Dev Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 czy sp1.3 bara bez zadnych pierdniecynki w DV (forge 007) mają znaczenie na tak zwane psyt psyt od doładowania turbo ? Tz czy np jak moje turbo pompuje w okolicaach 1 bara a sprężynka jest czerwona to ten psikus będzie mniejszy ? mam nadz że wiecie o co mi chodzi U mnie hulalo na tej dvce do 1.3
Tabasko Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 u mnie tez hula co prawda słychac ją dopiero przy wysokich obrotach i pomyslalem ze moze to wina sprezynki... dodam ze mam stozek. Mam prezynki wiec sprawdze to. U mnie doladowanie jest zdecydowanie nizsze, wiec moze im wiecej turbo dmucha tym bardziej slychac Dv?
pioteros Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 to to tak, normalne wiekszy boost wiekszy syk
pioteros Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 dziś wywaliłem środkowy tłumik, myślałem że będzie dużo głośniej, w czasie jazdy po mieście prawie nie ma różnicy tylko przy ruszaniu Audi A4 1.8TQ with cat and middle silencer deleted - YouTube najśmieszniejsze było to że jakiś chłopaczek na rowerze momentalnie zaczął się kręcić w okół telefonu i chyba chciał go buchnąć
JUZIU Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 pioteros miałem tak samo wycięty środkowy a ostatni seria i też na poczatku byłem zadowaolny ale po pwenym czasie stwierdziłem że pierdzi jak polonez i dopiero teraz jestem zadowolny jak założyłem ostatni eisenmanna:wink: jest teraz bardziej basowy dzwięk a nie takie pierdzenie a9 srodkowy musiałem wstawić z powrotem)
pioteros Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 spokojnie jest to etap przejsciowy, zamowiony mam tlumik w rmmotors przelotowy z dodatkowym wyciszeniem, poki co wsadze go a jak bede chcial czegos bardziej rasowego to pomysle nad przelotowym koncowym juz bez tlumienia
JUZIU Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 na przelocie nie będzie za miło w środku, jak wsadziłem eisenmanna bez środkowego to alarmy na parkingu włączały sie i na zewnątrz może i fajnie darł ryja ale w środku to samo było, łeb pękał po 15 minutach:decayed: ale to i tak sam sobie dobierzesz według własnego uznania:wink:
pioteros Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 dla mnie tak naprawde moze byc cichy, oby tylko dawal znac o sobie przy deptaniu zeby bylo slychac ze cos poza serią tam sobie pruka a to jest ta wada quattro ze ciezko o dobry zamiennik plug-n-play tlumikow w rozsadnej kasie, szczegolnie na rynki wtornym
JUZIU Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 No ja za eisenmanna tanio też nie zapłaciłem ale nie żałuje nawet złotówki:wink: a jak dowiedziałem sie ile kosztuje nowy to Eisenmann - sports exhaust, Pot d´échappement sport, el deporte silencioso, sport silenziosi,
pioteros Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 do q tanszy ;d Eisenmann - sports exhaust, Pot d´échappement sport, el deporte silencioso, sport silenziosi, za taka cene to mialbym calutki wydech millteka nowke w PL
JUZIU Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 np ceny z kosmosu ale ja Tyle nie dałem:decayed:
Tabasko Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 koledzy mam pytanie,co do silnika benzynowego z Turbo, stożek czy puszka z wkłdką np Pipercross ?
wampir Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Do jakiej mocy? Z innej beczki Ciągle borykam się z późniejszym wstawaniem mojej k03s i tym, że z przeplywki ucieklo mi ok 20g/s. Wymontowalem DV i dmuchnalem ustami dla sprawdzenia. Nie zauwazylem aby cos uciekalo, ale nie wiem czy człowiek ustami może takie ciśnienie wytworzyć. Wcisnalem tłoczek i przytrzymałem palcem cieńszy krócieć. Tłoczek nie opadl. Membrana widać cała. Dmuchalem w cieńszy króciec i nie slyszalem żeby coś syczało, generalnie opór był nie do przejścia. Co ciekawe to jak jechałem do kolegi który ma kanał to dwa razy uslyszalem swiergotanie czyli surge. Dlaczego się pojawil skoro membrana w DV jest cala? Może N249 jest zdupiony albo gdzies podcisnienia Ściągnąłem wężyk z cieńszego króćca ten co idzie do N249 i przejechałem się. Chcialem sprawdzic czy N249 nie podciąga tloczka tworząc nieszczelność. Nie wiem czy coś zle skrecilem, ale auto jechalo dużo gorzej. Trace już powoli cierpliwość.
Tabasko Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Do jakiej mocy? powiedzmy do 200km i powyzej tego
pioteros Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Tabasko zwykły filtr dobrej jakości i sztywny dolot ci wystarczy
Tabasko Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 sztywny dolot mam wlasnie, ale spotkalem sie z dwoma opiniami na temat filtorw, jedni pisza ze nie ma sensu ich zakladac a inni ze tak. I Ch...j wie
OLI_B5 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 A wytłumaczy mi kto co może być nie tak skoro boost mam max 0.7 , powyzej 5k spada do 0.5 a wciągam furki po 200ps? Zwykły ajl z 2.75 zamiast kata
wampir Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Pewnie zapłonem podgonione i hamowania z bonusem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się