omzig Opublikowano 12 Stycznia 2016 Opublikowano 12 Stycznia 2016 cena? na dwie sondy? Po co Ci na dwie sondy do b5 ???? Jak chce na dwie, to kto mu zabroni? Rafał - mimo tego, że w ANB są dwie, to gdy wrzucasz DP, drugą sondę wyłączasz programowo, bo tulejki, kolanka i inne cuda rzadko zdają egzamin. (Ale też wyłączać nie trzeba - błąd drugiej sondy nie wpływa na pracę silnika podobno, tzn u mnie w ANB tak jest ) Bierzesz DP na jedną sądę i pare zł zaoszczedzonych.
MrTea Opublikowano 12 Stycznia 2016 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Panowie, bardzo prosze o łopatoligiczną podpowiedz. Robie niedługo FMIC, chce przy okazji wymienić wszystkie możliwe węże na silikonowe (juz kilka mi popękało - 16lat) możecie mi powiedzieć które będe w stanie kupić/dobrać do 1.8T ANB? Nie piszę o podciśnieniach bo te już wymieniłem wszystkie na nowe. I druga sprawa tyczy się tego fmica. Mam szpeca co mi wszystko wyspawa za parę groszy tylko mam mu przywieźć wszystkie elementy układanki. Po mimo całego tematu o FMIC nie znalazłem jakie kolanka tj. ilość , stopinie itd. oraz rury proste , trzeba kupić aby to poskładać do kupy. FMIC będzie składany na rurach 57mm tak jak wlot i wylot. Będzie mi ktoś to w stanie przybliżyć? Z góry dziękuję
krzysiekvtec Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 to co jest na tym zdjęciu na bank halogeny do wywalenia i rury wystajace za zderzak beda
rafal9119 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 (edytowane) cena? na dwie sondy? Po co Ci na dwie sondy do b5 ???? Jak chce na dwie, to kto mu zabroni? Rafał - mimo tego, że w ANB są dwie, to gdy wrzucasz DP, drugą sondę wyłączasz programowo, bo tulejki, kolanka i inne cuda rzadko zdają egzamin. (Ale też wyłączać nie trzeba - błąd drugiej sondy nie wpływa na pracę silnika podobno, tzn u mnie w ANB tak jest ) Bierzesz DP na jedną sądę i pare zł zaoszczedzonych. Nie wiedziałem że druga sonda nie wpływa na prace silnika. i o to chodzi że mam uszkodzoną drugą sondę . tylko zależy jak to liczyć od strony turbo? Mam dość spore spalanie ponieważ na pełnym zbiorniku robie 500 km i nie zapierdzielam . Edytowane 13 Stycznia 2016 przez rafal9119
bongod Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Druga sonda testuje Ci tylko kata Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
rafal9119 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 (edytowane) Aha czyli jeden wydatek mniej . bo miałem już ja zamawiać. tylko teraz skąd sie bierze te ogromne spalanie. 12 L PB to chyba nie jest normalne na seryjne 1.8 T Edytowane 13 Stycznia 2016 przez rafal9119
jacek70 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Druga sonda służy do diagnozy kata, a skoro go Wycinasz to i sonda jest zbędna jednak aby się jej pozbyć musi być wyłączona.w programie.☺♻ Aha czyli jeden wydatek mniej . bo miałem już ja zamawiać. tylko teraz skąd sie bierze te ogromne spalanie. 12 L PB to chyba nie jest normalne na seryjne 1.8 T Takie spalanie w mieście to normalne.
rafal9119 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 O to chodzi że to nie miasto tylko dojazd do pracy 13 km przez 6 km silnik osiaga 90C. zabieram sie za szukanie DP i powoli bede zwiekszał moc. Dzięki za pomoc.
Dev Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 (edytowane) Za dlugo Ci sie nagrzewa to auto. Moj po 2km ma 90 stopni gdzie temp zewnetrzna jest bliska zeru. Zaslon sobie całą chlodnice i zobacz co sie zmieni. Edytowane 13 Stycznia 2016 przez Dev
bongod Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Naprawdę??? to ja od zawsze muszę mieć coś nie tak a miałem już ze 3 termostaty muszę przejechać conajmniej 5 km Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
rafal9119 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Za dlugo Ci sie nagrzewa to auto. Moj po 2km ma 90 stopni gdzie temp zewnetrzna jest bliska zeru. Zaslon sobie całą chlodnice i zobacz co sie zmieni. Też masz zasłoniętą chłodnice??
Dev Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Nie bo mam sprawny uklad. Ale jak temp spada ponizej minus 10 to wrzucam pomiedzy dwie chlodnice.
rafal9119 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 To w takim razie co u mnie jest niesprawnego. pewnie zakładasz gumkę na wisco?
Łukasz13 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Za dlugo Ci sie nagrzewa to auto. Moj po 2km ma 90 stopni gdzie temp zewnetrzna jest bliska zeru. Zaslon sobie całą chlodnice i zobacz co sie zmieni. Dev nie czaruj 90 st po dwóch kilometrach? ile świateł po drodze? 8... wyjechanie z garażu i przejechanie 2 km zajmuje pewnie koło minuty lub dwie... na normalnej drodze bez przystanków.
Marcin850527 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Za dlugo Ci sie nagrzewa to auto. Moj po 2km ma 90 stopni gdzie temp zewnetrzna jest bliska zeru. Zaslon sobie całą chlodnice i zobacz co sie zmieni. Dev nie czaruj 90 st po dwóch kilometrach? ile świateł po drodze? 8... wyjechanie z garażu i przejechanie 2 km zajmuje pewnie koło minuty lub dwie... na normalnej drodze bez przystanków.
audicoman Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Dev nie czaruj 90 st po dwóch kilometrach? ile świateł po drodze? 8... wyjechanie z garażu i przejechanie 2 km zajmuje pewnie koło minuty lub dwie... na normalnej drodze bez przystanków. Myślę że nie czaruje, bo mój BFB identycznie szybko się rozgrzewa, odpalę - pochodzi z minutę zanim szyby odparują itp. jadę 1 km i wskazówka temperatury się podnosi, jeszcze z 1km lub 1,5 i mam na blacie 90. Jak zimny to muskam go lekko gazem bez pałowania.
Imhotet Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 można jechac 2 km 10 minut a mozna jechac 2km 2 minuty wiec troche to względne..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się