gregor10 12 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Na mocnym i wiekszym turbo bedzie przeładowywać w wiekszości przypadków. Sprecyzuj na jak mocnym i większym turbo... np. k03s hybryda lub gt2871r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Skoro jest taka sytuacja i turbo przeladowywuje to jaki jest tego powod ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Przplywka złapie takiego bąka i obcina paliwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 za duży przepływ jest powodem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea 0 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 jaką wydajność może mieć oryginalna pompa paliwa w baku 1.8T jeśli jest nowa? wydoli faktycznie do 240ps? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elpiotrek 0 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Z tego co czytałem to w 1.8T jest taka sama pompa jak w s4 wiec powinna dac rade przy tej mocy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 w s4 jest inna,ajl ma taką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elpiotrek 0 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Prawda. Sorry za wprowadzenie w błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 za duży przepływ jest powodem. owszem, ale w tym konkretnym przypadku to jest jeden z czynników, a sa dwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 za duży przepływ jest powodem. owszem, ale w tym konkretnym przypadku to jest jeden z czynników, a sa dwa są nawet więcej jak dwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 A jaki jest drugi ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Jesli nie wiadomo to zawsze powodem jest "niedostosowanie predkosci do warunkow panujacych na drodze" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gelus 0 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 i jak tam Panowie udalo sie stworzyc jakas nowa historie odnosnie hybryd ? ktos juz cos ciekawego wymodzil? glownie chodzi mi o wykrzestanie maxymalnie potencjalu k03s (BEX) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec 14 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 takie pytanie, na k03/29 miałem doładowanie 1.0 bar na 5 biegu wskakuje nawet na 1,1bar teraz mam k03s czy dalo by się jeszcze podnieść doładowanie czy lepiej już zostawić tak jak jest ? oczywiscie wtryski sa jeszcze seryjne ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 wtryski i tak juz dawno ci sie skonczyly na starym turbo zapewne wiec jak masz takie doladowanie na jeszcze wiekszej sprezarce to masz duzo za ubogo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imhotet 9 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 popraw mnie jesli sie myle.. ale jesli mówi o doladowaniu w piku to wcale nie musi byc bardzo źle.. @krzysiek najlepiej zrob logi bedziesz widzial czy wtryski się juz skonczyly czy nie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Dwie strony temu była dyskusja na temat wtrysków i turbin w tym jazdy bez strojenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec 14 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 u mnie z tego co wychodzi to jeszcze zalewa silnik :/ program ogólnie jakis dziwny góra strasznie leci na łeb na wykresie jest napiecie na sondzie, które przeliczyłem na AFR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Juz ci pisałem kiedyś zebyś sprawdził cisnienie paliwa, bo czasy 24 ms przy 6 tys to zapętlone wtryski, to że cisnienie turbiny opada tak pod koniec to normalne, raz że kończy sie wtedy wydajność seryjnych wtrysków a i wydajność turbiny też, co do afr to niestety typowy soft bez poprawionego fabrycznego przylania paliwem pod koniec obr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec 14 Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Jesli jade na 5 biegu ponad 140 wciskam gaz w podloge doladowanie skacze do 1.1 i przerywa spada na 0,5 i znowu 1 bar 0.,5 i tak w kolko to wina wtrysku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się