robert3384 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 To mój patent i nie wszystkim może się spodobać co będzie nam potrzebne: w moim przypadku: 1-klucz imbus 6mm 2-blacha 5mm z nagwintowanym otworem 3- klucz do dokręcania tarczy w szlifierce kontowej i do pracy dokręcany śrubę imbusem aż poczujemy niewielki opór a następnie przekręcamy klucz od szlifierki w prawo następnie powtarzamy cykl. mam nadzieje że komuś pomogę tym sposobem
Duch^ Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Niby wszystko ok ale wystarczy kręcić samym kluczem do kątówki i dociskać. Stosowane od lat A tak to za chęci takich tutaj potrzeba.
robert3384 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2011 może i tak. ale patent wykombinowałem do audi 80 B4 a tam trzeba było jeszcze dociskać śrubom, przynajmniej w tym egzemplarzu który posiadałem.
krisch Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Hejka. Zawsze trzeba wciskać i kręcić tłoczek . Jak miałem praktyki jeszcze to szef miał taką śrubę z lewym gwintem , zakończoną bolcami pasującymi do zacisku . Idealnie pasowała , chociaż w starych fiatach 125p to nie szło tak łatwo . Czasem w trzech cofaliśmy tłoczki. To jest dwoje trzyma szczypcami zaciskowymi zacisk a jeden kręcił tą śrubą . Teraz sam jak robie u siebie to dociskam ściskami murarskimi , a kręcę szczypcami zaciskowymi . Wiem że łatwo uszkodzić osłonę tłoczka , ale trza uważać i będzie git .
chriss Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Niby wszystko ok ale wystarczy kręcić samym kluczem do kątówki i dociskać. Stosowane od lat A tak to za chęci takich tutaj potrzeba. Zgadza się ja też ostatnio wymieniałem klocki, wystarczył klucz od kątówki-ważne by się ruszyło a potem już elegancko idzie
Obsession Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 czasem tłoczki k***sko ciężko wchodzą. Ja jeden prawy wkręcałem i wciskałem (jakoś szło), ale drugi tylko się kręcił i tutaj patencik zdałby egzamin
czesia Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 W b6 ten wolny bieg tłoczka jest dość duży dosyć mocno trzeba docisną aby tłoczek załapał na gwint (kluczem do szlifierki nie dałem rady docisnąć) . Ja to robię długimy szczypcami.Rozkręcam zacisk ,wyjmuję klocki zakładam zacisk i skręcam na dolną śrubę, wtedy wszystko sztywno siedzi i nic mi nie ucieka przy dociskaniu i wkręcaniu tłoczka,odchalam zacisk do tyłu abym mógł swobodnie dojść szczypcami. Jak tłoczek zaskoczy na gwint odkręcam dolną śrubę wymieniam klocki,skręcam wszystko na ładnie.
bobusiek Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 W B7 klucz od szlifierki kątowej też jest nieocenionym pomocnikiem
PG Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Panowie w norauto za cos kolo 20-30zl byl taki prosty wichajster to wpychania tloczkow... duzego fiata napewno nie ogarnie ale do nowszych aut jest jak znalazl;) do tego bocianki 2 min i tylni zacisk zrobiony...
martin_rs4 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 :gwizdanie: ja to kiedys zabkami probowalem i poszlo... nie polecam
robert3384 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Ważne że się patent sprawdza. Spokojnych napraw.
szakal.aw Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 ja do tego uzywam klucz od gumowki, flexy.. i sciskacz stolarski idzie rewelacyjnie pozdrawiam
Dev Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 http://allegro.pl/przyrzad-do-wkrecania-tloczka-hamulcowego-i1590822607.html
f1mlody Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 :gwizdanie: ja to kiedys zabkami probowalem i poszlo... nie polecam tez tak mozna robiłem tym sposobem uważac trzeba strasznie
chris.lkr Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 ja wkręcałem za pomocą ściska stolarskiego i klucza do szlifierki kątowej. idzie jak po maśle
robert3384 Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Opublikowano 3 Maja 2011 Moi drodzy każdy sposób jest dobry (poza typu BRECHA ). ja patent wykorzystałem po przygodach z audi 80 B4 w a 4 też się sprawdziło. Niby prosta rzecz a tyle sprawia problemów tym którzy zaczynają przygodę z AUDI. Piszemy po to aby pomóc. Moje pierwsze auto to AUDI 80 B4 1994r. ABT/LPG 2.0 (jak ktoś jeździł to wie) drugie to A4 B5 1998r. ADR
semi281 Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 Znalazłem w skrzynce narzędziowej uszkodzoną nasadkę 24. Zeszlifowałem na szlifierce tak, że mi zostały dwa bolczyki naprzeciwko siebie, w sam raz pasuje do tłoczka w moim aucie. Zakładam na ten zeszlifowany klucz przedłużkę i grzechotkę i naprzód, tłoczki wchodzą ekspresowo. Opiera się zacisk o tarczę i na przedłużce można przycisnąć aby zaczął się wkręcać. Kumple non stop przychodzą po ten wynalazek, każdy mówi że nie miał problemów z jego użyciem. Polecam takie rozwiązanie. :>
mech15 Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 Znalazłem w skrzynce narzędziowej uszkodzoną nasadkę 22. Zeszlifowałem na szlifierce tak, że mi zostały dwa bolczyki naprzeciwko siebie, w sam raz pasuje do tłoczka w moim aucie. Zakładam na ten zeszlifowany klucz przedłużkę i grzechotkę i naprzód, tłoczki wchodzą ekspresowo. Opiera się zacisk o tarczę i na przedłużce można przycisnąć aby zaczął się wkręcać. Kumple non stop przychodzą po ten wynalazek, każdy mówi że nie miał problemów z jego użyciem. Polecam takie rozwiązanie. :> wrzuć foto, hehe
Kali S4 Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 semi281 ,patent jak najbardziej . Również jestem ciekawy jak to wygląda,zrób fotkę
semi281 Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 Małe sprostowanie, nasadka nie 22 a 24 Cyknąłem dziś kilka fotek, zgodnie z życzeniem wstawiam:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się