechane już z 700 km i czujnik pokazuje, że jest trochę mniej niż połowa. Czy ktoś wie co to może być?Ostatnio byłem w ASO po części stała taka A5 cena powyżej 200tys. Brak pytań ...
dalton000 Opublikowano 1 Października 2012 Opublikowano 1 Października 2012 a gdyb y tak przeniesc w inne miejsce odme ,dotoczyc przylacze podpiac przewod olejo-odporny i dac w takie miejsce zeby opary swobodnie mogly przeplywac a olej zeby splywal w dol (mysle gdzies kolo alternatora)wywalic ten badziewny zworek gumowy i podlaczyc odme odwrotnie wtedy przylacze od podcisnienia byloby wyzej zreszta tam jest kanal wiec olej niedostawal by sie do serwa(trojnika)dla chetnych do pogadania na ten temat Gg3871598
Lucas1984 Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 Witam panowie. Parę dni temu byłem w dłuższej trasie i przed wyruszeniem sprawdziłem na wszelki wypadek poziom oleju i miałem go mniej więcej 3/4 miarki...postanowiłem,że doleje około 200ml, tak do maksa... jednak w trasie po jakimś czasie, wyskoczył mi komunikat informujący mnie o minimalnym poziomie oleju. powiedzcie czy mogę mieć walnięty czujnik poziomu oleju w misce?... i jeszcze jedno pytanko; czy ta kontrolka informująca o minimalnym poziomie oleju jest też kontrolka która zapala się jeśli coś jest nie tak z ciśnieniem oleju?
risones Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 jak sprawdzałeś na zimnym to mogło pokazać więcej dolałeś 2 setki a i tak okazało się to za mało
Elendir Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 No ale jak na zimnym mial na maks to niby jak miało by być że za mało ? jak doleje więcej to przeleje ponad stan ...
fahur Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 No ale jak na zimnym mial na maks to niby jak miało by być że za mało ? jak doleje więcej to przeleje ponad stan ... Było to już powtarzane wielokrotnie Olej sprawdzasz zawsze przy temperaturze roboczej, ok. 15 min. po wyłączeniu silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się