Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki chłopaki za odpowiedzi. Znajomy mi ogólnie nagadał że co ty twój silnik nie wytrzyma więcej koni i tak już masz 190 dużo więc lepiej nie rób bo ci silnik tego nie wytrzyma. Więc jak mówicie że da radę to 220kh by mi stykło.;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

230 na tym setupie powinno pójść jak masz zdrowy motor i turbo :)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludzie po 400-500koni robią co prawda już kute graty ale silniki latają :D

ja bym Ci doradził jedynie wywalić kata i wstawić downpipe, lepszy wynik wyjdzie bo się zwiększy przepływ i niższa temp spalin będzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haha chciałbym zobaczyć te 220ps na seryjnym silniku z katem

Edytowane przez Imhotet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej że na PB95 ;) i jeszcze ci powiedzą że nie trzeba mocno żyłować heheh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież wtryski z BEX nie wyrobią powyżej 220 km, więc chociaż wywal kata i zmień wtryski na wydajniejsze to 220-230 KM ugrasz jeżeli silnik i turbawka nie umęczona :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przykład jest prosty ale na drodze,swego czasu swoją ciężką b6 z 185KM zrobione u rogala objechałem lżejszą b5 i rzekome 200 KM,więc jak dla mnie plakaty są bo są i cyferki na nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale tu jest DP zamiast kata i strojone na LPG gdzie uzyskuje się kilka kucy więcej.

więc nie jest to seria z katem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale tu jest DP zamiast kata i strojone na LPG gdzie uzyskuje się kilka kucy więcej.

więc nie jest to seria z katem

Przykładów masz tam więcej. Co do tego gazu to jesteś pewien? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WItam Panowie , jestem w trakcie budowy 1.8T Q w Leonie , silnik zakuty tzn tloki i korbowody , porting glowicy zrobiony , walki ADR , ( nie wiem jeszcze co zrobic ze sprezynkami zaworow) jakies pomysly ?? wtryski Deka 850, turbo Holset hx35W plus baran, wszystkie potrzebne czujniki sa, celuje juz w wieksze moce 400+ , 500+ , najwiekszym problemem jaki stoi mi na przeszkodzie to temat sprzegla, jednomasu ? i docisku ? nie wiem na co mam sie zdecydwac ?? ktos cos ?? Auto buduje na miasto , ewentualnie 1/4 mili , spiek odpada, Aktualnie jezdze na drugim silniku 1.8T k04 275KM , chce przygotowac ten drugi i ten bedzie na sprzedaz jakby co , szczerze mowiac silnik zyletka , nie bierze oleju , pod Bogiem , chodzi idealnie , trzyma kompresje , wszystko jak nalezy

Edytowane przez danko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tego gazu to jesteś pewien? ;)

Tak jestem pewien.Spytaj kolegę gregor10 jak masz wątpliwości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


nie wiem jeszcze co zrobic

Na początek uzupełnij profil. :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jeszcze co zrobic

Na początek uzupełnij profil. :decayed:

Zrobione , tak wiec licze teraz na wsparcie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WItam Panowie , jestem w trakcie budowy 1.8T Q w Leonie , silnik zakuty tzn tloki i korbowody , porting glowicy zrobiony , walki ADR , ( nie wiem jeszcze co zrobic ze sprezynkami zaworow) jakies pomysly ?? wtryski Deka 850, turbo Holset hx35W plus baran, wszystkie potrzebne czujniki sa, celuje juz w wieksze moce 400+ , 500+ , najwiekszym problemem jaki stoi mi na przeszkodzie to temat sprzegla, jednomasu ? i docisku ? nie wiem na co mam sie zdecydwac ?? ktos cos ?? Auto buduje na miasto , ewentualnie 1/4 mili , spiek odpada, Aktualnie jezdze na drugim silniku 1.8T k04 275KM , chce przygotowac ten drugi i ten bedzie na sprzedaz jakby co , szczerze mowiac silnik zyletka , nie bierze oleju , pod Bogiem , chodzi idealnie , trzyma kompresje , wszystko jak nalezy

jak chcesz w miare tanio a lepiej od serii to idz w sprężynki S4. sprzęgło temat rzeka.. wydaje mi się ze najlepiej iść w jednomas, kwelar i wysłać docisk do wzmocnienia (to nie jest tania opcja, ale raczej najlepsza i na lata)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

apropo wałków z ADR'a - wszyscy wsadzają widzę wałek ssący a co z wydechowym? nie opłaca się zmienić po prostu czy jest sens ale na przykład na większe moce? Od razu przy okazji zapytam, te sprężynki zaworów z S4 są p&p, a reszta zostaje seryjna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, pytanko mam, jaki zapodać regulator cisnienia paliwa żeby zwiększyć możliwości softu na oryginalnych wtryskach i turbinie w AEB?

Jest w ogóle sens go zmieniać jeżeli wszystko poza FMICem i wydechem mam w serii i przygotowuje sie do programu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...