grand10 Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Pękł mi wąż który wychodzi z turbo do intercoolera w połowie a w aso kosztuje 720zł :slina: moje pytanie jest takie jak to zrobić by był szczelny czy przecząc w pul i wstawić metalowa rurkę i opaskami skręcić MA KTOS JAKIS POMYSŁ???? Foto
Kowi87 Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Na szrocie kupisz to za 50zł z tym że to temat chodliwy :gwizdanie:
Góral65 Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 cześć pomysł z przcięciem nie jest głupi , parę lat temu miałem podobny problem i mechanik dopasował z jakiegoś ciągnika nie wiem dokładnie jakiego ale kupił na składnicy maszyn rolniczych i zapłacił 40 parę zł
piotrsob1 Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Doraźnie możesz wstawić kawałek rury i skręcić dwoma opaskami i będziesz miał czas na uzbieranie kaski lub wyczajenia w necie za rozsądne pieniążki, węże ze sklepu roliczego sobie odpuść, bo to na dłuższą metę się nie sprawdzą, są twarde i mogą uskodzić intercooler, poza tym ich trwałość pozostawia wiele dożyczenia (raczej nie są olejoodporne).
Proof Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Są spece w wulkanizacji co to kleją,ale nie dają gwarancji,widzę że masz nieduże pęknięcie.Ja miałem wygryzione przez szczury,szukałem wszędzie 2 tygodnie i nic,pozbierałem kasę i z rabatem kupiłem w ASO za 650zł.
mateo_81 Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Doraźnie możesz wstawić kawałek rury i skręcić dwoma opaskami i będziesz miał czas na uzbieranie kaski lub wyczajenia w necie za rozsądne pieniążki, węże ze sklepu roliczego sobie odpuść, bo to na dłuższą metę się nie sprawdzą, są twarde i mogą uskodzić intercooler, poza tym ich trwałość pozostawia wiele dożyczenia (raczej nie są olejoodporne). Nie masz racji. Nie są twarde i są olejoodporne. Tylko pytać o węże do intercoolera a nie inne (nie dotykać węża do chłodnicy z sześćdziesiątki ). Większość ciągników po 2000r. ma turbawkę i iC. Temat przerabiany około roku temu w skodzie znajomego - koszt ~30zł. Tylko nie pamiętam z jakiego to ciągnika było. Generalnie wszystko co idzie do ciągnika jest olejoodporne (pomijając węże do pneumatyki)
marec-ki Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Ja pierd...aczę takie coś kosztuje w ASO 720zł ?? a nie można zamiast tego wstawić jakiegoś orurowania z kwasówki jak przy wstawianiu FMIC ?
rosek89 Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 ja spotkałem sie z przypadkiem gdzie w innym aucie była podobna sytuacja. gość kupił wąż o bardzo dużej wytrzymałości z tym że tam go było mniej i założył. koszt dosłownie kilka zł i już 2 lata spokój. a co do rury to też dobry pomysł. aso czasami jest śmieszne. oni przeciez wiedzą że to nie jest warte czapki ryżu ale zachwalasją
fayera Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 grand http://moto.allegro.pl/intercoler-turbo-waz-gumowy-audi-a4-8e0-1-9-tdi-i1470612908.html
ArkadiuS Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 mam taki wąż do sprzedania :gwizdanie:
fayera Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 mam taki wąż do sprzedania :gwizdanie: grand zaczął temat i ani go widu :gwizdanie:
krzysztof61 Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 czasem nie kup takiego weza jak sa pokazane wyzej bo nie pasuja , to sa weze do b5 a ty masz inny waz
grand10 Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Opublikowano 11 Marca 2011 Jestem jestem po prostu mam teraz 3 zmianę w pracy i spalę rano robiłem tom rurę kolega mi doradziłby pękniecie skleić jakimś klejem( lox eak 32 ) i dal mi taką taśmę Niewinem jak ona się nazywa, ale jest bardzo silna i tak się klei ze cholera owinąłem pękniecie raz potem użyłem taśmy srebrnej takiej wzmocnionej cos podobnego do firmy patex i tak 2 razy a na koniec w tym miejscu, co było pękniecie zacisnąłem metalowa opaskę teraz to chyba nic tego nie ruszy :rolleyes: :rolleyes:
Artur82 Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 a sorry za laickie pytanie...ten waz jesli jest pekniety...lub zle nalozony...czym to sie objawia
jezuwrc Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 a sorry za laickie pytanie...ten waz jesli jest pekniety...lub zle nalozony...czym to sie objawia Przede wszystkim spadkiem mocy, kopceniem itp
ROBERT Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Rurki tam nie wstawisz bo to połączenie musi być elastyczne ( silnik/turbo - pas przedni > IC ) [br]Dopisany: 11 Marzec 2011, 22:22_________________________________________________Na razie proponuję kupić dobrej firmy taśmę szeroką srebrną ( coś takiego >>> http://allegro.pl/tasma-naprawcza-duct-48mm-50m-srebrna-i1502273683.html tylko nie taką za 2 czy 3 złote !!! ) i dobrze ją na tym pęknięciu "zaizolować" , będzie czas na zakup nowej czy tam jakiejś zamiennej
grand10 Opublikowano 12 Marca 2011 Autor Opublikowano 12 Marca 2011 U mnie się objawiło kopceniem podczas przyspieszania najpierw potem usłyszałem syczenie w okolicy turbo po dodaniu gwałtownie gazu moc była, ale kopciło na razie skleiłem to i śmigam koleś mi jeszcze doradził ze ludzie kupują waz fi 50 z 2 stron i bez pośrednio na turbo zakładają i opaska ściskają ja tez tak zrobię tylko za jakiś czas
Proof Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 czasem nie kup takiego weza jak sa pokazane wyzej bo nie pasuja , to sa weze do b5 a ty masz inny waz Dokładnie,nie pasuje od innych 1,9 tdi,musi być dokładnie taki jak ori i niestety od niczego nie podchodzi i nie ma zamienników.
paww18 Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 Koledzy a jaki jest numerek OE tego magicznego węża ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się