marcindlug Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 Trzeba. Jak zalozysz wieksze bez korekty to bedzie przelany.
tarq Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 pewnie tak, ale ja dzis zakladam do APU po koxie mocnym BEXY bo mi brakuje w peaku chyba paliwa zobacze i zdam relacje jak ebdzie bez korekty sie zachowywac moze rpzestanie szarpac na logike skoro dostanie wiecej paliwa
MrTea Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 auto póki co po programie, korekta będzie bo turbo wpadlo k03s i do tego wtryski od BEXa no i niebieskie Hany od LPG jutro. Za tydzień się przekonamy co to da
pioteros Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 jaki dokładnie musze kupić klucz, a raczej bit żeby odkrecic sruby glowicy AEB m11, nie moge znalezc norm dla wielkosci gniazda we lbie sruby i gwintu, typ klucza to RIBE
MrTea Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 Panowie, czy to normalny objaw że po zmianie wtrysków PB (BEX) na większe, wymianie wtrysków LPG na większe (niebieskie Hany), oraz turba (k03s) na większę, auto bedzie jechało dużo słabiej niż na samym programie? Wrażenie jest takie że zbiera się bo czuć od ok 2 tyś obr. ze turbo się wkręca ale słabiej natomiast duzo bardziej je slychać (takie hmm.. sapanie).. Generalnie korekta za tydzień więc tam wszystko wyjdzie tam co i jak.. Ale spodziewalem się że auto będzie jechać podobnie jak wcześniej (sam soft) natomiast jest duża różnica na minus
Łukasz13 Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 heh trza było jakieś logi zrobić ogólnie za dużo zmian bez korekty w ecu pewnie nie wiadomo co tam sie dzieje bez logów.
MrTea Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 no właśnie.. logów póki co nie zrobię .. dopiero pewnie kolo weekendu bede mial jak .. chociaż logi na takim rozjechanym setupie i tak wyjda w cały świat
Labiel Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 Jednym słowem masz teraz syf w ECU. ECU nic nie wie o większych wtryskach więc leje podług mniejszych = przelewa. Coś tam pewnie próbuje korygować w "widełkach" ale nie sądzę aby przy takiej zmianie to wystarczyło. A jak nie chodzi prawidłowo na PB to i nie będzie chodził na LPG tym bardziej że po zmianie w układzie LPG to musiałbyś je ustawić. A nie ustawisz póki PB nie będzie ogarnięte. Generalnie takie zmiany to raczej bezpośrednio przed wizytą na strojenie.
MrTea Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 Korekta za 6dni . Póki co logi tak wyglądają.. Góra jest fajna, jest jakieś zbicie doładowania a później wraca wszystko do normy
wodi87 Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 widze ze te wtryski z bexa nawet daja rade chociaz pozniej jest ponad 22ms polecam strone Stealth 316 - Injector Duty Cycle Calculation można obliczyć wydajność wtrysków powyżej 100% to zapętlanie
zbiko13 Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 Panowie zakupiłem właśnie turbine td04-16t do AEB tylk ma problem z kolektorem ;/ .Moze ktos mi cos podsunąć ciekawego a nie za kosztownego
OLI_B5 Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 tak czy siak musisz spawac kolektor i dp więc na taniosc nie licz bo ponad tysia musisz liczyc
zbiko13 Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 A jak by taki kolektor zapodać i jaka redukcje KOLEKTOR WYDECHOWY AUDI VW VAG 1.8T T25 GARRETT (4019752838) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
Booster Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 A jak by taki kolektor zapodać i jaka redukcje KOLEKTOR WYDECHOWY AUDI VW VAG 1.8T T25 GARRETT (4019752838) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. zmieścisz bez problemu, pokaż zdjęcie flanszy do kolektora tej turbiny
zbiko13 Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 Tutaj jest flasza rozrysowana od td04-16t 3 fota Pawel - Projekty i ciekawostki: Galant Turbo ciąg dalszy - czyli solidna dawka wiedzy
Booster Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 prosta sprawa, rozstaw praktycznie taki sam jak w T3, robisz flansze 5mm - coś w ten deseń: http://www.atpturbo.com/mm5/graphics/00000001/Catalog%20Images/Flanges/Steel/ATP-FLS-051_450.jpg od strony kolektora dajesz uszczelkę T3, a od strony turbo uszczelkę TD04, otwory montażowe flanszy turbo wystarczy powiększyć o 1mm
zbiko13 Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 No tak ,flasza T3 jkest bardzo podobna ale to jest kolektor z flaszą T25 i juz to jest inny wymiar. Przynajmniej tak znalazłem
Booster Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 tu masz pod T3 Kolektor wydechowy turbo AUDI SEAT SKODA VW 1.8T (4037790286) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się