PiterA4 Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 mam pytanko mial ktos spotkanie z panami wladzami z takimi lampkami???bo zwykle lampki soczewki dotej pory latwo bylo posciemniac z xenonami..a jak ktos zobaczy takie malowane moze byc ciezko
sylwiasty Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 mam pytanko mial ktos spotkanie z panami wladzami z takimi lampkami???bo zwykle lampki soczewki dotej pory latwo bylo posciemniac z xenonami..a jak ktos zobaczy takie malowane moze byc ciezko Dla tego ja swoje zostawiłem ori srebrne. Nie przykuwają tak uwagi jak czarne, od razu po nich widać, że coś kombinowane.
Kowi87 Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 Milczar według mnie nie bedzie dobrze widać w tak pomalowanej lampie tej żarówki LED Zobacz na tej fotce co robi odbłysnik U ciebie tego nie będzie :gwizdanie:
Milczar Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 No to zostaje jak jest Ewentualnie będę szukał jakiejś żarówki H7 z dużą ilością SMD z przodu która będzie świecić tylko do przodu a nie na boki. Zwykły halogen H7 świeci jak postojowe bo ma taką czapeczkę na górze i ona ogranicza światło do przodu.
Tomek Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Powiedz mi kolego jak powiększałeś otwór pod soczewkę :mysli:Da rade go tak powiększyć żeby nie uszkodzić odbłyśnika w lampie
Gwerty Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Opublikowano 17 Maja 2011 da rade. przykład srebrnych bixenonów:
Tomek Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 To jak powiększyć ten otwór bez uszkodzenia odbłyśnika
Gwerty Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Opublikowano 17 Maja 2011 pilnikiem, frezarką, mini szlifierką, mozesz to zrobić na wiele sposobów.
Kowi87 Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 No to zostaje jak jest Ewentualnie będę szukał jakiejś żarówki H7 z dużą ilością SMD z przodu która będzie świecić tylko do przodu a nie na boki. Zwykły halogen H7 świeci jak postojowe bo ma taką czapeczkę na górze i ona ogranicza światło do przodu. Na drugiej stronie masz fotke żarówki LED ma 68 led z tym że 3/4 tego jest po bokach,wiec moze tak być że jak to założysz to bedzie świeciło jak mocniejszy LED w postojowych bez tego odbłysnika
Dev Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Gwerty, jaka najwieksza soczewke mozna zapodac do lampy B5 ???? No i z jakiego ma byc auta ???
hellbean Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 W sumie to juz zamowiłem ale w ramach dopytania, rozumiem ze uklad obniza swiatla o jakas konkretna wartosc, po czym wraca do swojej pozycji (z przelacznika 0-1-2-3). Jak w przypadku najnizszej pozycji? Nie ma tam problemu z brakiem mozliwosci opuszczenia nizej w celu powrotu? Myślę, że właśnie rozwiązałem ten problem, otóż pozycja 3 nie jest najniższą możliwą pozycją dla tego silniczka i da się jeszcze opuścić o ok 2 pozycje. Dodatkowo zbudowałem troszkę inny ale bardzo prosty układ (ponieważ nie bardzo wiem jak sterować układem NE555, bo jak dobrze rozumuje to potrzebuje on aby na krótko pojawił się i zniknął minus) i nie trzeba zakładać drugiego oryginalnego potencjometru. P1 to potencjometr 100k do ustawienia czasu po jakim układ ma przełączyć przekaźnik P. Wystarcza przekaźnik o 4 nóżkach gdyż potrzebujemy tylko dołączyć nim rezystor ok 900ohm pomiędzy 2 i 4 nóżkę oryginalnego regulatora wysokości reflektorów. Gdy ww. rezystor pozostaje wpięty między nóżki 2 i 4, wtedy światła jadą w dół o ok 2 pozycje, niezależnie od tego jaki nastaw mamy na pokrętle, nawet gdy jest III. Po przełączeniu wg. ustawionego czasu przez układ przekaźnika P, rezystor zostaje odłączony od regulatora i światła wracają do ustawionej na nim pozycji. Koszt wykonania układu to góra 10PLN, z czego połowa to przekaźnik Konkretnie taki: Z racji ostatnio częstych pytań o ww. układ i dzięki uprzejmości kolegi bizun1 zamieszczam ww. układ z opisem elementów obecnie dostępnych w sklepach z elektroniką, ponieważ te które ja zastosowałem to są elementy z odzysku raczej ciężkie do zdobycia aktualnie: oraz schemat jak ww. układ podłączyć w samochodzie: oba rysunki są (w tym mój zmodyfikowany) są własnością kolegi bizun1 i umieszczone na forum za jego zgodą, za co dziękuję.
denveco Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 Wszystko ładnie, ale mam pytanko do producenta ;P Dzisiaj pojechalem do sklepu z farbami by zakupic podklad i czarny mat do pomalowania lamp tak jak to ma kolega. I... no wlasnie odradzili mi to ze wzgledu na to ze auto moze nie przejsc przegladu z czarnym srodkiem. Gdyz certyfikat na lampie pokazuje co innego a lampa ma inny srodek. Czy diagnosta, policjant albo inny czort czepiali sie cos do tych czarnych srodkow, bo zglupialem??
Dev Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 w sklepie z farbami szukasz porad w dziedzinie motoryzacji ????? :wallbash: :wallbash: popatrz na ulice, tam jezdzi do cholery aut z takimi czy innymi lampami jedyne co to maja byc dobrze ustawione i nieoslepiac
denveco Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 Nie ze szukalem porad, tylko powiedzialem do czego mi potrzebuje farby, zeby mi nie dali jakiegos gowna. A oni zaczeli wyjezdzac mi o legalnosc tego typu przerobek. Wiec pytam czy mieliscie problemy z miskami czy tez przegladem. Jesli wszystko jest ok to zakupie farbe. tylko najpiej jakie, jakies zaroodporne czy jakkie mam wolac??
Kowi87 Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 Czym kleiliście lampy bo moją szlak trafił, wilgoć chyba swoje zrobiła Musze to w tygodniu szybko ogarnąć :gwizdanie:
majkel_majki Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 Nie ze szukalem porad, tylko powiedzialem do czego mi potrzebuje farby, zeby mi nie dali jakiegos gowna. A oni zaczeli wyjezdzac mi o legalnosc tego typu przerobek. Wiec pytam czy mieliscie problemy z miskami czy tez przegladem. Jesli wszystko jest ok to zakupie farbe. tylko najpiej jakie, jakies zaroodporne czy jakkie mam wolac?? Dopóki nie będziesz przerabiał lamp na inne źródło światła, dłubał przy odbłyśnikach, soczewkach czy tam szybie rozpraszającej to możesz sobie dłubać co tylko dusza zapragnie. Generalnie przeróbek lamp (może niestety) mało kto się czepia, zwłaszcza jeżeli nie rzucają się w oczy. W każdym razie ja nie chciałbym być w skórze kogoś kto wjedzie mi w auto mając u siebie zainstalowanie hidy czy inne cudowane lampy, których zgodnie z prawem nie powinno tam być.
denveco Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 To ze ktos wjedzie ci w audo z hidami w lampach to nie przez to ze ma je tam zainstalowane lecz z nieuwagi, roztargnienia, lub innymi przyczynami. Co do lamp to w pipke nie idzie ich rozkleic, lampy mi topnieja a skubane ani drgna. Naszczescie testyuje to najpierw na bardziej zdewastowanych lampach.
seba1-2 Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 Czym kleiliście lampy bo moją szlak trafił, wilgoć chyba swoje zrobiła Musze to w tygodniu szybko ogarnąć :gwizdanie: piotrek próbowałem na silikonie, na jakimś tam kleju i puszczały dopiero po złożeniu kloszy na kleju do szyb temat parowania ucichł
Kowi87 Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 Kupiłem własnie taki zestawik do sklejenia http://allegro.pl/show_item.php?item=1713004020 http://allegro.pl/show_item.php?item=1730887311 teraz tylko kwestia aby dobrze je rozkleić do końca opalarka wystarczy
mrogal Opublikowano 25 Lipca 2011 Opublikowano 25 Lipca 2011 Kupiłem własnie taki zestawik do sklejenia http://allegro.pl/show_item.php?item=1713004020 http://allegro.pl/show_item.php?item=1730887311 teraz tylko kwestia aby dobrze je rozkleić do końca opalarka wystarczy tak, opalarka wystarczy, wiesz ze jak je skleisz na klej do szyb to amba fatima juz nie rozkleisz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się