Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

220kM/300Nm wyjdzie

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

nawet jak kat zostanie ? taki przyrost powinien być odczuwany podczas przyśpieszania , a jeszcze inaczej powiedzmy zrobię program na totalnie seryjnym osprzęcie czyli kat culery itp i przykładowo po pól roku założył bym DP zamiast kata i FMIC czy muszę wtedy robić korektę programu czy nie koniecznie ? pytam bo wiadomo że w miarę jedzenia apetyt rośnie

Opublikowano

Nie chce Ci się przeczytać trochę forum albo chociaż zbiorczych informacji?

Jak masz sprawne auto to powinno wyjść tyle. Jak sprawdzić to? Zrobic logi dynamiczne. Poczytaj, wrzuc do odpowiedniego działu to się zobaczy.

Jak wrzucisz DP to przydaloby się strojenie żeby wykorzystać zysk.

FMIC nie ma sensu wrzucać bo 2xSMIC ma taka powierzchnie jak chinczyk o wysokości 140mm. Chyba, ze chcesz jeszcze większe turbo to wtedy jest sens zmieniać.

Opublikowano

temat przeczytałem praktycznie cały i wypowiedzi są tak różne że zgłupiałem dlatego zapytałem konkretnie co mnie interesuje dziękuję za konkretne odpowiedzi , a poniżej moje logi

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

jedyny minus to robione na paliwie 95

Opublikowano

Logi w porzadku mozesz softa robic.

Wysłane za pomoca sputnika.

Opublikowano

Nie ma co ukrywać, że ten watek jest długi i jeśli nie sledzi sie go na bierząco jak i całego forum to cięzko cos z niego zrozumieć...

program w Twoim aucie jak najbardziej opłaca się zrobic, ale wyrzuc katalizator przed strojeniem naprawde warto jesli auto masz zdrowe ja sie co do logow nie wypowiadam sa madrzejsi ;)

Modyfikacje 1.8T tu masz jeszcze troche informacji o silnikach.

Pamietaj zeby znalesc dobrego tunera do zrobienia programu jest tu pare ogarnietych osob na forum..:)

Opublikowano

program bym robił u CTR tuning w Zabrzu sporo wołają ale myślę że warto skorzystać z usług tej firmy

Opublikowano
gregor10 ma 2 bary na k03s do konca, no ale to jest poprzeczne

jestes pewien ze az 2bary? na wykresie widze ze moc mu spada do ~240hp przy odcince.. moze w piku ma kolo dwóch?

Moze mi ktos wytlumaczyc albo odeslac do literatury dlaczego turbo w poprzecznych silnikach lepiej dmucha ? Czy jest poprostu wieksze ? ;)

do 5.5krpm 2bar k03-053. moc spada przy odcince bo m.in raz że wtryski są 100% otwarte - nie przewidziałem że uda się tyle wydłubać :wink: , dwa - trzeba miec na uwadze również to że to tylko k03s i wystarczy popatrzeć w flow mape aby zrozumieć że mocy typu 260ps nigdy nie będzie przy 7krpm z stockowej k03s.

wampir dobrze prawi , lepiej mieć 260km przy 5000rpm niz przy 6800, inny przebieg mocy , powoduje że takie auto potrafi objechać 300konne które ma plaski moment rzędu 350nm i moc pod samą odcinką. Wrażenia że auto ciągnie pod odcinke nigdy nie będzie na k03s , chyba że robimy 220ps , wtedy tak tylko że takie auto to w ogóle nie jedzie w srodkowym zakresie rpm :decayed:

to ciekewe, wychodzi z tego ze Twoje 1.8t z 260hp i 400Nm objedzie moje 300hp 360nm? łapałem się z saabem 9-5 2.3t 280hp i aż 430Nm waga aut podobna i zostawało z tyłu i to dużo, On właśnie miał max moc przy okolo 5tys rpm a ja na 6,7

Opublikowano

Podobna czy też może saab cięższy?

Jeżeli byłaby identyczna i załóżmy, że byłyby identyczne straty na napedzie i na dodatek obydwa auta sprawnie wystartowałyby na dobrej nawierzchni bez niepotrzebnego mielenia to saab byłby szybszy w początkowym zakresie obrotów.

Jak długo byłby szybszy to zależy od jego wykresu.

Gdybys miał wykres saaba to byłoby łatwiej to określić. Bo same dwie wartości nie mówią za wiele czy ten moment jest plaski czy tylko pik w wąskim zakresie obrotów.

Porownywanie dwóch aut fwd jest ciezki szczególnie ze startu bo ciężko ocenic kiedy zlapia trakcje. Jak jechaliście z rolki to pytanie od jaki obrotow - znowu trzeba porównać wykresy.

Z autem Grzeska to raczej ciężko się porównywać bo on ma Q i z takim momentem wystrzeli jak z procy zanim Ty złapiesz trakcje. Powyzej 100km/h zaczniesz go pewnie doganiać bo z każdym biegiem w przedziale 4500-6500 będziesz dysponował wieksza mocą i na dodatek masz mniejsze straty w napedzie. Pytanie czy zdazysz go dogonić przed meta ? :D :D :D

Opublikowano

poczekajmy jeszcze troszeczke i jak wleci torsen w skrzyni i założe semi slicki to i ja bede miał dobre stary i juz quattro wiele nie odejdzie:wink:

Opublikowano

wampir pamietaj ze a3 ma haldexa, przy wyzszych predkosciach nie obciaza on tak calosci napedu tak jak nasz torsen w a4kach, kiedy przednia os ma przyczepnsoc to sprzeglo nie zasprzegla w ogole tylnej osi, zostaje tylko opor toczenia wynikajacy z samej obecnosci mechanizmu roznicowego, tak jakbys zalozyc nieco ciezsze kola na tyl albo mial malo powietrza w tylnych kolach

Opublikowano

W idealnych warunkach torowych, nagrzanych oponach, suchej i czystej nawierzchni pewnie tak ;) W pozostały 99% przypadków będzie po staremu :)

Dokladnie w A3 jest haldex.

Opublikowano

w warunkach torowych? na torze nie jeżdze, mówie o warunkach drogowych najważnejsze aby było sucho i tyle. zresztą nie ma co gdybać, jak włoże torsena to nagram jakies filmiki jak startuje z jakim Quattro:hi:

Opublikowano

Pany da radę wtrysii s4 b5 założyć?? 350cc? Jest sens?? Teraz mam 180KK samyk softem. Czy wogóle podejdą?

Opublikowano

Bylo juz w temacie... Tylko od poczatku nie chce sie czytac... :P

Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Szukaj od volvo 0 280 155 831

Opublikowano
Szukaj od volvo 0 280 155 831

I po sofcie ile można się spodziewać?? Turbo zrowe reszta też.

Opublikowano

205-210 max

Opublikowano
205-210 max

Tyle to na serii wyjdzie

Wg mnie 240km

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...