KapelanLP Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Dzięki chłopaki za odpowiedzi. Znajomy mi ogólnie nagadał że co ty twój silnik nie wytrzyma więcej koni i tak już masz 190 dużo więc lepiej nie rób bo ci silnik tego nie wytrzyma. Więc jak mówicie że da radę to 220kh by mi stykło.
Docki95 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 230 na tym setupie powinno pójść jak masz zdrowy motor i turbo Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
bjoern Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 ludzie po 400-500koni robią co prawda już kute graty ale silniki latają ja bym Ci doradził jedynie wywalić kata i wstawić downpipe, lepszy wynik wyjdzie bo się zwiększy przepływ i niższa temp spalin będzie
Imhotet Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 (edytowane) haha chciałbym zobaczyć te 220ps na seryjnym silniku z katem Edytowane 30 Sierpnia 2016 przez Imhotet
Imhotet Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 raczej że na PB95 i jeszcze ci powiedzą że nie trzeba mocno żyłować heheh
audicoman Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Przecież wtryski z BEX nie wyrobią powyżej 220 km, więc chociaż wywal kata i zmień wtryski na wydajniejsze to 220-230 KM ugrasz jeżeli silnik i turbawka nie umęczona
Docki95 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Zakład o flaszkę? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
bjoern Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 http://gregor10.pl/audi-a4-1-8t-bex-190km-234km-373nm/prosty przykład, jeden z wielu
krzysiekml Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 przykład jest prosty ale na drodze,swego czasu swoją ciężką b6 z 185KM zrobione u rogala objechałem lżejszą b5 i rzekome 200 KM,więc jak dla mnie plakaty są bo są i cyferki na nich.
Rabbi Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 http://gregor10.pl/audi-a4-1-8t-bex-190km-234km-373nm/prosty przykład, jeden z wielu ale tu jest DP zamiast kata i strojone na LPG gdzie uzyskuje się kilka kucy więcej. więc nie jest to seria z katem
Docki95 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 http://gregor10.pl/tag/wtryskiwacze-bex/ Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
bjoern Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 http://gregor10.pl/audi-a4-1-8t-bex-190km-234km-373nm/prosty przykład, jeden z wielu ale tu jest DP zamiast kata i strojone na LPG gdzie uzyskuje się kilka kucy więcej. więc nie jest to seria z katem Przykładów masz tam więcej. Co do tego gazu to jesteś pewien?
danko Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 (edytowane) WItam Panowie , jestem w trakcie budowy 1.8T Q w Leonie , silnik zakuty tzn tloki i korbowody , porting glowicy zrobiony , walki ADR , ( nie wiem jeszcze co zrobic ze sprezynkami zaworow) jakies pomysly ?? wtryski Deka 850, turbo Holset hx35W plus baran, wszystkie potrzebne czujniki sa, celuje juz w wieksze moce 400+ , 500+ , najwiekszym problemem jaki stoi mi na przeszkodzie to temat sprzegla, jednomasu ? i docisku ? nie wiem na co mam sie zdecydwac ?? ktos cos ?? Auto buduje na miasto , ewentualnie 1/4 mili , spiek odpada, Aktualnie jezdze na drugim silniku 1.8T k04 275KM , chce przygotowac ten drugi i ten bedzie na sprzedaz jakby co , szczerze mowiac silnik zyletka , nie bierze oleju , pod Bogiem , chodzi idealnie , trzyma kompresje , wszystko jak nalezy Edytowane 30 Sierpnia 2016 przez danko
Rabbi Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 http://gregor10.pl/audi-a4-1-8t-bex-190km-234km-373nm/prosty przykład, jeden z wielu Co do tego gazu to jesteś pewien? Tak jestem pewien.Spytaj kolegę gregor10 jak masz wątpliwości
omzig Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 nie wiem jeszcze co zrobic Na początek uzupełnij profil.
danko Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 nie wiem jeszcze co zrobic Na początek uzupełnij profil. Zrobione , tak wiec licze teraz na wsparcie
Imhotet Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 WItam Panowie , jestem w trakcie budowy 1.8T Q w Leonie , silnik zakuty tzn tloki i korbowody , porting glowicy zrobiony , walki ADR , ( nie wiem jeszcze co zrobic ze sprezynkami zaworow) jakies pomysly ?? wtryski Deka 850, turbo Holset hx35W plus baran, wszystkie potrzebne czujniki sa, celuje juz w wieksze moce 400+ , 500+ , najwiekszym problemem jaki stoi mi na przeszkodzie to temat sprzegla, jednomasu ? i docisku ? nie wiem na co mam sie zdecydwac ?? ktos cos ?? Auto buduje na miasto , ewentualnie 1/4 mili , spiek odpada, Aktualnie jezdze na drugim silniku 1.8T k04 275KM , chce przygotowac ten drugi i ten bedzie na sprzedaz jakby co , szczerze mowiac silnik zyletka , nie bierze oleju , pod Bogiem , chodzi idealnie , trzyma kompresje , wszystko jak nalezy jak chcesz w miare tanio a lepiej od serii to idz w sprężynki S4. sprzęgło temat rzeka.. wydaje mi się ze najlepiej iść w jednomas, kwelar i wysłać docisk do wzmocnienia (to nie jest tania opcja, ale raczej najlepsza i na lata)
bjoern Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 apropo wałków z ADR'a - wszyscy wsadzają widzę wałek ssący a co z wydechowym? nie opłaca się zmienić po prostu czy jest sens ale na przykład na większe moce? Od razu przy okazji zapytam, te sprężynki zaworów z S4 są p&p, a reszta zostaje seryjna?
Cpt.Ryan Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Witam, pytanko mam, jaki zapodać regulator cisnienia paliwa żeby zwiększyć możliwości softu na oryginalnych wtryskach i turbinie w AEB? Jest w ogóle sens go zmieniać jeżeli wszystko poza FMICem i wydechem mam w serii i przygotowuje sie do programu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się