Imhotet Opublikowano 15 Maja 2016 Opublikowano 15 Maja 2016 tokarka i odpowiedni uchwyt zeby złapac czapke, 2mm na srednicy
bjoern Opublikowano 15 Maja 2016 Opublikowano 15 Maja 2016 średnica zewnętrzna turbiny K03-029 w miejscu gdzie nachodzi tip to 44mm? ktoś wie? chce zamówić sylikon redukcję z TIPa na turbo bez rozbierania tego wszystkiego na darmo
rafal9119 Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 Panowie oryginalny Tip w 1.8 T lubi pękać czy to raczej materiał długowieczny??? Bo u mnie wygląda na lekko sparciałą gume
roman_tyk Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 Panowie oryginalny Tip w 1.8 T lubi pękać czy to raczej materiał długowieczny??? jak cos mam lezy i sie kurzy igielka 2005rocznik
bjoern Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 czy da się sprzęgło z BRD wpakować do BFB ze skrzynią 6b?
Imhotet Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 (edytowane) jedni mówią że tak inni że nie, BRD ma 240mm BFB 228mm na logike rozrusznik nie bedzie pasował, po przełożeniu rozrusznika powinno zadziałać... ale wątpie zeby ktoś próbował Edytowane 16 Maja 2016 przez Imhotet
rafal9119 Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 (edytowane) podejdzie do 1.8 T ANB w B5? cena? Panowie oryginalny Tip w 1.8 T lubi pękać czy to raczej materiał długowieczny??? jak cos mam lezy i sie kurzy igielka 2005rocznik Edytowane 16 Maja 2016 przez rafal9119
bjoern Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 jedni mówią że tak inni że nie, BRD ma 240mm BFB 228mm na logike rozrusznik nie bedzie pasował, po przełożeniu rozrusznika powinno zadziałać... ale wątpie zeby ktoś próbował nikt nie próbował bo się nie opłaca? sprzęgło dużo wytrzymalsze od AWX. Też nie wiem co z tym rozrusznikiem bo na logikę uważam tak samo, ale na grupie co jestem na fb ktoś wsadzał sztywne koło ze sprzęgłem 240mm do BFB i twierdził, że nie trzeba zmieniać rozrusznika
pioteros Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 6 biegowka 1.8t w b6 jest wyjatkiem bo tam mimo takiej skrzyni siedzialo 228mm sprzeglo, to samo tyczy sie BEXa, 240mm w dieslu to juz inna bajka
bjoern Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 (edytowane) no wiem, że niestety takie siedzi :/ czyli mówisz, że nie wejdzie?p.s. czy z turbo k03-029 i k03-073 idzie zrobić taką samą hybrydę czy z 073 idzie więcej poszaleć? Edytowane 17 Maja 2016 przez bjoern
Imhotet Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 no wiem, że niestety takie siedzi :/ czyli mówisz, że nie wejdzie? p.s. czy z turbo k03-029 i k03-073 idzie zrobić taką samą hybrydę czy z 073 idzie więcej poszaleć? jak masz opcje zrzucenia skrzyni, przymierzenia BRD i ewentualnie oddania to próbuj na pewno wiele osób to ciekawi 029 i 073 maja te same żeliwa wiec nie poszalejesz ani tu ani tu
bjoern Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 jak sprzęgło padnie to na pewno zrobię jak piszesz bo kuzyn ma warsztat więc rozbierze, kupi, przymierzy a jak nie to odda z rozrządem też mi się udało bo kupiłem wcześniej sam, niby do BFB a jednak nie pasował i było po terminie ale jemu wymienili bo co chwilę części kupuje a co do turbo to chodzi czy jak mam 029 to warto kupić 073 i z niej robić hybrydę czy ze swojej 029 zrobię to samo?
Łukasz13 Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 a co do turbo to chodzi czy jak mam 029 to warto kupić 073 i z niej robić hybrydę czy ze swojej 029 zrobię to samo? To samo.
bjoern Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 (edytowane) pany po co się wkłada cewki z rs4, co to daje? Edytowane 20 Maja 2016 przez bjoern
DaveDaveDave Opublikowano 20 Maja 2016 Opublikowano 20 Maja 2016 Jakie koszta wychodzą przy budowie silnika 1.8turbo. Z 3 na przodzie, nie musi być to 390- ale 320 cieszyło by już mocno. Pytane czy jest szansa poskładać to bez ruszania dołu, aby wytrzymał upalanie po ulicy. Jak i jazdę do mieście. Z opisów widzę że należy ruszyc dół, ale wtedy nie wiem czy zamknę się w 10 składając to samodzielnie.
pioteros Opublikowano 21 Maja 2016 Opublikowano 21 Maja 2016 Jakie koszta wychodzą przy budowie silnika 1.8turbo. Z 3 na przodzie, nie musi być to 390- ale 320 cieszyło by już mocno. Pytane czy jest szansa poskładać to bez ruszania dołu, aby wytrzymał upalanie po ulicy. Jak i jazdę do mieście. Z opisów widzę że należy ruszyc dół, ale wtedy nie wiem czy zamknę się w 10 składając to samodzielnie. nie musisz ruszac dolu pany po co się wkłada cewki z rs4, co to daje? zeby pozbyc sie modulow ale to jeden kij, i nie z rs4 tylko ogolnie tfsi
bjoern Opublikowano 21 Maja 2016 Opublikowano 21 Maja 2016 nie musisz ruszac dolu nie musi conajmniej korb zmienić? zeby pozbyc sie modulow ale to jeden kij, i nie z rs4 tylko ogolnie tfsi czyli to dotyczy b5 bo w BFB już nie ma modułów, nie?
DaveDaveDave Opublikowano 21 Maja 2016 Opublikowano 21 Maja 2016 Jakie koszta wychodzą przy budowie silnika 1.8turbo. Z 3 na przodzie, nie musi być to 390- ale 320 cieszyło by już mocno. Pytane czy jest szansa poskładać to bez ruszania dołu, aby wytrzymał upalanie po ulicy. Jak i jazdę do mieście. Z opisów widzę że należy ruszyc dół, ale wtedy nie wiem czy zamknę się w 10 składając to samodzielnie. nie musisz ruszac dolu pany po co się wkłada cewki z rs4, co to daje? zeby pozbyc sie modulow ale to jeden kij, i nie z rs4 tylko ogolnie tfsi a jeździ coś na takim setupie, hamowane?
DaveDaveDave Opublikowano 21 Maja 2016 Opublikowano 21 Maja 2016 2.7 zdrowe to wypluje to 300, okolice. Mnie interesuje wytrzymałość 1.8t, projekty, opisy wozów z takimi wynikami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się