Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

W FWD nie pozwolisz sobie na tyle co w Q (nie mówię o mocy, a stylu jazdy), ale nie przesadzajmy jeździć się da, a opony dobrej marki z dobrym bieżnikiem i rocznikiem to podstawa.

Nie mówię o szaleństwie w zakrętach itp. Bardziej chodzi o dołączanie się do ruchu, wyprzedzanie, szybki manewr zmiany pasa itp. Opony kupuję tylko nowe i klasy premium.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Włączanie do ruchu, wyprzedzanie i zmiana pasa ? :)

Pojezdzij chwile Quattro, naprawdę polecam.

Z dynamicznym włączaniem do ruchu to miałem problem z moim starym 1.8 ADR 125KM na oponach Continental szerokości 205.

Przy Quattro na tej samej szerokości oponie zimowej i majać ponad 100KM więcej nie ma najmniejszych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze takie coś jak geometria zawieszenia i sam stan zawieszenia.. Wszystkim tym którzy mają problemy z trakcją (włącznie z quattro) polecam sprawdzić geometrie.

Ostatnio pracowałem z S3 8P która na mokrej prostej drodze na 2 biegu świeciła ESP....
Co do trakcji w FWD wiadomo że na mokrym nigdy nie będzie dobrze , ale przy 220KM jak ktoś ma problemy to znaczy że ma problem z oponami / zawieszeniem.
Oczywiście w tych samych warunkach quattro pozwoli na więcej bezstresowo ale to każdy wie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawieszenie było sprawdzane geometria również. Nie mówię o ślizganiu się opon a,, nerwowym" zachowywaniu się przodu auta. Może 220 może 230 nie hamowane było. Teraz jest q i jest spokój ;). Opony 215 50 17 w dobrym stanie.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez bongod
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze takie coś jak geometria zawieszenia i sam stan zawieszenia.. Wszystkim tym którzy mają problemy z trakcją (włącznie z quattro) polecam sprawdzić geometrie.

Ostatnio pracowałem z S3 8P która na mokrej prostej drodze na 2 biegu świeciła ESP....

Co do trakcji w FWD wiadomo że na mokrym nigdy nie będzie dobrze , ale przy 220KM jak ktoś ma problemy to znaczy że ma problem z oponami / zawieszeniem.

Oczywiście w tych samych warunkach quattro pozwoli na więcej bezstresowo ale to każdy wie.

Coraz bardziej zaczynam żałować braku Q u siebie :(. Trudno, za kilka lat się wymieni auto i Quattro będzie obowiązkowo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego b6 jest jak klocki lego :) chcesz coś to dokładasz ;)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego b6 jest jak klocki lego :) chcesz coś to dokładasz ;)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Widziałem temat o dołożeniu Q :), ale to pieść przyszłości. Może się skusze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że nie czaruje, bo mój BFB identycznie szybko się rozgrzewa, odpalę - pochodzi z minutę zanim szyby odparują itp. jadę 1 km i wskazówka temperatury się podnosi, jeszcze z 1km lub 1,5 i mam na blacie 90. Jak zimny to muskam go lekko gazem bez pałowania.

Tylko ciekawe przy jakiej temperaturze, bo napewno nie minusowej...

można jechac 2 km 10 minut a mozna jechac 2km 2 minuty ;) wiec troche to względne..

Hehe, dokładnie, brawo Ty. :grin:

Edytowane przez omzig
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dwa auta...w jednym 200 km i Q a w drugim 125 km ośka...

Tak się przyzwyczaiłem do Q że w tym drugim po deszczu nie "umiem" jeździć :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie takę szybkie pytanie.chce wywalić kąta i włożyć dp.ale mój magik.mi zrobi z kasa takiego dp.pytanie tylko tak na szybkiego jaka średnica najlepiej?

pacjent -b5 apu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Tylko ciekawe przy jakiej temperaturze, bo napewno nie minusowej...

Na dworze -12, auto stało 2 dni pod chmurką, odpalam, pochodził z 5 min na jałowym, przejechałem 1 km i było ok 60 stopni. Następny kilometr wybiło 90.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie takę szybkie pytanie.chce wywalić kąta i włożyć dp.ale mój magik.mi zrobi z kasa takiego dp.pytanie tylko tak na szybkiego jaka średnica najlepiej?

pacjent -b5 apu.

3"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pochodzi z minutę

pochodził z 5 min

Nie to, że się czepiam, ale zastanów się dobrze. :wink:

Edytowane przez omzig
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Nie to, że się czepiam, ale zastanów się dobrze. :wink:

Chyba oczywiste że jak wchodzisz do zimnego auta to od razu nie jedziesz tylko chwilę pochodzi silnik... Przy +5 stopniach jadę od razu i temperatura rozgrzewania także wynosi ok 2km. Nie widzę powodu Twojego czepiania się. Może pora zainwestować w termostat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elo fachowcy 90 licznikowe to nie do końca 90 na silniku. Wskaźnik nie działa liniowo tylko ma kilka przedziałów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Elo fachowcy 90 licznikowe to nie do końca 90 na silniku. Wskaźnik nie działa liniowo tylko ma kilka przedziałów.

U mnie 90 na zegarach to 82-102 na silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. W czasie rozgrzewania silnika na zegarze miałem 90, a w vagu 60-kilka, więc z tym szybkim łapaniem 90 stopni to nie do końca tak :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...