Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moze ma amerykanca AEB :wink:

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

cena? na dwie sondy?

Po co Ci na dwie sondy do b5 ????

Jak chce na dwie, to kto mu zabroni? :decayed:

Rafał - mimo tego, że w ANB są dwie, to gdy wrzucasz DP, drugą sondę wyłączasz programowo, bo tulejki, kolanka i inne cuda rzadko zdają egzamin. (Ale też wyłączać nie trzeba - błąd drugiej sondy nie wpływa na pracę silnika podobno, tzn u mnie w ANB tak jest :D)

Bierzesz DP na jedną sądę i pare zł zaoszczedzonych. :naughty:

Opublikowano

Panowie, bardzo prosze o łopatoligiczną podpowiedz.

Robie niedługo FMIC, chce przy okazji wymienić wszystkie możliwe węże na silikonowe (juz kilka mi popękało - 16lat) możecie mi powiedzieć które będe w stanie kupić/dobrać do 1.8T ANB?

Nie piszę o podciśnieniach bo te już wymieniłem wszystkie na nowe.

I druga sprawa tyczy się tego fmica.

Mam szpeca co mi wszystko wyspawa za parę groszy tylko mam mu przywieźć wszystkie elementy układanki.

Po mimo całego tematu o FMIC nie znalazłem jakie kolanka tj. ilość , stopinie itd. oraz rury proste , trzeba kupić aby to poskładać do kupy.

FMIC będzie składany na rurach 57mm tak jak wlot i wylot.

Będzie mi ktoś to w stanie przybliżyć?

Z góry dziękuję :)

fmic.jpg

Opublikowano

to co jest na tym zdjęciu na bank halogeny do wywalenia i rury wystajace za zderzak beda :)

Opublikowano

dlatego proszę o pomoc :)

Opublikowano (edytowane)

cena? na dwie sondy?

Po co Ci na dwie sondy do b5 ????

Jak chce na dwie, to kto mu zabroni? :decayed:

Rafał - mimo tego, że w ANB są dwie, to gdy wrzucasz DP, drugą sondę wyłączasz programowo, bo tulejki, kolanka i inne cuda rzadko zdają egzamin. (Ale też wyłączać nie trzeba - błąd drugiej sondy nie wpływa na pracę silnika podobno, tzn u mnie w ANB tak jest :D)

Bierzesz DP na jedną sądę i pare zł zaoszczedzonych. :naughty:

Nie wiedziałem że druga sonda nie wpływa na prace silnika. i o to chodzi że mam uszkodzoną drugą sondę .

tylko zależy jak to liczyć od strony turbo?

Mam dość spore spalanie ponieważ na pełnym zbiorniku robie 500 km i nie zapierdzielam .

Edytowane przez rafal9119
Opublikowano

Druga sonda testuje Ci tylko kata

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Aha czyli jeden wydatek mniej . bo miałem już ja zamawiać.

tylko teraz skąd sie bierze te ogromne spalanie.

12 L PB to chyba nie jest normalne na seryjne 1.8 T

Edytowane przez rafal9119
Opublikowano

Wyżej post masz odpowiedz

Opublikowano

Druga sonda służy do diagnozy kata, a skoro go Wycinasz to i sonda jest zbędna jednak aby się jej pozbyć musi być wyłączona.w programie.☺♻


Aha czyli jeden wydatek mniej . bo miałem już ja zamawiać.

tylko teraz skąd sie bierze te ogromne spalanie.

12 L PB to chyba nie jest normalne na seryjne 1.8 T

Takie spalanie w mieście to normalne.

Opublikowano

O to chodzi że to nie miasto tylko dojazd do pracy 13 km przez 6 km silnik osiaga 90C.

zabieram sie za szukanie DP i powoli bede zwiekszał moc.

Dzięki za pomoc.

Opublikowano (edytowane)

Za dlugo Ci sie nagrzewa to auto.

Moj po 2km ma 90 stopni gdzie temp zewnetrzna jest bliska zeru.

Zaslon sobie całą chlodnice i zobacz co sie zmieni.

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Naprawdę??? to ja od zawsze muszę mieć coś nie tak a miałem już ze 3 termostaty :( muszę przejechać conajmniej 5 km

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Za dlugo Ci sie nagrzewa to auto.

Moj po 2km ma 90 stopni gdzie temp zewnetrzna jest bliska zeru.

Zaslon sobie całą chlodnice i zobacz co sie zmieni.

Też masz zasłoniętą chłodnice??

Opublikowano

Nie bo mam sprawny uklad.

Ale jak temp spada ponizej minus 10 to wrzucam pomiedzy dwie chlodnice. :wink:

Opublikowano

To w takim razie co u mnie jest niesprawnego. pewnie zakładasz gumkę na wisco?

Opublikowano

Za dlugo Ci sie nagrzewa to auto.

Moj po 2km ma 90 stopni gdzie temp zewnetrzna jest bliska zeru.

Zaslon sobie całą chlodnice i zobacz co sie zmieni.

Dev nie czaruj 90 st po dwóch kilometrach? ile świateł po drodze? 8... wyjechanie z garażu i przejechanie 2 km zajmuje pewnie koło minuty lub dwie... na normalnej drodze bez przystanków.

Opublikowano

Za dlugo Ci sie nagrzewa to auto.

Moj po 2km ma 90 stopni gdzie temp zewnetrzna jest bliska zeru.

Zaslon sobie całą chlodnice i zobacz co sie zmieni.

Dev nie czaruj 90 st po dwóch kilometrach? ile świateł po drodze? 8... wyjechanie z garażu i przejechanie 2 km zajmuje pewnie koło minuty lub dwie... na normalnej drodze bez przystanków.

:lol:

Opublikowano

Dev nie czaruj 90 st po dwóch kilometrach? ile świateł po drodze? 8... wyjechanie z garażu i przejechanie 2 km zajmuje pewnie koło minuty lub dwie... na normalnej drodze bez przystanków.

Myślę że nie czaruje, bo mój BFB identycznie szybko się rozgrzewa, odpalę - pochodzi z minutę zanim szyby odparują itp. jadę 1 km i wskazówka temperatury się podnosi, jeszcze z 1km lub 1,5 i mam na blacie 90. Jak zimny to muskam go lekko gazem bez pałowania.

Opublikowano

można jechac 2 km 10 minut a mozna jechac 2km 2 minuty ;) wiec troche to względne..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...