JawoR36 68 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Wie ktos jak to rozłączyć?Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArkadiuS 6 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Koledzy. Zaobserwowałem w weekend ze auto po osiągnięciu plyn chlodzacy 90st (oil temp 84st) i przejechaniu 12km w miescie (Wrocław) zaczelo obnizac temp. Generalnie objaw się pojawil podczas stania na kilku swiatlachi. Finalnie temp spadlo na chlodzacym ponizej 90st i oil temp 78st. O co kaman? Nadmienie ze egr mam wylaczony (padl), ale to ma raczej znaczenie przy dluzszym osiąganiu pelnej temp robocza...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JawoR36 68 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 17 minut temu, ArkadiuS napisał: Koledzy. Zaobserwowałem w weekend ze auto po osiągnięciu plyn chlodzacy 90st (oil temp 84st) i przejechaniu 12km w miescie (Wrocław) zaczelo obnizac temp. Generalnie objaw się pojawil podczas stania na kilku swiatlachi. Finalnie temp spadlo na chlodzacym ponizej 90st i oil temp 78st. O co kaman? Nadmienie ze egr mam wylaczony (padl), ale to ma raczej znaczenie przy dluzszym osiąganiu pelnej temp robocza...... Ja tak mam od zawsze, że na dłuższych światłach albo korku, przy temp 0-10stopni, spada temp poniżej 90', oleju co prawda nie sprawdzałem, ale pewno też leci. Mniejsze obciążenie silnika czy coś? Po ruszeniu i niedługiej chwili wszystko wraca do 90' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Pasowałoby spraedzić i porównać w Vagu temp podawaną do ecu i temp podawaną na zegary, bo może to być albo termostat, albo czujnik cieczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JawoR36 68 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 37 minut temu, KoJ@K napisał: Pasowałoby spraedzić i porównać w Vagu temp podawaną do ecu i temp podawaną na zegary, bo może to być albo termostat, albo czujnik cieczy. Termostat jakby był za bardzo "otwarty" to by nie dogrzewał, a jak czujnik to nie świrowałby tylko na postoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 (edytowane) B8 2.0Tdi tak ma że poniżej 10 na zewnątrz nie trzyma temperatury . Albo inaczej mówiąc pokazuje faktyczną a nie jak stare 1.9 tdi które na zegarach miały 90 a w kompie 78 Edytowane 8 Listopada 2017 przez edraven Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 16 minut temu, JawoR36 napisał: Termostat jakby był za bardzo "otwarty" to by nie dogrzewał, a jak czujnik to nie świrowałby tylko na postoju. No właśnie nie do końca, bo czujnik może świrować i przekłamywać np 5-10* stopni i to jest właśnie ta wartość, która może mieć wpływ na te delikatne odchyłki wskazówki - miałem taki sam przypadek w B6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbas 270 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Problem był opisywany w którymś temacie Panowie silniki 2.0tdi po 2010 miały dalej problem z pompą oleju oraz układem paliwowym, w którym zbierały się opiłki ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArkadiuS 6 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Ja tak mam od zawsze, że na dłuższych światłach albo korku, przy temp 0-10stopni, spada temp poniżej 90', oleju co prawda nie sprawdzałem, ale pewno też leci. Mniejsze obciążenie silnika czy coś? Po ruszeniu i niedługiej chwili wszystko wraca do 90'Dokładnie jak piszesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArkadiuS 6 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 B8 2.0Tdi tak ma że poniżej 10 na zewnątrz nie trzyma temperatury . Albo inaczej mówiąc pokazuje faktyczną a nie jak stare 1.9 tdi które na zegarach miały 90 a w kompie 78To wszystko jasne. Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l.e.s.t.e.r 27 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 1 godzinę temu, Norbas napisał: Problem był opisywany w którymś temacie Panowie silniki 2.0tdi po 2010 miały dalej problem z pompą oleju oraz układem paliwowym, w którym zbierały się opiłki ?? Te auta nie miały problemu z pompami oleju, wsześniejsze silniki PD miały. Niby w 2010 wymienili imbus na 10mm ale na forum jest pełno aut z roczników 2008-2010 i praktycznie nikt nie miał problemu z tym. Pompe CR trzeba wsadzić podobno z polifta, ale mi się wydaje że ta pompa się łuszczy przez okazyjen paliwo Jak lejesz na normalnej stacj to raczej też możesz o tym zapomnieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniell-gda 6 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Wie ktos jak to rozłączyć?Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Muszisz rozchylic czerwona zawleczke blokady malym plaskim wkretakiem Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbas 270 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 1 godzinę temu, l.e.s.t.e.r napisał: Te auta nie miały problemu z pompami oleju, wsześniejsze silniki PD miały. Niby w 2010 wymienili imbus na 10mm ale na forum jest pełno aut z roczników 2008-2010 i praktycznie nikt nie miał problemu z tym. Pompe CR trzeba wsadzić podobno z polifta, ale mi się wydaje że ta pompa się łuszczy przez okazyjen paliwo Jak lejesz na normalnej stacj to raczej też możesz o tym zapomnieć. Jest gdzieś opisane ewentualnie wiesz jak sprawdzić te opiłki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l.e.s.t.e.r 27 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 5 minut temu, Norbas napisał: Jest gdzieś opisane ewentualnie wiesz jak sprawdzić te opiłki ? tu masz wszystko. Tylko uważaj z tym sprawdzaniem bo kilku sprawdzaczą pompa odmówiłą posłuszeństa po sprawdzaniu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbas 270 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 2 minuty temu, l.e.s.t.e.r napisał: tu masz wszystko. Tylko uważaj z tym sprawdzaniem bo kilku sprawdzaczą pompa odmówiłą posłuszeństa po sprawdzaniu Oho, myślałem, że to dość bezinwazyjna metoda Dzięki za linka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JawoR36 68 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 4 godziny temu, KoJ@K napisał: No właśnie nie do końca, bo czujnik może świrować i przekłamywać np 5-10* stopni i to jest właśnie ta wartość, która może mieć wpływ na te delikatne odchyłki wskazówki - miałem taki sam przypadek w B6. Inaczej, jak po normalnej jeździe stanę na dłuższy czas, np godzinę posiedzieć przy odpalonym silniku i włączonym nawiewie to wskazówka potrafi się całkiem położyć. Wątpię, żeby czujniki źle wskazywały, bo mówimy tu raczej o pokazywaniu w dobrym korku czy na CPN'ie w graniach 20stopni mniej niż 90'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 45 Opublikowano 10 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 Temat z temperaturą był już kilkukrotnie wałkowany, niestety tak się dzieje w niskich temperaturach nawet podobno ASO wydało oświadczenie że nie ma podstaw do reklamacji czy napraw gwarancyjnych , teraz to jeszcze nic ale jak temperatura spadnie poniżej -10 to nawet jadąc nie można złapać optymalnej temperatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 10 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 Miałem to opisywac ale jakos nie miałem czasu Regulator płynu chłodzącego jest miedzy silnikiem a sciana grodziową Nie ma tam zadnej wtyki itd Robilismy to u kumpla i jak reka odjał temperatura trzyma 90C Czekamy na mrozy jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikary 4 Opublikowano 10 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 (edytowane) Czy ulega on uszkodzeniu ? Edytowane 10 Listopada 2017 przez wikary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onkel 9 Opublikowano 11 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 Miałem to opisywac ale jakos nie miałem czasu Regulator płynu chłodzącego jest miedzy silnikiem a sciana grodziową Nie ma tam zadnej wtyki itd Robilismy to u kumpla i jak reka odjał temperatura trzyma 90C Czekamy na mrozy jeszcze DuO zamieszania z wymiana? U mnie narazie jest Ok.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się