Hohe Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 A u niego to działa? Bo z tego co mi wiadomo, w B8 tylko pomiędzy 30-200 km/h.
edraven Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 Kerczi nie ma B8, ale ma kolegę który ma i podobno działa do zera.
st4yKool Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 w B8 dziala od 30... czasami nizej.. ale po chwili sie wylacza i rzuca komunikatem...
bigjasiu Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 1 godzinę temu, edraven napisał: zmieniając temat, czy ma ktoś z was zamontowane ACC w 3.0TDI w automacie? U mnie wszystko działa jak trzeba ale ostatnio Kerczi zwrócił mi uwage że nie możliwe jest by auto na dohamowaniu do zatrzymującego się przed nim samochodu nie było w stanie wyhamowac do zera. U mnie poniżej 30kmh ACC rozłącza sie z komunikatem speed to low, a zdecydowanie wolałbym by hamował do zera. Testowałem juz 3 poniższe kodowania i na wszystkich jest tak samo. A4 CDNC 2.0l TFSI Coding: 00C7E0 Automatic Gear Q5 CCWA 3.0l Tdi Coding: 0079C0 Manual Gear S5 - Coding: 002BA0 Automatic Gear jeżeli ktoś ma takie auto to proszę o podrzucenie kodowania Poprawcie mnie jak sie myle,ale to jest aktywny tempomat bez asystenta jazdy w korku, kazdy tempomat dziala od pewnej prędkości, w tym przypadku od 30km/h. Dopiero w nowej B9 masz asystenta
edraven Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 W takim razie dziwna sprawa bo stara q7 miała asystent jazdy w korku a nowsza platforma jego nie ma?
JawoR36 Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 (edytowane) Ja nie wiem co Wy macie z tymi przekładkami Ostatnio kupiłem za 3400f B8, 170KM, czerwoną, Kombi, 2010r, 2 x S-line, cała w ori lakierze i przebieg z ksiązką do konca, do wymiany klapa tył bo lekko wgnieciona i zderzak do przepolerowania. Co daje nam jakieś 17,5tyś za auto + 2 opłaty + 10tyś przekladka w profi firmie. Z klapą wyjdzie mnie 30tyś na cycuś glancuś. Jak myślicie ile za taką z Niemca? 50tys? Płaćcie i płaczcie dalej na te angliki, bo mi się skończą jak wszyscy się rzucą na przekładki Miała pójść na handel, zostaje w rodzinie. Następna kupiona także 2 x S-line itd, czarna sedan, 4,4tyś funta.. no już nie taka promocja, ale nadal hajs dobry. Edytowane 8 Września 2017 przez JawoR36
JawoR36 Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 Godzinę temu, bigjasiu napisał: Poprawcie mnie jak sie myle,ale to jest aktywny tempomat bez asystenta jazdy w korku, kazdy tempomat dziala od pewnej prędkości, w tym przypadku od 30km/h. Dopiero w nowej B9 masz asystenta Dokładnie.
Hohe Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 46 minut temu, JawoR36 napisał: Ja nie wiem co Wy macie z tymi przekładkami Ostatnio kupiłem za 3400f B8, 170KM, czerwoną, Kombi, 2010r, 2 x S-line, cała w ori lakierze i przebieg z ksiązką do konca, do wymiany klapa tył bo lekko wgnieciona i zderzak do przepolerowania. Co daje nam jakieś 17,5tyś za auto + 2 opłaty + 10tyś przekladka w profi firmie. Z klapą wyjdzie mnie 30tyś na cycuś glancuś. Jak myślicie ile za taką z Niemca? 50tys? Płaćcie i płaczcie dalej na te angliki, bo mi się skończą jak wszyscy się rzucą na przekładki Miała pójść na handel, zostaje w rodzinie. Następna kupiona także 2 x S-line itd, czarna sedan, 4,4tyś funta.. no już nie taka promocja, ale nadal hajs dobry. A przebiegi?
st4yKool Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 2 godziny temu, edraven napisał: W takim razie dziwna sprawa bo stara q7 miała asystent jazdy w korku a nowsza platforma jego nie ma? nie porownujmy Q7 i B8... przeciez to totalnie inna polka..
edraven Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 Godzinę temu, JawoR36 napisał: Ja nie wiem co Wy macie z tymi przekładkami Ostatnio kupiłem za 3400f B8, 170KM, czerwoną, Kombi, 2010r, 2 x S-line, cała w ori lakierze i przebieg z ksiązką do konca, do wymiany klapa tył bo lekko wgnieciona i zderzak do przepolerowania. Co daje nam jakieś 17,5tyś za auto + 2 opłaty + 10tyś przekladka w profi firmie. Z klapą wyjdzie mnie 30tyś na cycuś glancuś. Jak myślicie ile za taką z Niemca? 50tys? Płaćcie i płaczcie dalej na te angliki, bo mi się skończą jak wszyscy się rzucą na przekładki Miała pójść na handel, zostaje w rodzinie. Następna kupiona także 2 x S-line itd, czarna sedan, 4,4tyś funta.. no już nie taka promocja, ale nadal hajs dobry. No widzisz, kluczem jest tutaj cena zakupu, a jak kolega wspomniał o 43k PLN za anglika to jak bys nie liczył to ni c%$ja na swoje nie wyjdziesz bo całość wyjdzie za 55k a nie za 30k.
JawoR36 Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 42 minuty temu, Hohe napisał: A przebiegi? REALNE. 240k kilometrów ta tańsza. Druga 170k kilometrów Może poleci nawet na OLX'a. Jeszcze mam trzecią, też pełen spas, białą 2.0TFSI, coś z silnikiem nie tak, za instalacją gazową 230k kilometrów.
wypsiu Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 B8 2010 roku wychodzi jakieś 10 tys zł zysku . Jeśli z angolem pójdzie wszystko sprawnie . Później przy sprzedaży jest spora utrata wartości . Wiec w sumie tych oszczędność naprawdę będzie nie wiele ...[emoji6] No ale czasami chęć posiadania jest tak duża , ze ludzie kupują z różnych miejsc auta, np takich ....[emoji6]Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
JawoR36 Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 Bierze się z ubezpieczalni i problem z głowy.
wypsiu Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 2010 S-line najechane 275 kk książka serwisowa 7800 € . I na co komu angol ...[emoji6] . I tym kończę zaśmiecanie ...[emoji6]Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
czarek76 Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 I to raczej nie jest 2010 rok bo ma duże lusterka, czyli max 2009 rok
wypsiu Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 2009 /12 rejestracja 2010 S-line wewnętrzny ,jutro oglądamy i do zabrania 7300€ ... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
JawoR36 Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 Nawet xenonu nie ma Mniejsza. Ja już z przerobionych anglików "wyrosłem", bo wolę zapłacić więcej, kupić droższy model, ale wziąć to w leasing, z anglikami jest problem, bo trza by to przez komis przerzucać itd itp, ale jak ktoś ma budżet 40tyś na golasa w B8, to nawet bym się nie zastanawiał czy lepiej skołować anglika na spasie, który na gotowo wyjdzie 30tyś czy golasa za 40tyś. Byle by nie kupować przerobionego, bo nie wiadomo kto i co tam nawywijał (chyba, że ma papier od firmy się w tym specjalizującej).
wypsiu Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 Nawet xenonu nie ma . Ale koła wszystkie ma [emoji6] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
mumen Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 2 godziny temu, JawoR36 napisał: Nawet xenonu nie ma Mniejsza. Ja już z przerobionych anglików "wyrosłem", bo wolę zapłacić więcej, kupić droższy model, ale wziąć to w leasing, z anglikami jest problem, bo trza by to przez komis przerzucać itd itp, ale jak ktoś ma budżet 40tyś na golasa w B8, to nawet bym się nie zastanawiał czy lepiej skołować anglika na spasie, który na gotowo wyjdzie 30tyś czy golasa za 40tyś. Byle by nie kupować przerobionego, bo nie wiadomo kto i co tam nawywijał (chyba, że ma papier od firmy się w tym specjalizującej). Popieram, jak kupować bitego to kupić bitego i zrobić jak angola to angola i robić samemu albo przynajmniej dopilnować. A czy będzie trzeszczało ... jak ktoś rozkładał Audi i inne marki to wie że Audi nie będzie trzeszczało i wie dlaczego tak jest...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się