fuzzi Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 A jak zrobić dokładnie te kodowanie ? posiadam Polski VAG moje autko to A4 B6 AWX Na górze w tym temacie jest dokładna instrukcja jak to zrobić, tutaj masz skrót: Robisz tak: Adres 17 - Instruments 10 - Adaptacja --> kanał 19 i tu wpisujesz nową konfiguracje, np.: 31200 Następnie wchodzisz w: Adres 16 Steering Wheel w 07 RECODE i w oknie wyboru SOFTWARE CODDING zmienia się najczęsciej pozycja przedostatnia (pod warunkiem, że dokładasz tylko FIS) Nie zapomnij zapisać zmian.
troudyl Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Polski vag chyba nie ma opcji adaptacji, jeśli dobrze pamiętam,
scubi206 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Wymiana modułu i montaż manetek FIS i tempomatu zakończony powodzeniem. Wszystko śmiga pięknie
fuzzi Opublikowano 24 Grudnia 2012 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Gdyby ktoś potrzebował czujnik do zbiorniczka z płynem, to mam 1 nowy ( 25zł )
Nitram Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Temat jest bardzo obszerny a potrzebuje pomocy w doborze manetki, etka pokazuje mi 2 i nie wiem ktora bedzie dobra a w Audi jeszcze co innego z tym ze nie sa pewni: ETKA 8E0953503C 4E0953503C Z Audi A4E0 953 503 G4 PK (tego nie znalazlem w etce) Moje audi to A4 b7 Avant z 2005r ma skore i inne pierdoly, brakuje tempomatu a podstawowy komputer pokazuje tylko dystans do konca paliwa (manetka bez przyciskow) wyswietlacz jest koloru czerwonego (nie wiem czy to wazne) Jesli ktos wie ktora z tych manetek podejdzie badz podpowie jak to sprawdzic na 100% to bede bardzo wdzieczny... Dziekuje Marcin
antonio Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 obie, czyli 8E0953503C oraz 4E0953503C
Nitram Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 obie, czyli 8E0953503C oraz 4E0953503C Czyli rozumiem ze obie zdadza egzamin przy odblokowaniu kompa a roznica bedzie w wygladzie, domyslam sie ze chodzi o "opozniacz wycieraczek" sowak na gorze lub na srodku manetki ???
wrclaguna Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Tak obie zdadzą egzamin jakbyś dobrze zobaczył w ETCE to byś zauwazyl ze : 8E0953503C produkowano dla modelu od 12/00 do 03/03 4E0953503C produkowano dla modelu od 04/03 do 12/04
Nitram Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Tak obie zdadzą egzamin jakbyś dobrze zobaczył w ETCE to byś zauwazyl ze :8E0953503C produkowano dla modelu od 12/00 do 03/03 4E0953503C produkowano dla modelu od 04/03 do 12/04 Super dzieki za potwierdzenie, nie rozumiem tylko jednej rzeczy tzn moje auto jest z 02/2005 a wiec z tego co podales wychodzilo by ze to stare czesci do B6,dziwna sprawa bo wybieralem w etce do mojego B7 no ale nic pewnie tak ma byc, najwazniejsze zeby dzialalo :-D Jeszcze troche minie zanim obczaje co i jak z grupa VAG hehe
antonio Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 najnowszy numer (od 01.01.2009) to 4E0953503G 4PK 415,08PLN ze względu na cene pewnie w ASO nie zamówisz mimo wszystko czy to od b6 czy B7 czy od A6 C6 to będzie działał, oby był od Avanta
Nitram Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 najnowszy numer (od 01.01.2009) to 4E0953503G 4PK 415,08PLN ze względu na cene pewnie w ASO nie zamówisz mimo wszystko czy to od b6 czy B7 czy od A6 C6 to będzie działał, oby był od Avanta antonio teraz juz mi wszystko wyjasniles w Audi podali mi wlasnie ten numer co ty i wychodzi na to ze tylko lekko "dizajn" sie zmienia a czesc i tak robi robote, przeczytalem tu na forum ze VAG to takie klocki LEGO i zaczyna sie sprawdzac, bede bral taka: Audi A4 AVANT WIPER STALK / SWITCH - NEW | eBay od tego sprzedawcy lub z ASO bez znaczenia, ta jest identyczna z moja obecna z tym ze ma sterowanie do kompa THX
Stichy Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Przeciez na klubie masz manetki do kupienia
Nitram Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Przeciez na klubie masz manetki do kupienia Tak wiem ale chce nowa i nie bede fatygowal kogos zeby mi do UK posylal... Dzieki panowie
antonio Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 mam już drugą A4 i drugi raz dokładałem FIS bo żadna nie miała w standardzie. Uwierz mi, że manetki miałem używki z allegro i działają do dziś bez problemu
MichalPoti Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Jak wyjąć tą ramkę pomiędzy przyciskami aby jej nie uszkodzić? U mnie dość ciasno to siedzi i boje sie aby nic nie urwać, jakies foto?
biggman Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Ciągnij do siebie mocno za pierwszym razem ciężko schodzi
MichalPoti Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Ok, jako, ze przygotowuje sie do zabiegu masowania pinu, mam pytanko, czy jest mozliwosc wyjecia licznika bez zdejmowania kierownicy? czy jest dostep? odlaczac akumulator?
jarek_ns Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Ok, jako, ze przygotowuje sie do zabiegu masowania pinu, mam pytanko, czy jest mozliwosc wyjecia licznika bez zdejmowania kierownicy? czy jest dostep? odlaczac akumulator? Można wyjąć licznik bez zdejmowania kierownicy. Ale jest z tym wtedy więcej gimnastyki. Lepiej odkręcić kierownicę. Co do akumulatora to zaleca się odpięcie ale ja już zakładałem XX fisów i jeszcze nigdy nie odpinałem akumulatora.
doloa4 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Panowie a czy można dostać się do kostki by zmasować pin jakoś od tyłu licznika? Pytam bo manetkę mam już założoną
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się