Siwy Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Panowie cos sie zaczelo dziwnego dziac z moja A4. Jadac na 4 biegu od okolo 2600 obrotow silnik szybciej sie wkreca (nastepuje gwaltowniejszy wzrost obortow) i przy okolo 3600 obrotow powraca do okolo 3000 obrotow i juz jedzie normalnie. Mial juz ktos taka sytuacje :?: Mialem nakrecic filmik i zapomnialem. W weekend postaram sie zrobic jak do tego czasu problem sie nie rozstrzygnie.
wirusekx Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 mnie to wychodzi na ślizgające się sprzegło
Siwy Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2011 tez tak myslalem ale dziwne ze na nizszych biegach sie tak nie dzieje, a to wystepuje przy calkowicie puszczonym pedale sprzegla
michcio1985 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 śpsiengło tylko i wyłącznie sprzęgło daje takie objawy,skończyła sie tarcza i będzie już tylko gorzej
yanosho Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 nom trzeba bylo kupowac AVF sprzeglo o niebo lepsze
krupskim Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Jak nie chcesz wymieniać sprzegła to pozostaje ci jeździć do 300 obrotów - przynajmniej na jakiś czas
pokson Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Jak nie chcesz wymieniać sprzegła to pozostaje ci jeździć do 300 obrotów - przynajmniej na jakiś czas Albo bez wyprzedzania i gwałtownego przyspieszania. Nie martw się i ciesz że to nie dwumas!!! Tak na marginesie, jeszcze nie masz tak źle, jak ja miałem sprzęgło do wymiany w moim starym poczciwym fordzie to objawiało się to tym że musiałem ruszać jakieś 5 sekund przed zmianą świateł zeby kierowcy za mną mnie nie obtrąbili, a najlepsze było na autostradzie.... szedł do 120km/h dalej już tylko obroty się zwiększały, więc nie masz jeszcze tragedii :decayed:
marec-ki Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Nie martw się i ciesz że to nie dwumas!! Tylko jak już będzie wymieniał sprzęgło to warto za jednym zamachem wymienić dwumas
rusektdi Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Warto ale czy fundusze pozwolą ? skoro dwumas drogi
marec-ki Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Jak jeszcze dwumasy nie wymieniał, a i przebieg już sporawy to ja bym wymienił. Bo potem to dojdzie koszt ponownej roboty Kiedyś czytałem artykuł o dwumasach. Podobno koszt produkcji tej części to są grosze w porównaniu z ceną zakupu w sklepie
pokson Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Jak jeszcze dwumasy nie wymieniał, a i przebieg już sporawy to ja bym wymienił. Bo potem to dojdzie koszt ponownej roboty Kiedyś czytałem artykuł o dwumasach. Podobno koszt produkcji tej części to są grosze w porównaniu z ceną zakupu w sklepie Itak nakręcamy portfele hurtownikom itd itp
yanosho Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 dokładnie niestety taka prawda ze ich dorabiamy i będziemy dorabiać
Siwy Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Opublikowano 5 Listopada 2011 A jak sprzeglo slizga to trzeba wymienic cale, nie mozna by wymienic samej tarczy albo docisku albo czegos innego co co powoduje slizganie :?:
Musashi Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 A jak sprzeglo slizga to trzeba wymienic cale, nie mozna by wymienic samej tarczy albo docisku albo czegos innego co co powoduje slizganie :?: jezeli sprzeglo sie slizga to z reguly wina albo docisku albo zuzytej tarczy. jezeli jest zuzyta tarcza, wtedy docisk rowniez zwykle dobiega zywota, jezeli przyczyna jest docisk, tarcza z reguly przez to jest zuzyta i przepalona. nie warto oszczedzac, poniewaz itak w krotkim czasie bedzie trzeba wymienic nie tylko niewymieniony element, ale i wymieniony. do tego, warto wymienic dwumasa.
niuniek222 Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 A jak sprzeglo slizga to trzeba wymienic cale, nie mozna by wymienic samej tarczy albo docisku albo czegos innego co co powoduje slizganie :?: jezeli sprzeglo sie slizga to z reguly wina albo docisku albo zuzytej tarczy. jezeli jest zuzyta tarcza, wtedy docisk rowniez zwykle dobiega zywota, jezeli przyczyna jest docisk, tarcza z reguly przez to jest zuzyta i przepalona. nie warto oszczedzac, poniewaz itak w krotkim czasie bedzie trzeba wymienic nie tylko niewymieniony element, ale i wymieniony. do tego, warto wymienic dwumasa. Dokładnie to samo mi powiedział mechanik, też miałem podobny objaw jak kolega. Wymieniłem sprzęgło i dwumas i puki co mam spokój.
dawidek89 Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 Co to czesci produkcji ze sa tania niestety to jest prawda robie na produkcji i robimy czesci do silnikow tuleje panewki to wiekszosci marek samochodow i jak czasem patrze ceny czesci sklepowych a to co u mnie w firmie to grosze
piotrsob1 Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 Zanim zaczniesz wymieniać sprzęgło i dwumasa poczytaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=104364.0;highlight=%B6lizgaj%B1ce+si%EA+sprz%EAg%B3o I do dzisiaj mam spokój I tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=202295.msg2414809#msg2414809 Jak nie pomoże to dopiero wymieniaj :gwizdanie:
Musashi Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 oczywiscie mozna sprobowac przypalanki.
Siwy Opublikowano 6 Listopada 2011 Autor Opublikowano 6 Listopada 2011 oczywiscie mozna sprobowac przypalanki. Balbym sie troche to zrobic.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się