bartekzks Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 (edytowane) 040 już też mam od rana i niestety za duża (za wysoka )do baku b7 po silniku 2.0 TFSI Ale dzięki za chęci Krzysiek Ktoś wie czy do baku z B6 1.8 t wchodzi bez problemu ? Lub Jak w zbiorniku po 2.0 TFSI A4 B7 to ustrojstwo zamontować ................. Ewentualnie nie szuka nikt nówki Boscha 040 Chodzi o pompę paliwa ? A do B6 2004 BFB podejdzie ? ile chcesz za nią ? Tak wszystko w temacie giełda, czy podjedzie to nie mam pojęcia ... Edytowane 29 Czerwca 2016 przez bartekzks
Marcin850527 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Zmieniał ostatnio jeden z forumowiczów w a4 b7 zbiornik na taki z a4 b6 bo miał problem z pompą.
szakal222 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Jezeli do Q to musi byc z quattrowki. W domu mam stara to pomierze do siebie kupywalem z 3.0 i tez musialo byc z Q Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka
bartekzks Opublikowano 30 Czerwca 2016 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Jezeli do Q to musi byc z quattrowki. W domu mam stara to pomierze do siebie kupywalem z 3.0 i tez musialo byc z Q Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka Czyli z 3.0 też może być ? Nie musi być tylko i wyłącznie 1.8 T bo tych mało zwłaszcza do quattro
szakal222 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Wiem o tym sam mialem problem teraz kupilem taka jjako dawce ,pompa byla Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka Jedyne co trzeba przerobic to zalozyc zaslepke przelewu ze swojego kosza. Jest ok nawet nr oem sie zgadzaly Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka
bartekzks Opublikowano 30 Czerwca 2016 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Wiem o tym sam mialem problem teraz kupilem taka jjako dawce ,pompa byla Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka Jedyne co trzeba przerobic to zalozyc zaslepke przelewu ze swojego kosza. Jest ok nawet nr oem sie zgadzaly Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka Dziękuje wielkie za info , ponoć są też jakieś patenty żeby coś z A3 brać słyszałem ale najłatwiej i najszybciej chyba to ten zbiornik wymienić i kasa też nie duża
Cpt.Ryan Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 Panowie mam silnik AEB, Jestem na etapie modzenia, została mi do wymiany tylko turbina, wtryski i program. Nasłuchałem się ze stary motronic 3.8 jest kiepski do strojenia, nie mozna na nim zrobic LC, AL, itp, mało tunerow go ogarnia. wpadłem na pomysł żeby osiągnąć lepsze efekty, moge albo przeszczepić motronica 7.5, albo zarzucić DET-a3, albo wrzucić silnik np. ANB na nowszym ECU Które rozwiązanie byłoby lepsze, tańsze, i bardziej opłacalne?
mophk Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 det kosztuje sam z siebie 700zl. swap silnika ze dwa razy tyle. deta raczej latwo sie podpina. silnik do swapub też kosztuje i masz rebus co kupiles. no chyba ze grube mody z kutym beda to jeden pies moim zdaniem wtedy.
pioteros Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 a po co robic swap ? kupujesz wiazke, kompa, przeplywke i ze 2 rzeczy jeszcze i zamieniasz, w 85% to ten sam silnik i osprzet, problem jest tylko ze znalezieniem calej niepocietej wiazki od silnika europejskiego, chyab ze kupic angola i poprzedluzac
Cpt.Ryan Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 A jesli mam wersje USA silnika AEB np. mam dwie lambdy, to wiazke z EU tez podejdzie? Czy na samym DECie zrobie mody, czy potrzebuje jeszcze map sensora i innych kilku kilomentrow kabli i czujnikow?
pioteros Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 na pewno ma, druga sonde wywalisz na decie i tak, aczkolwiek wszystko to zrobisz normalnei na wiazce APU/ANB i na pewno taniej cie to wyjdzienie wiem tez jak wyglada sprawa DETa i LPG
Cpt.Ryan Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 Czyli jednak lepiej zarzucic wiazke od np ANB niz bawic sie w deta? Czy det jest bardziej przyszłościowy? Tzn jak pozniej bede chcial sobie znow cos pomodzic, to zawsze moge to zrobic sam?
pioteros Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 det ma nieograniczone raczej mozliwosci, ale sterownik ME 7.5 jest wystarczajaco dobry aby ogarnac sobie silnik jak sie chce, na pewno tez wyjdzie duzo taniej
Cpt.Ryan Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 Ale zarzucajac tylko me 7.5 samemu raczej nie pomodze? Potrzebuje raczej tunerow? A przy decie wszystko robie samemu na kompie, jezeli oczywiscie ogarne?
pioteros Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 a tego to ja nie wiem co oczekujesz od oprogramowania, sam sobie odpowiedz na to pytanie
Łukasz13 Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 AEB usa to motronic 5.9 wiec tego nawet nie trzeba lutować bo powinno przez obd iść, minus względem me 7.5 to brak mapsensora, lc od czego Ci potrzebne? chcesz w quattro ruszać z tego na seryjnym osprzęcie?
pioteros Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 zeby miec lc to trzeba miec przynajmniej 300 pare koni w Q bo inaczej to tylko na mokrym
Cpt.Ryan Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 Ten LC dalem dla przykladu mozliwosci, ale moze kiedys bedIe potrzebne i na suchym, nie wiem na ilu KM skoncza mi sie checi na modzenie Czyli 5.9 to to samo co 7.5 tylko bez map sensora, czyli dokladajac deta3 z mapem mam 7.5 ?
mophk Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 ja mam w awt me7.5 a i tak sie zastanawiam nad det'em lub pełnym ecu. zawsze wtedy sam mógłbym sobie sam kręcić.. rozwaliłbym se silnik to bym se rozwalił..
Łukasz13 Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 Awt na me7.5 jest na sondzie szerokopasmowej pieknie i bezpiecznie sie stroi, po co wkladac jakies osobne kompy... Wysłane z mojego Q8HD przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się