Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ten droższy do b5 jest w całości z giętych rur, a nie w kawałkach z silikonowymi łącznikami.

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ten zestaw składa się z chłodnicy i kilku zwykłych łączników, kolanek i rur silikonowych i aluminiowych, dodatkowo nie posiada flanszy MAP sensora.

Bo miałem go w rękach, kupiony na fmic.pl

Kurde dziwne, bo przeciez wszystkie 1.8T B6 maja MAP sensor... I powinni zrobić P&P...

Opublikowano

a w b5 ANB/APU AWT map sensor tez jest tylko przy seryjnym smicu? Dobrze kojarze?

i też podobnie jak w B6 będzie trzeba kupić końcówkę do wspawania w rurę za coolerem?


Taki zestaw znalazłem w jednym sklepie internetowym:

http://racingstreet.pl/intercooler-piping-kit-audi-a4-b6-18t-p-75808.html

Opublikowano (edytowane)

a w b5 ANB/APU AWT map sensor tez jest tylko przy seryjnym smicu? Dobrze kojarze?

i też podobnie jak w B6 będzie trzeba kupić końcówkę do wspawania w rurę za coolerem?

Taki zestaw znalazłem w jednym sklepie internetowym:

http://racingstreet.pl/intercooler-piping-kit-audi-a4-b6-18t-p-75808.html

Dobrze kojarzysz, z tym że do B5 nie widziałem jeszcze zestawu z MAP, zawsze jak pytałem sprzedającego o to, to mówili, że w B5 nie ma Map (takie pojęcie co niektórzy maja)...

A w B6 wiadomo, że wszystkie 1.8T go maja i dziwne, że nie robia zestawu z flansza na sensor.

Ten zestaw co znalazłeś jest chyba p&p ale do seryjnego coolerka, mimo to zawsze można jakos przerobić...

Edytowane przez omzig
Opublikowano (edytowane)

A ja polecam taki zestaw do przeniesienia IC

mtuning.pl/pl/sklep-tuning-internetowy-tuning-sklep/uklad-chlodzenia/intercooler/intercooler-piping-kit-audi-a4-b6-18t.html

Jest kompletny, jest gniazdo map sensora, wszystkie opaski i łączniki.

Edytowane przez Shhaddoww
Opublikowano

Przecie to jest to samo, co pokazał MrTea... :facepalm:

Opublikowano

ten zestaw co pokazał MrTea to zestaw o średnicy 51mm i niby ma wejście pod map sensor , do niego tylko ponoć trzeba dokupić FMIC i zmontować , szkoda tylko że niema takich zestawów o większej średnicy na przykład 60mm 63mm , chcąc takie średnice nie pozostaje nic innego tylko samemu zrobić albo zlecić to jakiemuś majstrowi .

Opublikowano

50mm i tak w zupelnosci wystarcza, poza tym zwieksza sie przy wiekszych srednicach turbo dziura, chyba ze mowimy i jakichs projektach naprawde 300/400+

Opublikowano (edytowane)

50mm i tak w zupelnosci wystarcza, poza tym zwieksza sie przy wiekszych srednicach turbo dziura, chyba ze mowimy i jakichs projektach naprawde 300/400+

Z ta turbodziura to bym sie tak nie rozpedzal. Faktycznie powiekszy sie pojemnosc ukladu przy orurowaniu wiekszej srednicy ale powiekszy sie nie na tyle zeby dalo sie to odczuc. Masz absolutnie racje ze 2 cale srednicy wystarcza, od siebie dodam ze nawet spawajac orurowanie od podstaw ciensze da sie latwiej poprowadzic bo wszedzie sie zmiesci ;) Edytowane przez marcindlug
Opublikowano

50mm i tak w zupelnosci wystarcza, poza tym zwieksza sie przy wiekszych srednicach turbo dziura,

aj turbo dziura to mit

Opublikowano

marcin jasne ze w mocnych autach az takiej roznicy nie bedzie, ale przy seryjnych k03 co robia gora 190km to mozna juz to odczuc

Opublikowano

Dajcie mi na wzór TIPa, to wam pospawam w dobrej kasie :)

Opublikowano (edytowane)

ten zestaw co pokazał MrTea to zestaw o średnicy 51mm i niby ma wejście pod map sensor

I jego ma i Twój ma... Są takie same, albo ja mam coś z oczami.

Edytowane przez omzig
Opublikowano

mialem orurowanie 50mm i nie ogarnialo 220km, temp rosla do 60-70stopni przy bucie i temp na zewnatrz ok 20 stopni

teraz mam 60mm i temp max 35stopni

Opublikowano

mialem orurowanie 50mm i nie ogarnialo 220km, temp rosla do 60-70stopni przy bucie i temp na zewnatrz ok 20 stopni

teraz mam 60mm i temp max 35stopni

true story.

Opublikowano

slabe icki zescie mieli i tyle ;]

Opublikowano

heh, niebardzo, tez tak myslalem ze moze to wina chlodnicy, zakupilem do tego orurowania chlodnice z fmic.pl 23cm wysokosci, temp bez zmian, zmienilem orurowanie na 60mm i temperatura o polowe w dol

Opublikowano (edytowane)
50mm i tak w zupelnosci wystarcza, poza tym zwieksza sie przy wiekszych srednicach turbo dziura, chyba ze mowimy i jakichs projektach naprawde 300/400+

Pioteros , nie dziala takie orurowanie jak piszesz. Niestety. Co tanio to drogo w tym przypadku.

heh, niebardzo, tez tak myslalem ze moze to wina chlodnicy, zakupilem do tego orurowania chlodnice z fmic.pl 23cm wysokosci, temp bez zmian, zmienilem orurowanie na 60mm i temperatura o polowe w dol

gelus napisz kto Ci taką rade sprzedał z ic i orurowaniem :hi:

Edytowane przez gregor10
Opublikowano

Czyli tego zestawu nie warto kupować?

Auto nie bedzie mocno kręcone (planowane około 200KM).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...