krzysiekml Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 mam pytanie chlodnica Fmica trzyma sie tylko na opaskach szybkolacznych jesli tak to gratuluje profesjonalnej roboty a dlaczego tak sądzisz,że tylko na samych opaskach?
lukaszooo Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 ogladajac zdjecia widac ze trzyma sie na opaskach wiec pytam z ciekawosci
krzysiekml Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 u mnie dodatkowo na płaskowniku ma się trzymać i będzie git.
Andrzej777 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Podłaczm się pod temat z zapytaniem jaki fmic wejdzie max do 1.8t b5 pod zwykły zderzak a jaki pod eski?
audicoman Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Montował może ktoś takie cudeńko z A4 B8: Można dostać taki ic w dobrych pieniądzach, kwestia tylko czy by się zmieścił. Robił ktoś z Was takie chłodzonko?
Marcin Gugu33 Opublikowano 12 Września 2015 Opublikowano 12 Września 2015 ciekawy temat, jestem monterem rurociągów i w sumie mam duzo elementów potrzebnych i jestem ciekawy czy dalbym rade sam zrobic takie cos poprawnie
PsychoGarage_Pablo Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 Jak potrafisz spawać i masz troche pojęcia co z czym się je, to spokojnie sobie poradzisz. Inna kwestia to taka, żeby nie wyglądało to jak rzeźba, bo często takie samochody się widzi niestety.
niewek Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 (edytowane) Co prawda sprawa nie dotyczy 1.8T, ale też może się przydać. W moim 3litrowym dieslu celem jest coś koło 330 koni. Oryginalny intercooler ma wymiary 650x115x76. Z FMIC'a weszły by mi takie: - 450x230x65 - cieńszy od ori, węższy, ale wyższy, z tym że to co wyższy chowa się za belką zderzaka więc powietrze nie dochodzi, wg FMIC'a do 500 koni. - 450x180x65 - ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------jak wyżej, wg FMIC'a do 400 koni. - 550x140x65 - cieńszy od ori, węższy, wyższy, w całości idealnie by się chował pod belką, więc powietrze dochodzi, wg FMIC'a do 350 koni. ( nie wiem czy nie za mało). Teraz pytania: 1. W swoim mam boki plastikowe, gdzieś czytałem, że lepiej całość kwas lub silikon, PRAWDA czy MIT? 2. Czy te z FMIC'a czymś się różnią? Lepsza jakość ? Warto dać ten ostatni, chociaż jest niemalże tych samych wymiarów co mój ori? 3. Czy warto dawać IC który jest wyższy a węższy? Wtedy spora część jest schowana za belką, np. na FMIC'u jest 280x300x76, (na mój rozum mniej powietrza dochodzi, więc mniej wychładza - dobrze kminię?), bez problemu mi wejdzie, a piszą, że jest do 500 koni. Zapodaję link bo on jest jakiś "inny" Lepszy? LINK Z góry wielkie dzięki za podpowiedź. Edytowane 21 Listopada 2015 przez niewek
lukasz_1986 Opublikowano 31 Lipca 2016 Opublikowano 31 Lipca 2016 A czy taki IC wchodzi bez problemu bez cięcia belki? INTERCOOLER TURBOWORKS 04 550X140X65 WEJŚCIE 2,25"
jarek920 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 A czy taki IC wchodzi bez problemu bez cięcia belki? INTERCOOLER TURBOWORKS 04 550X140X65 WEJŚCIE 2,25" 140 napewno bez ciecia, ale wiecej jak 200 koni nie obsluzy
lukasz_1986 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 czyli brać ten? http://mtuning.pl/Intercooler-TurboWorks-05-550x175x65-wejscie-2-25,p,1968
Kris38 Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 (edytowane) Do autora gdzie udało Ci sie zdobyć w tak dobrej cenie fmic ? mam mozliowsc zamowienia takiego z chin z kompletem rur itd za 520zł ale przyszlka z 350zł bedzie ;/ jeśli chodzi o założenie intercoolera z bex do wersji 163km( zmiana wtryskow na bex + downpipe) to musze z bex kupić prawy intercooler by zalozyc do swojej tak ? z audi a4 b6 2.5tdi tez podchodzi prawy? w sumie za 500zl mozna dostac fmica gotowca Edytowane 22 Listopada 2016 przez Kris38
dami8705 Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 Jaka będzie optymalna średnica rur przy montażu FMIC 230 ?. Docelowa moc - 1.8T ok 250KM
bongod Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 63 bodajże Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
WYSKUN Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 WItam:) Wyczytałem gdzieś że w 1.8t można zamontować fmic z 2.5 tdi czy chodzi mniej więcej o taki? http://allegro.pl/intercooler-audi-a6-c5-2-5-tdi-quattro-manual-i6778414501.html#thumb/3 Rozumiem że montuje go centralnie ale seryjny smic od 1.8t demontuje? jaki koszt skompletowania reszty częsci do tego IC i czy duża różnica w temp w dolocie po zamontowaniu tego z 2.5TDI? Aha, i czy trzeba coś rezać czy wchodzi jak ulał? dzięki pzdr:)
Asfalt120 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 A jak z tego zestawu zrobiłeś odejście na DV? Wie ktoś jaka jest średnica rurki która idzie do oryginalnego DV?
PASSATB5 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Jaką srednice rur polecacie? Czytałem że od turbo do fmic 51 a od fmic do kolektora dol. dać 57mm?? pozdrawiam
bartez80 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Panowie nie kombinujcie ,tylko wpadajcie do mnie na warsztat i doloty sie wyspawa co prawda nie audi ,ale zawsze to coś....
was002 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 monster-FMIC na passacie B5.5, który jakby nie patrzeć ma wiele wspólnego pod maską z A4 B6 wchodzi bydle pod zderzak i pozwala nawet zachować całe wzmocnienie czołowe (prawie) bez rzeźby... Minimalna ilość spawania, głównie gotowych elementów, a łączenia na samco i tyle w temacie :-)
PASSATB5 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 i jaka srednica rur w tym pasku?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się