kamil-vag Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 35 minut temu, dziadekM napisał: korekcje 0,24 -0,24 1,21 -1,15 No to szału nie ma
A4 B6 Multi Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 14 godzin temu, dziadekM napisał: Dzięki będę wiedział na przyszłość. Wczoraj zaciągnąłem do kolegi mechanika i w 2 godz ogarnął temat, ale nie chce powiedzieć co było nie tak Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Ogarnął temat i nie chce powiedzieć co było nie tak??Fajny kolega:P
dziadekM Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Na pewno jest lepiej niż przed wymianą uszczelek więc nie zamierzam dalej grzebać. Jak pompki padną to wtedy pomyślę nad poprawą korekcji :-P Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 7 godzin temu, kamil-vag napisał: No to szału nie ma Bieda
dziadekM Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Taaa jak by nie zobaczyć do kompa to żaden by pewnie nawet nie poczuł czy są dobre korekcie Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 32 minuty temu, dziadekM napisał: Taaa jak by nie zobaczyć do kompa to żaden by pewnie nawet nie poczuł czy są dobre korekcie Twoje auto, Twoje podejście, Twoje korekcje
dziadekM Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Mi pasuje jak jeździ. Nie spodziewam się że przy przebiegu 270tkm pompki będą chodzić jak nowe Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
greg2505 Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 kolego mamy auta które mają ponad 400tyś przebiegu i korekcje są lepsze ,a nic nie było jeszcze dotykane,także 270 to nie jest jeszcze tak dużo
dziadekM Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 Macie je od nowości że jesteście pewni że nic nie było tykane? No chyba że Niemiec płakał jak sprzedawał... Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
greg2505 Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 Kolego ja napisałem o autach które mamy od nowości kupione w pl salonie , obydwa 1.9tdi pd , pompki , turbo, sprzęgło i dwumas niedotykane, a auta ponad 400tyś na blacie
dziadekM Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 No i bardzo dobrze, ja mam niby to 270 ale historii nie znam. Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
greg2505 Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 Ja się nie czepiam twojego przebiegu, bo dla mnie jest mało istotny i po nim nie ocenia się stanu auta, co do korekty to znam przypadki że mechanik zmniejsza luz na pompce i korekty się poprawiają ,auto lepiej się zbiera, a po jakimś czasie np klawiatura rozwala pokrywę zaworów
dziadekM Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 Ja ustawiłem na 180st ale znajomy mechanik mi mówił że według instrukcji Bosch powinno być na 225st i już sam zbaraniałem Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
greg2505 Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 (edytowane) Tak i tak jest ok , ale na 225 miałbyś jeszcze gorsze korekty Edytowane 1 Maja 2017 przez greg2505
misiek95 Opublikowano 6 Lipca 2017 Opublikowano 6 Lipca 2017 Spotkał się ktoś z was z takim odbarwieniem spręzyny pompowtrysku? Jedna z nich jest jakby fioletowa.
BartoszBB Opublikowano 15 Września 2017 Opublikowano 15 Września 2017 Jutro będę wymieniał uszczelnienie na 1 PD czy wymagane jest zawsze odkręcanie śrub regulacyjnych na dzwigienkach? Z tego co się spotkałem są dwie szkoły. Pierwsza luzujemy dwie śruby regulacyjne na dwóch pompowtryskach i następnie luzujemy 4 śruby dzwigienki. Z powrotem zakładamy i wszystko regulujemy. Druga ,,szkoła'' Luzujemy tylko 4 śruby dzwigienki a regulacyjnych nie tykamy! Z powrotem składamy i nie regulujemy nic. Wiadomo że do pierwszej mamy większą pewność bo wszystko świeżo wyregulowalismy ale czy drugi sposób również się sprawdza i jest bezpieczny ? Teoretycznie powinien.?!
kamil-vag Opublikowano 16 Września 2017 Opublikowano 16 Września 2017 Rób jak serwisówka pisze i nie kombinuj Zawsze dobrze jest prze-regulować wszystkie PD na nowo, nie masz pewności jak były ustawione wcześniej czy na 180 czy inaczej... Tym bardziej, że grzybek i śruba regulacyjna zawsze się trochę wyciera.
NokamA Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 Witam mam takie pytanie w moim audi a4b6 1.9tdi 130km są pompowtryskiwacze z oznaczeniem BA dwa są do wymiany czy mogę wsadzić te dwa z oznaczeniem AN ?
M@rcin Opublikowano 21 Września 2017 Opublikowano 21 Września 2017 Pamięta ktoś jakie klucze potrzebne są do wyregulowania dźwigienek? Z tego co doczytałem w necie to: Kontra 18oczko Ampul 6 brakuje jeszcze mi spline.
kamil-vag Opublikowano 21 Września 2017 Opublikowano 21 Września 2017 Byłeś na 1 tronie tematu ? Wrzuciłem instrukcję, jest wszystko opisane. Rozwiń zawartość Pompowtryski PD - Demontaż Wymiana Ustawienie Załączam wykonaną przeze mnie (kamil-vag) instrukcję: Demontażu - Wymiany i Ustawienia Pompowtryskiwaczy w silnikach 1.9 TDI i niektórych 2.0 TDI 8V (mocowanych na jedną śrubę). PDF'y do pobrania:• Pompowtryski Demontaż-Wymiana-Ustawienie • Naprawa pompowtryskiwacza - Zestawienie Przydatne wideo-relacje: • Pompowtryskiwacze 1 • Pompowtryskiwacze 2 Przydatne foto-ralcje: • Pompowtryskiwacze 3 • Pompowtryskiwacze 4 • Pompowtryskiwacze 5
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się