Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFB] Błąd 17705, wypadanie zapłonów, rzucanie silnikiem/Rozwiązany


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak może zerwać zawleczkę?

Może silnik ci się mocno grzeje - uboga mieszanka, ale gdyby nawet to zawleczki by nie zrywało.

Może uszczelka pod głowicą, oby nie

Opublikowano

Trzyma rowne 90 stopni. Odstawilem do mechanika zobaczymy co powie.

---------- Post dopisany 15-11-2013 at 23:24 ---------- Poprzedni post napisany 11-11-2013 at 23:13 ----------

Problem rozwiązany. Wszystkie węże były ok ale jak koledzy wcześniej pisali, u mnie także puszczał odpowietrznik skrzyni korbowej numery oryginału 035 103 245 G silnik BFB. W serwisie koszt zaworka 39 zł

Opublikowano

Miałem ten sam problem. Rozerwało mi przewody odmy (które już wcześniej ktoś kleił). Samochód ledwo chodził i wywalał błędy wypadania zapłonów. Wymienili mi wszystkie przewody odmy na nowe poza zaworem odpowietrzenia skrzyni korbowej (czyli 06A103245F). Teraz auto chodzi ale po rozgrzaniu obroty 1200rpm i ma straszna podciśnienie w silniku (nie można wyjąc korka wlewu oleju). Dzisiaj zamierzam wymienić ten zaworek i (czytając sporo o takim przypadku na forum) mam nadzieje że to rozwiąże problem.

Jednak mam pytanie.

Mam wersje USA.

W moim przypadku zaworek 06A103245F wyglada troche inaczej niż pokazuje to ETKA (zaworek i obudowa zaworka w kształcie trójnika) a mianowicie tak:

6412_x600.jpg

U mnie ten króciec wskazany przez strzałkę jest zaślepiony.

Z tego co udało mi się ustalić powinien być połączony z tym (oznaczone strzałką):

DSC_0103.jpg

Jednak u mnie nie ma tego króćca jak na zdjęciu wyżej (ten mały dodatkowy pod strzałką).

Teraz pytanie.

Jak nazywa się ta część z drugiego zdjęcia?

Czy jest to część wymienna i mogę zamienić na taką jak ze zdjęcia?

Czy takie połącznie jest konieczne i ma jakiś wpływ czy może skoro nie mam tego to króćca z drugiego zdjecia to w zaworku znowu zaślepić i się nie przejmować?

Opublikowano

Uprośćmy to troszkę...

Twój obecny zaworek (śruba odpowietrzająca)

6412_x600.jpg

Twój obecny układ odpowietrzenia bloku silnika

vac_hoses_05_cab.jpg

Twoja obecna pokrywa zaworów

25360_x800.jpg

Pokrywa zaworów właściwa do Twojego obecnego układu odpowietrzenia bloku silnika

zlm6q.jpg

Gdyby cokolwiek miało być zaślepione, to nie prowadziliby połączenia do pokrywy zaworów. Musisz doprowadzić odpowietrzenie do pokrywy lub wymienić całość na opcję europejską.

A jak w ogóle teraz wygląda rozmieszczenie elementów za pokrywą?

Opcja bez zaworu na króćcu pokrywy

IMG_1519.JPG

czy z zaworem?

maxresdefault.jpg

Opublikowano

Wszystko jest tak jak napisales. Za pokrywa opcja 2 czyli z zaworem ("grzybkiem" ).

Teraz pytanie jak podejsc do tematu.

Czy przełożyć te zaslepienie z obecnego zaworu odpowietrzajacego i tak zostawic?

Czy moze kupic ten z europejskiej wersji gdzie nie ma tego kroćca?

Czy ten zawór (grzybek) ma w tym momencie jakies znaczenie?

Dodam ze glowica AWT czyli pewnie europejska

Opublikowano
Wszystko jest tak jak napisales. Za pokrywa opcja 2 czyli z zaworem ("grzybkiem" ).

Teraz pytanie jak podejsc do tematu.

Czy przełożyć te zaslepienie z obecnego zaworu odpowietrzajacego i tak zostawic?

Czy moze kupic ten z europejskiej wersji gdzie nie ma tego kroćca?

Czy ten zawór (grzybek) ma w tym momencie jakies znaczenie?

Dodam ze glowica AWT czyli pewnie europejska

Czyli głowica z Passata, być może i inne rzeczy. Gdyby nic nie było robione, to zmieniłbym na EU. W tej chwili nie wiem jakie elementy wymienili Ci w aucie, czy są nowe/używane. Wypadałoby przyjrzeć się temu odpowietrzeniu i podjąć ostateczną decyzję. Jedno jest pewne, wszystkie rurki/wężyki mają być podłączone, żadnych zaślepień. Zaworek ma być sprawny.

---------- Post dopisany 01-04-2014 at 09:42 ---------- Poprzedni post napisany 31-03-2014 at 19:50 ----------

gdzie ten odpowietrznik skrzyni korbowej jest w 2.0? alt

06B103235G

alt.jpg

Opublikowano

Zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej wymieniony. Auto chodzi jak nowe :)

Obroty wróciły do normy, podciśnienie zniknęło.

Zaślepiłem na razie ten krócieć bo priorytetem było dla mnie pozbycie się podciśnienia.

Myślę że zakupię z czasem ten zawór 035103245G wraz z obudową zaworu i będzie tak jako powinno być "po bożemu" :)

Z drugiej strony po zaślepieniu tego króćca w tym zaworku co mam teraz (06A103245F) to zasada działania nie powinna się za bardzo różnić od tego 035103245G bez dodatkowego króćca czyli:

2010_09_11114547.jpg

No ale tak jak Mario napisał, nie powinno być żadnych zaślepień wiec albo wymiana zaworka na odpowiedni albo poprawne podłączenie tego obecnego.

Może komuś się przyda na przyszłość, przekrój uszkodzonego zaworka 06A103245F:

20140331_225330.jpg

Opublikowano
Zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej wymieniony. Auto chodzi jak nowe :)

Obroty wróciły do normy, podciśnienie zniknęło.

Zaślepiłem na razie ten krócieć bo priorytetem było dla mnie pozbycie się podciśnienia.

Myślę że zakupię z czasem ten zawór 035103245G wraz z obudową zaworu i będzie tak jako powinno być "po bożemu" :)

Z drugiej strony po zaślepieniu tego króćca w tym zaworku co mam teraz (06A103245F) to zasada działania nie powinna się za bardzo różnić od tego 035103245G bez dodatkowego króćca czyli:

http://s29.postimg.org/zfcb8z9ab/2010_09_11114547.jpg

No ale tak jak Mario napisał, nie powinno być żadnych zaślepień wiec albo wymiana zaworka na odpowiedni albo poprawne podłączenie tego obecnego.

Może komuś się przyda na przyszłość, przekrój uszkodzonego zaworka 06A103245F:

http://s10.postimg.org/7gc6tqjkl/20140331_225330.jpg

Fura śmiga, tylko po tej wymianie to ja mam dziś podciśnienie pod czaszka:) Z dużo rozpuszczalnika użyliśmy:)

Opublikowano

Witam mogłby mi ktos powiedziec gdzie znajduje sie zawor odpowietrzenia skrzyni korbowej w 1.8t AWT bo mam identyczne objawy jak koledzy powyzej ale ni umiem go zlokalizowac z gory dzieki ;)

Opublikowano

W trójniku pod kolektorem ssącym.

Opublikowano

witam u mnie te same objawy i przekonany jestem, że będzie to zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej.. ale sprawdze to dopiero na dniach. Chciałem tylko dodać że do tego pakietu mam jeszcze jeden numer bledu: 16712 Czujnik antystukowy 1 strona 1 - wysokie napięcie
zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY .. jak to ugryźć i czy jest to w jakiś sposób powiązane ze sobą?? za ewentualną pomoc z góry dziękuję :)

Opublikowano

Witam,

Czy do wymiany tego zaworka i czyszczenia/wymiany odmy trzeba zrzucić kolektor? Bo jakoś nie mogę tego ogarnąć.

Opublikowano

Nie trzeba, odkręć zbiorniczek płynu chłodzącego i dostep jako taki jest.

Opublikowano

jaki jest nr zaworka odpowietrzenia skrzyni korbowej w silniku 1.8t BEX i jak sprawdzić czy jest coś z nim nie tak??

Bym chciał przeczyścić jeszcze odmę ale inaczej wyglada to na rysunkach edki a inaczej na aucie i nie wiem nawet dokladnie czy ta fajka od odmy styka sie z podstawą filtra oleju??

Opublikowano

hej Bizon znalazles ten zaworek bo ja szukam u siebie i jakos go nie moge zlokalizowac..pzdr

Opublikowano

kolego jest pod kolektorem zaraz za tą fajką wychodzacą z silnika (odma) dokladnie w trójniku

Opublikowano

A czy w AVJ też ten zaworek występuje (jeżeli tak to jak wygląda i gdzie się znajduje). Mam na gazie wypadanie zapłonu i chcę wszystko wyeliminować.

Opublikowano

A czy w AVJ też ten zaworek występuje (jeżeli tak to jak wygląda i gdzie się znajduje). Mam na gazie wypadanie zapłonu i chcę wszystko wyeliminować.

wpisz w google ten nr 035103245G

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Mam takie pytanie czy pod ami ktoś jaka jest kolejność cylindrów.który to 1,2,3,4.Ma ktoś jakiś schemat.

Silnik 1.8T BFB .A4 B7

Musze podmienić cewkę z drugiego cylindra a nie wiem która to cewka.

Pozdrawiam

Edytowane przez piotrekmdt

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...