Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

w filtrze powietrza AEB są 2 lub 3 czujniki czy jak będe robił dolot (tipa) czy te czujniki są mi potrzebne ??

jak juz to w obudowie filtra :D sam mam AEB i z tego co pamietam to w okolicy filtra jest tylko jeden "czujnik" - przeplywomierz. w samej obudowei zamocowany jest tez wzmacniacz zaplonu (czy jakos tak). oba te elementy sa potrzebne. jak bedziesz spawal tipa to konieczne sa wszystkie wyprowadzenia ktore sa w oryginalnym wezu - odma, dv, n75 i chyba jeszcze jeden wezyk.

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

w filtrze powietrza AEB są 2 lub 3 czujniki czy jak będe robił dolot (tipa) czy te czujniki są mi potrzebne ??

jak juz to w obudowie filtra :D sam mam AEB i z tego co pamietam to w okolicy filtra jest tylko jeden "czujnik" - przeplywomierz. w samej obudowei zamocowany jest tez wzmacniacz zaplonu (czy jakos tak). oba te elementy sa potrzebne. jak bedziesz spawal tipa to konieczne sa wszystkie wyprowadzenia ktore sa w oryginalnym wezu - odma, dv, n75 i chyba jeszcze jeden wezyk.

i właśnie takich odpowiedzi oczekiwałem kolego dzieki wielkie a czy mógł bym cie prosić byś odpowiedział na moje pytania z poprzedniej str... z góry dzięki! :hi:
Opublikowano

i właśnie takich odpowiedzi oczekiwałem kolego dzieki wielkie a czy mógł bym cie prosić byś odpowiedział na moje pytania z poprzedniej str... z góry dzięki! :hi:

to rozwiercone turbo to gdzie kupiłeś / kto to robił? jakaś znana firma?

wtryski do AEB potrzebujesz długie żeby pasowały pod oryginalną listwe ewentualnie wkładasz krótkie ale zmieniasz mocowanie listwy wtryskowej.

FMIC to kupujesz gotowca z orurowaniem pod 1.8t i sprawa załatwiona

Opublikowano

i właśnie takich odpowiedzi oczekiwałem kolego dzieki wielkie a czy mógł bym cie prosić byś odpowiedział na moje pytania z poprzedniej str... z góry dzięki! :hi:

to rozwiercone turbo to gdzie kupiłeś / kto to robił? jakaś znana firma?

wtryski do AEB potrzebujesz długie żeby pasowały pod oryginalną listwe ewentualnie wkładasz krótkie ale zmieniasz mocowanie listwy wtryskowej.

FMIC to kupujesz gotowca z orurowaniem pod 1.8t i sprawa załatwiona

http://allegro.pl/vw-audi-1-8-tb-k03-k04-180-km-turbo-tuning-i1550379036.html

jeszcze go nie kupiłem ale mam taki zamiar chyba ze polecacie coś innego albo jakiś szanujący siebie i klijenta zakład

co do wtrysków z jakiego modelu naj lepiej je wziąć z czego będa naj lepiej pasowały...

a fmica chce robić troszkę tańszym kosztem nie chciał bym wydawać 2K gdzie moge to zrobię wszystko sam i mniejszym kosztem wiesz ocb...

Opublikowano

nic o tej firmie nie słyszałem ale osobiście wolałbym kogoś bardziej sprawdzonego

www.reampoland.pl www.scrollproducts.com albo www.autokarambol.pl

o wtryski pytaj może ktoś ma do sprzedania coś co pasuje p&p a jak nie to szukaj np z TT 225KM - Rozjemca wkładał chyba coś takiego do siebie to zagadaj do niego

Opublikowano

Ja u siebie mam z TT 180 KM ale są krótkie i trzeba przekładać całą listwę. Najprościej i najtaniej to kupić wtryski z audi a3 z silnika AGU, mają wydajność 280cc/min na 3 barowym regulatorze coraz 320cc/min na 4 barowym z AEBa. Jeśli komuś takie wystarczą to jest ich multum na allegro i podejdą p&p.

Opublikowano

Kolego Inkognito, piszesz tak jakby "poprawianie" pracy inżynierów z Audi było dziecinną zabawą. Planujesz Swap i podkręcanie silnika a pytasz czy będą Ci potrzebne jakieś tam czujniki. Poczytaj, poszukaj, poznaj chociaż troszkę silnik 1.8T, zrozum jak to działa a dopiero zadawaj pytania na które nie znajdziesz odpowiedzi.

a jak nie...to spawając w garażu dolot, wywal te czujniki, auto będzie szybsze bo będzie lżejsze :good:

Opublikowano

oczekiwałem odpowiedzi od kogoś kto się zna i w jednym poście odpowie na moje pytania

każdy tutaj "wpada" tylko z jednym pytaniem o coś-nigdy nie szuka-po 5 latach takich pytań-jest setki tematów o tym samym,odpowiedzi sensowne,są porozrzucane,tematy maja po kilkadziesiąt stron ,z czego połowa to spam-wiesz dlaczego? jak nie-to Ci powiem,dzięki takim pytaniom,jakie zadałeś-gdyby każdy robił tak,jak mówi Regulamin,czyli najpierw szukał,potem pytał-Twojego pytania w ogóle by nie było,bo po przeczytaniu choćby FAQ tego działu-przeszedłbyś przez co najmniej kilka przykładów na mody

-1,8T i 2,7 bit-to najpopularniejsze jednostki w tym dziale,a Ty dalej twierdzisz,że nie ma konkretnych informacji-cofnij się choćby w tym temacie o 10 stron i zacznij czytać

pytanie moje jakich podzespołów i z czego najlepiej użyć co jeszcze proponujecie i jak to się wszystko do siebie ma...

czego oczekujesz? wszystko już jest powiedziane na ten temat na Forum-gotowych recept na 180 km?Jest tego całe multum

tak tyle ze ja nie zakładam nowego tematu tylko szukam tematów gdzie mogę sie coś dowiedzieć...

czytając te 25 str pewnie jest bardzo dużo info ale jak już napisałem większość postów to takie...:

a po co

bo nie jedzie

a dlaczego

ja zadałem konkretne pytania i oczekiwałem odpowiedzi od osób które twierdziłem że mi pomogą a wy zrobiliście kolejny SPAM... zamiast w jednym poscie napisać konkretnie użyj tego... tego np nie zakładaj a to mozesz zrobić tak i zaoszczędzili byście mi i sobie trochę cennego czasu...

a przejrzałeś chociaż jeden wątek projektów? co ludzie wkładają i jakie moce na tym uzyskują?

Opublikowano

filtrze powietrza AEB są 2 lub 3 czujniki czy jak będe robił dolot (tipa) czy te czujniki są mi potrzebne ?

wpisując w wyszukiwarkę TIP,czy turbo inlet pipe-wyrzuci co najmniej 7 stron o tym-więc wysil się trochę :cool1:
Opublikowano

filtrze powietrza AEB są 2 lub 3 czujniki czy jak będe robił dolot (tipa) czy te czujniki są mi potrzebne ?

wpisując w wyszukiwarkę TIP,czy turbo inlet pipe-wyrzuci co najmniej 7 stron o tym-więc wysil się trochę :cool1:

Sorki za OT ale wpisz w wyszukiwarkę i sprawdź co znajdzie :wink4:

Opublikowano

dużo o TIPtronicu,ale Turbo inlet pipe-masz już więcej :wink4:

Opublikowano

kaczmar13,Buba,domjenick....

i właśnie przez takich ludzi jak wy nie chce mi się czytać iluś tam dziesięciu str bo większość to takie odp kozaków którzy nie umieją sensownie odpowiedzieć na pytanie. niestety nie mam tyle czasu co wy na przeglądanie internetu. nie jestem jakimś tam specem ani inżynierem z zawodu jestem lakiernikiem a nie mechanikiem więc aż tak sie nie znam stąd moje pytania a wy zamiast puszczać tu kolejny Spam którego inni też nie będą chcieli czytać wrzucili byście konkretne odpowiedzi na pytania ludzi takich jak ja wtedy temat o modyfikacjach był by tematem o modyfikacjach a nie głupim pisaniem że komuś sie nie chce czy jest otępiały sory ale domjenick jesteś moderatorem a piszesz tak jak inni zamiast powstrzymać ludzi od wypisywania głupot na takich str ja zadałem kilka konkretnych pytań i zaoszczędzili byśmy 2 stron Spamu gdybyś kozaku mi odpisał w jednym lub dwóch postach na moje pytania ale chyba tak samo jak ja się nie znasz i wypisujesz posty w stylu " poszukaj sobie" :wallbash::bicz:

Opublikowano

Nie przejmuj się tak, to jest taki rodzaj chrztu dla nowych użytkowników forum :wink4: Nie dostałeś odpowiedzi, bo niektórym nie chce się setny raz pisać o tym samym a reszta nie wie i też Ci nie napisze. Sam chcesz robić tego swapa czy ktoś Ci będzie robił?

Moja rada. Nie rób od razu wszystkiego. Zacznij od wymiany silnika z seryjnym osprzętem, a potem rób tuning powoli. Oszczędzisz sobie w ten sposób wielu problemów a przy okazji nauczysz się czegoś.

Opublikowano

kaczmar13,Buba,domjenick....

i właśnie przez takich ludzi jak wy nie chce mi się czytać iluś tam dziesięciu str bo większość to takie odp kozaków którzy nie umieją sensownie odpowiedzieć na pytanie. niestety nie mam tyle czasu co wy na przeglądanie internetu. nie jestem jakimś tam specem ani inżynierem z zawodu jestem lakiernikiem a nie mechanikiem więc aż tak sie nie znam stąd moje pytania a wy zamiast puszczać tu kolejny Spam którego inni też nie będą chcieli czytać wrzucili byście konkretne odpowiedzi na pytania ludzi takich jak ja wtedy temat o modyfikacjach był by tematem o modyfikacjach a nie głupim pisaniem że komuś sie nie chce czy jest otępiały sory ale domjenick jesteś moderatorem a piszesz tak jak inni zamiast powstrzymać ludzi od wypisywania głupot na takich str ja zadałem kilka konkretnych pytań i zaoszczędzili byśmy 2 stron Spamu gdybyś kozaku mi odpisał w jednym lub dwóch postach na moje pytania ale chyba tak samo jak ja się nie znasz i wypisujesz posty w stylu " poszukaj sobie" :wallbash::bicz:

tak ,jak rozjemca napisał-nikt nie bedzie powtarzał niczego setny raz-i jak tak sprawę stawiasz-to napiszę to inaczej-jeszcze jeden post o zapytaniu o sprawy,które były już poruszane na Forum- i po prostu je usuwam...bo kulturalnie próbowaliśmy Ci uświadomić,ze wszystko już jest napisane o sprawach,które Cie interesują :cool1:

Opublikowano

kaczmar13,Buba,domjenick....

i właśnie przez takich ludzi jak wy nie chce mi się czytać iluś tam dziesięciu str bo większość to takie odp kozaków którzy nie umieją sensownie odpowiedzieć na pytanie. niestety nie mam tyle czasu co wy na przeglądanie internetu. nie jestem jakimś tam specem ani inżynierem z zawodu jestem lakiernikiem a nie mechanikiem więc aż tak sie nie znam stąd moje pytania a wy zamiast puszczać tu kolejny Spam którego inni też nie będą chcieli czytać wrzucili byście konkretne odpowiedzi na pytania ludzi takich jak ja wtedy temat o modyfikacjach był by tematem o modyfikacjach a nie głupim pisaniem że komuś sie nie chce czy jest otępiały sory ale domjenick jesteś moderatorem a piszesz tak jak inni zamiast powstrzymać ludzi od wypisywania głupot na takich str ja zadałem kilka konkretnych pytań i zaoszczędzili byśmy 2 stron Spamu gdybyś kozaku mi odpisał w jednym lub dwóch postach na moje pytania ale chyba tak samo jak ja się nie znasz i wypisujesz posty w stylu " poszukaj sobie" :wallbash::bicz:

tak ,jak rozjemca napisał-nikt nie bedzie powtarzał niczego setny raz-i jak tak sprawę stawiasz-to napiszę to inaczej-jeszcze jeden post o zapytaniu o sprawy,które były już poruszane na Forum- i po prostu je usuwam...bo kulturalnie próbowaliśmy Ci uświadomić,ze wszystko już jest napisane o sprawach,które Cie interesują :cool1:

potrafię to zrozumieć ale moim zdaniem w tym temacie jest multum nie potrzebnych postów w ogóle nie związanych z tematem które powiinny już dawno być usunięte. łatwiej by sie wszystkiego szukało i nie trzeba by wertować setek str.

przeczytaj choćby 3 ostatnie str i co tam jest o modach... no sorry :gwizdanie:

a Swap będę robił ze znajomym który sie troche zna na tym wszystkim jako pierwsze bedę zmieniał tylko turbo a reszta z czasem i pieniędzmi przyjdzie

Opublikowano

ostatnio poruszaliśmy temat rozważania co lepsze i w miarę tańsze-1,8T,czy 2,0 TFSI-, :wink4:

co do Twojego pytania o filter i TIPa- BTW-zajrzałem do FAQ działu,który nota bene sam aktualizowałem jakis czas temu :gwizdanie:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=26825.msg321534#msg321534

jeden z lepszych przykładów na kompletny tuning-sporo dobrych informacji

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t48456.0.html;highlight=m%C3%B3j+projekt+dmuchane+przez[br]Dopisany: 07 Maj 2011, 10:40_________________________________________________Panowie-kontynuujcie rozmowę tutaj

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=26825.225 :wink4:

Opublikowano

kaczmar13,Buba,domjenick....

i właśnie przez takich ludzi jak wy nie chce mi się czytać iluś tam dziesięciu str bo większość to takie odp kozaków którzy nie umieją sensownie odpowiedzieć na pytanie. nie jestem jakimś tam specem ani inżynierem z zawodu jestem lakiernikiem a nie mechanikiem

Kolego a co ty myślisz, że to forum mechaników?? 85% ludzi tutaj to pasjonaci, hobbyści, czy fani marki którzy zdobywają swoją wiedzę właśnie przez czytanie, nie zawsze super konkretnych wątków gdzie w dwóch zdaniach dostaną odpowiedzi na swoje pytania. A ty wchodzisz tu i żądasz wręcz żeby ci ktoś od tak oddał swoją wiedzę na tacy którą być może gromadził przez rok, dwa czy pięć i jeszcze przystroił jakimś kwiatkiem. Wstydź się. Możesz się usprawiedliwiać, że nie masz czasu na internet, ale to minimum kultury i obycia na forum internetowym każdemu się przyda. Naucz się obsługiwać wyszukiwarkę to ci lepiej pójdzie, bo kluczem do znalezienia tego czego się szuka jest po prostu wpisanie właściwego zwrotu: Test Pipe, TIP, FMIC, itp.

Jakby moderator był podobnie narwany jak ty to już miałbyś pewnie kropka.

Opublikowano

Witam serdecznie

Obecnie chyba dobiega końca żywot mojej turbiny choć dzisiaj w swojej mieścinie byłem w serwisie to tam stwierdzili ze turbawka jest ok bo pompuje na jałowym do 09. Ale tak nie jest bo niunia juz niema kopa ;( a turbo to tak gwiżdże ze sie ludzie oglądają jak ruszam.

Nie udało mi się zrobić osobiście vag-iem logów bo coś nie hula może wina nowego systemu tj. win7.

Tutaj moje najważniejsze pytanko czy jest w wawie hadż Lublinie zakład co by zrobił te turbo i może za jednym zamachem wymienił trochę gratów co by mieć te 250 kucyków. :> Pozdrawiam Serdecznie

Dziekuje za odzew a jakies namiary w Wawie

Szerokości życze

Opublikowano

http://reampoland.pl/index.html?idg=kontakt&sklep=

Bardzo ludzie polecają tą firmę. Podobno konkretnie się zajmują tym co robią.

nie podobno a na pewno !!!!!!!!!

wysyłałem do nich juz kilkanaście sztuk

zero reklamacji :good: :good: :good: :good: :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...