Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Mityczny wąż od turbo za 720zł pomocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pękł mi wąż który wychodzi z turbo do intercoolera w połowie a w aso kosztuje 720zł :slina: :slina: :slina: moje pytanie jest takie jak to zrobić by był szczelny czy przecząc w pul i wstawić metalowa rurkę i opaskami skręcić MA KTOS JAKIS POMYSŁ????

Foto

20110310125.jpg

Opublikowano

Na szrocie kupisz to za 50zł :wink4: z tym że to temat chodliwy :gwizdanie:

Opublikowano

cześć

pomysł z przcięciem nie jest głupi , parę lat temu miałem podobny problem i mechanik dopasował z jakiegoś ciągnika nie wiem dokładnie jakiego ale kupił na składnicy maszyn rolniczych i zapłacił 40 parę zł

Opublikowano

Doraźnie możesz wstawić kawałek rury i skręcić dwoma opaskami i będziesz miał czas na uzbieranie kaski lub wyczajenia w necie za rozsądne pieniążki, węże ze sklepu roliczego sobie odpuść, bo to na dłuższą metę się nie sprawdzą, są twarde i mogą uskodzić intercooler, poza tym ich trwałość pozostawia wiele dożyczenia (raczej nie są olejoodporne).

Opublikowano

Są spece w wulkanizacji co to kleją,ale nie dają gwarancji,widzę że masz nieduże pęknięcie.Ja miałem wygryzione przez szczury,szukałem wszędzie 2 tygodnie i nic,pozbierałem kasę i z rabatem kupiłem w ASO za 650zł.

Opublikowano

Doraźnie możesz wstawić kawałek rury i skręcić dwoma opaskami i będziesz miał czas na uzbieranie kaski lub wyczajenia w necie za rozsądne pieniążki, węże ze sklepu roliczego sobie odpuść, bo to na dłuższą metę się nie sprawdzą, są twarde i mogą uskodzić intercooler, poza tym ich trwałość pozostawia wiele dożyczenia (raczej nie są olejoodporne).

Nie masz racji. Nie są twarde i są olejoodporne. Tylko pytać o węże do intercoolera a nie inne (nie dotykać węża do chłodnicy z sześćdziesiątki :kox:). Większość ciągników po 2000r. ma turbawkę i iC. Temat przerabiany około roku temu w skodzie znajomego - koszt ~30zł. Tylko nie pamiętam z jakiego to ciągnika było.

Generalnie wszystko co idzie do ciągnika jest olejoodporne :decayed: (pomijając węże do pneumatyki)

Opublikowano

Ja pierd...aczę takie coś kosztuje w ASO 720zł ?? :wallbash: a nie można zamiast tego wstawić jakiegoś orurowania z kwasówki jak przy wstawianiu FMIC ?

Opublikowano

ja spotkałem sie z przypadkiem gdzie w innym aucie była podobna sytuacja. gość kupił wąż o bardzo dużej wytrzymałości z tym że tam go było mniej i założył. koszt dosłownie kilka zł i już 2 lata spokój. a co do rury to też dobry pomysł. aso czasami jest śmieszne. oni przeciez wiedzą że to nie jest warte czapki ryżu ale zachwalasją

Opublikowano

mam taki wąż do sprzedania :gwizdanie:

Opublikowano

mam taki wąż do sprzedania :gwizdanie:

grand zaczął temat i ani go widu :gwizdanie:

Opublikowano

Jestem jestem po prostu mam teraz 3 zmianę w pracy i spalę rano robiłem tom rurę kolega mi doradziłby pękniecie skleić jakimś klejem( lox eak 32 ) i dal mi taką taśmę Niewinem jak ona się nazywa, ale jest bardzo silna i tak się klei ze cholera owinąłem pękniecie raz potem użyłem taśmy srebrnej takiej wzmocnionej cos podobnego do firmy patex i tak 2 razy a na koniec w tym miejscu, co było pękniecie zacisnąłem metalowa opaskę teraz to chyba nic tego nie ruszy :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Opublikowano

a sorry za laickie pytanie...ten waz jesli jest pekniety...lub zle nalozony...czym to sie objawia :mysli:

Opublikowano

a sorry za laickie pytanie...ten waz jesli jest pekniety...lub zle nalozony...czym to sie objawia :mysli:

Przede wszystkim spadkiem mocy, kopceniem itp :no:

Opublikowano

Rurki tam nie wstawisz bo to połączenie musi być elastyczne ( silnik/turbo - pas przedni > IC ) :wink4:

[br]Dopisany: 11 Marzec 2011, 22:22_________________________________________________Na razie proponuję kupić dobrej firmy taśmę szeroką srebrną ( coś takiego >>> http://allegro.pl/tasma-naprawcza-duct-48mm-50m-srebrna-i1502273683.html tylko nie taką za 2 czy 3 złote !!! ) i dobrze ją na tym pęknięciu "zaizolować" , będzie czas na zakup nowej czy tam jakiejś zamiennej :wink4:

Opublikowano

U mnie się objawiło kopceniem podczas przyspieszania najpierw potem usłyszałem syczenie w okolicy turbo po dodaniu gwałtownie gazu moc była, ale kopciło na razie skleiłem to i śmigam koleś mi jeszcze doradził ze ludzie kupują waz fi 50 z 2 stron i bez pośrednio na turbo zakładają i opaska ściskają ja tez tak zrobię tylko za jakiś czas

Opublikowano

czasem nie kup takiego weza jak sa pokazane wyzej bo nie pasuja , to sa weze do b5 a ty masz inny waz

Dokładnie,nie pasuje od innych 1,9 tdi,musi być dokładnie taki jak ori i niestety od niczego nie podchodzi i nie ma zamienników.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...