Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Trzeba. Jak zalozysz wieksze bez korekty to bedzie przelany.

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

pewnie tak, ale ja dzis zakladam do APU po koxie mocnym BEXY bo mi brakuje w peaku chyba paliwa

zobacze i zdam relacje jak ebdzie bez korekty sie zachowywac moze rpzestanie szarpac na logike skoro dostanie wiecej paliwa

Opublikowano

auto póki co po programie, korekta będzie bo turbo wpadlo k03s i do tego wtryski od BEXa no i niebieskie Hany od LPG jutro.

Za tydzień się przekonamy co to da :kox:

Opublikowano

jaki dokładnie musze kupić klucz, a raczej bit żeby odkrecic sruby glowicy AEB m11, nie moge znalezc norm dla wielkosci gniazda we lbie sruby i gwintu, typ klucza to RIBE

Opublikowano

Panowie, czy to normalny objaw że po zmianie wtrysków PB (BEX) na większe, wymianie wtrysków LPG na większe (niebieskie Hany), oraz turba (k03s) na większę, auto bedzie jechało dużo słabiej niż na samym programie?

Wrażenie jest takie że zbiera się bo czuć od ok 2 tyś obr. ze turbo się wkręca ale słabiej natomiast duzo bardziej je slychać (takie hmm.. sapanie)..

Generalnie korekta za tydzień więc tam wszystko wyjdzie tam co i jak.. Ale spodziewalem się że auto będzie jechać podobnie jak wcześniej (sam soft) natomiast jest duża różnica na minus :wink:

Opublikowano

heh trza było jakieś logi zrobić :grin: ogólnie za dużo zmian bez korekty w ecu pewnie nie wiadomo co tam sie dzieje bez logów.

Opublikowano

no właśnie.. logów póki co nie zrobię .. dopiero pewnie kolo weekendu bede mial jak .. chociaż logi na takim rozjechanym setupie i tak wyjda w cały świat :decayed:

Opublikowano

jak zmieniles wtryski to tak bedzie.

Opublikowano

Jednym słowem masz teraz syf w ECU. ECU nic nie wie o większych wtryskach więc leje podług mniejszych = przelewa. Coś tam pewnie próbuje korygować w "widełkach" ale nie sądzę aby przy takiej zmianie to wystarczyło. A jak nie chodzi prawidłowo na PB to i nie będzie chodził na LPG tym bardziej że po zmianie w układzie LPG to musiałbyś je ustawić. A nie ustawisz póki PB nie będzie ogarnięte. Generalnie takie zmiany to raczej bezpośrednio przed wizytą na strojenie.

Opublikowano

Korekta za 6dni . Póki co logi tak wyglądają.. Góra jest fajna, jest jakieś zbicie doładowania a później wraca wszystko do normy

logi.jpg

Opublikowano

Panowie zakupiłem właśnie turbine td04-16t do AEB tylk ma problem z kolektorem ;/ .Moze ktos mi cos podsunąć ciekawego a nie za kosztownego :decayed:

Opublikowano

tak czy siak musisz spawac kolektor i dp więc na taniosc nie licz bo ponad tysia musisz liczyc

Opublikowano

Jeszcze to trzeba gdzieś zmieścić... :)

Opublikowano

prosta sprawa, rozstaw praktycznie taki sam jak w T3, robisz flansze 5mm - coś w ten deseń:

http://www.atpturbo.com/mm5/graphics/00000001/Catalog%20Images/Flanges/Steel/ATP-FLS-051_450.jpg

od strony kolektora dajesz uszczelkę T3, a od strony turbo uszczelkę TD04,

otwory montażowe flanszy turbo wystarczy powiększyć o 1mm

Opublikowano

No tak ,flasza T3 jkest bardzo podobna ale to jest kolektor z flaszą T25 i juz to jest inny wymiar. Przynajmniej tak znalazłem

t25tot3cast_1.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...