MrTea Opublikowano 22 Czerwca 2016 Opublikowano 22 Czerwca 2016 wiem co to i od kogo fajnie szybko wstaje i z potencjałem na jakies 240-250 ps
krzysiekvtec Opublikowano 22 Czerwca 2016 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Podobno bażanta wciągnęła komuś a z wydechu dmucha jak rakieta Fajna turbawki dev! P. S wałek ADR mam jak coś i tanio oddam oznaczenie J 8.4mm N ma 8.7mm więc znikoma wartość
Dev Opublikowano 23 Czerwca 2016 Opublikowano 23 Czerwca 2016 wiem co to i od kogo fajnie szybko wstaje i z potencjałem na jakies 240-250 ps Na seryjnym kolektorze na pewno, tutaj ta wartość jest "nieco" wyższa
hunter91 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Hehe moje turbo polecialo az nad morze . U mnie siedziało dwa dni.oj ciężko będzie 250 zrobić na niej
Imhotet Opublikowano 23 Czerwca 2016 Opublikowano 23 Czerwca 2016 po czym sugerujecie ile można na niej zrobić? bo compressor inducer to troche za mało informacji a nic wiecej ze zdjęcia nie widać...
MrTea Opublikowano 23 Czerwca 2016 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Wiemy po tym co mówiła osoba która robiła to turbo
hunter91 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Opublikowano 23 Czerwca 2016 (edytowane) To turbo od Dev to jest ode mnie które odesłałem gościowi a on wysłał je jak widać dalej .ogólnie to d*py nie urwie bo logi nie kłamały Edytowane 23 Czerwca 2016 przez hunter91
Imhotet Opublikowano 23 Czerwca 2016 Opublikowano 23 Czerwca 2016 (edytowane) czasami to perspektywa ale to koło wygląda na ogromne, po co ta osoba dawała tak wielkie koło budując turbo na 250ps.. ? No nie urwie bo problemem jest wciąż małe żeliwo Edytowane 23 Czerwca 2016 przez Imhotet
roman_tyk Opublikowano 23 Czerwca 2016 Opublikowano 23 Czerwca 2016 po co ta osoba dawała tak wielkie koło budując turbo na 250ps.. ? bo pewnie myslala ze da rade "czysta" zrobic
hunter91 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Opublikowano 23 Czerwca 2016 To turbo dobrze wstawalo ale góra była niczym k03s ☺
wampir Opublikowano 23 Czerwca 2016 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Bardzo lubie czytać te dyskuje. W kółko to samo. Jak ma małą dupcie to będzie szybko wstawać ale też górą będzie ograniczona. Przyjdą mrozy, zaleje sie lpg albo pb100 z boosterem i na 3 biegu zrobi moc na jeden może kilka przejazdów. Przeciez liczy sie i tak wykres na forum a nie realne osiągi.
pioteros Opublikowano 23 Czerwca 2016 Opublikowano 23 Czerwca 2016 nudny sie robi ten watek bo wszystko jest juz oklepane ;D czekam na temat 4.2t modyfikacje
wampir Opublikowano 23 Czerwca 2016 Opublikowano 23 Czerwca 2016 K04TFSI było modne w 2008 r. VR6T już wychodzi z mody także jest tak jak mówisz Piotrek. Tylko V8T
Sedrak Dan Opublikowano 24 Czerwca 2016 Opublikowano 24 Czerwca 2016 chyba lepszy był by kompresor Tak po hamerykańsku Pamiętam jak widziałem test Dodge hellcat . Sam kompresor potrzebuje ponad 70KM by się rozkręcić. Moje poprzednie auto nie miało takiej mocy haha . Myślę, że za jakiś czas pewnie zaczną się mody na grubo w rodzinie FSI czy TFSI
wampir Opublikowano 24 Czerwca 2016 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Wszystko rozbija sie o kase. Auta z 1.8T są dostępne dla kowalskiego, ale nie każdego stać na TFSI za 50K i potem jeszcze mody. Co do samych modów jest wiele projektów opisanych. Wiadomo, że kruczkami nikt sie nie chwali ale po założeniu FMIC, DP, hybrydy albo k04, wtrysków z S3 i mamy ponad 300KM i 450Nm. Cywilizowane, ciche z szerokim momentem obrotowym. Grunt wybrać sprawdzonego tunera, który wszystko dopasuje. Wezmie na siebie odpowiedzialność i gwarancje ze da sie osiagnąć właściwą moc. Nie mowie, zeby sie nie kształcic i nie chciec rozumiec co sie dzieje z autem ale jak pokazuja przyklady na 1.8T wiele kombinuje zeby bylo taniej. Szukaja sami roznych hybryd, ktore potem okazuja sie niewypałami, zle dobrane wirniki, ciulowe gruszki itp itd. Wydają kase przez to na sciaganie i reklamowanie turbin. Człowiek uczy sie na błedach, ale lepiej jest sie uczyc na bledach innych.
bartekzks Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Panowie zna ktoś wymiary POMP paliwa BOSCH 040 i walbro 255??
krzysiekvtec Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 040 mam wiec moge ci zmierzyc ale srednica na 99% 40mm
bartekzks Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 (edytowane) 040 już też mam od rana i niestety za duża (za wysoka )do baku b7 po silniku 2.0 TFSI Ale dzięki za chęci Krzysiek Ktoś wie czy do baku z B6 1.8 t wchodzi bez problemu ? Lub Jak w zbiorniku po 2.0 TFSI A4 B7 to ustrojstwo zamontować ................. Ewentualnie nie szuka nikt nówki Boscha 040 Edytowane 29 Czerwca 2016 przez bartekzks
Sedrak Dan Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 040 już też mam od rana i niestety za duża (za wysoka )do baku b7 po silniku 2.0 TFSI Ale dzięki za chęci Krzysiek Ktoś wie czy do baku z B6 1.8 t wchodzi bez problemu ? Lub Jak w zbiorniku po 2.0 TFSI A4 B7 to ustrojstwo zamontować ................. Ewentualnie nie szuka nikt nówki Boscha 040 Chodzi o pompę paliwa ? A do B6 2004 BFB podejdzie ? ile chcesz za nią ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się