Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, czy uchwyt na kubki o numerze 8K0862533B lub z litera C jest z miejscem pod przetwornice 220V?

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
56 minut temu, Yoghurt napisał:

Panowie, czy uchwyt na kubki o numerze 8K0862533B lub z litera C jest z miejscem pod przetwornice 220V?

Z literą C jest pod przetwornicę, z B nie pasuje.

Opublikowano

 

2 godziny temu, l2k2 napisał:

Z literą C jest pod przetwornicę, z B nie pasuje.

dzieki

Opublikowano
Cześć,
Szybkie pytanie, aby wyciąć DPF w moim silniku (3,0 CCWA, automat) to trzeba skrzynie zrzucać? 

Nie, wychodzi bezproblemowo po zdjęciu grodziówki.
Opublikowano
W dniu 10.09.2017 o 14:05, piotrekb_tt napisał:


Co dokładnie masz na myśli? Nic nie zmieniałem ws Voice Commands

Teraz zauważyłem, że nie masz MMI 3G+ i po angielsku.

U mnie krzyczy, że nie da się używać polskich komend w nawigacji. Da radę włączyć angielskie komendy z PL menu w 3G+? Ktoś coś?

Niewyraźne foto, ale widać.

vmHqNf.jpg

Opublikowano
Godzinę temu, piotrekb_tt napisał:


Nie, wychodzi bezproblemowo po zdjęciu grodziówki.

Dzięki za podpowiedź.

Opublikowano
13 godzin temu, l2k2 napisał:

Teraz zauważyłem, że nie masz MMI 3G+ i po angielsku.

U mnie krzyczy, że nie da się używać polskich komend w nawigacji. Da radę włączyć angielskie komendy z PL menu w 3G+? Ktoś coś?

 

jedyna opcja to skryptem podmienic katalogi i wtedy powinno dzialac. Inne opcji nie ma

Opublikowano

Panowie, moze ktos wrzucic schemat podlaczenia grzania tylnej kanapy w polifcie?

Opublikowano
Dzięki za podpowiedź.
Bezproblemowo z przymrozeniem oka :) teoche j... jest.. [emoji14]

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Opublikowano
Bezproblemowo z przymrozeniem oka [emoji4] teoche j... jest.. [emoji14]

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


Są dwa rodzaje tych rur. Jedna rozkręcania w połowie druga cała do samego spodu. Ja mam tą dzieloną i taka wyciąga się w 30 minut.
Opublikowano
28 minut temu, piotrekb_tt napisał:


Są dwa rodzaje tych rur. Jedna rozkręcania w połowie druga cała do samego spodu. Ja mam tą dzieloną i taka wyciąga się w 30 minut.

Dziwne, ja mam tez CCWA i mam jednoczesciowa.. DPF + kat :P

Opublikowano
3 godziny temu, Yoghurt napisał:

Panowie, moze ktos wrzucic schemat podlaczenia grzania tylnej kanapy w polifcie?

jak nikt nie pomoże to wieczorem poszukam:)

Opublikowano
39 minut temu, Góral65 napisał:

jak nikt nie pomoże to wieczorem poszukam:)

Goral jak zwykle niezawodny. Jesli nic sie nie pojawi to z gory dziekuje

Opublikowano
Dziwne, ja mam tez CCWA i mam jednoczesciowa.. DPF + kat [emoji14]

Dpf i Kat jest zawsze na jednej rurze. Za to ze 40cm za katem jest różnica.
227f86520b553f63b94b865bae4331ad.jpgb27b59345118dbcf93ea6de1b666ca9b.jpg
Opublikowano

Panowie mam pytanko do osób, które przekładały zwykły przód S-line, na polifta S-line - ile Was to wszystko wynioslo i za ile pogoniliscie pozniej stare fanty ? I pytanie nr dwa - czy wszystkie te B8 z lat 2008-2010 (pomimo ori lakieru) są takie pognite, zwlaszcza przednie blotniki ? :kox: 

Opublikowano (edytowane)
23 minuty temu, KoJ@K napisał:

czy wszystkie te B8 z lat 2008-2010 (pomimo ori lakieru) są takie pognite, zwlaszcza przednie blotniki ? :kox: 

Ja mam z 2010 i zero rudej na błotnikach gorzej jest z tylną belką i metalowymi elementami zawieszenia, mieszkam na Podhalu a tu nie żałują soli w zimie

Edytowane przez Góral65
Opublikowano

moj MY2010 tez zero rudej.. narazie..

Opublikowano
4 godziny temu, piotrekb_tt napisał:


Są dwa rodzaje tych rur. Jedna rozkręcania w połowie druga cała do samego spodu. Ja mam tą dzieloną i taka wyciąga się w 30 minut.

A tak dopytam to grodziówka nie jest spawana? 

Opublikowano

Nie no, elementy zawieszenia to juz pomijam pod kątem korozji. A lakiery macie cale w oryginale na autach ? Ogladalem dzisiaj jeden egzemplarz z 2008r i przednie blotniki, maska i klapa tył w purchlach rudej ... :facepalm: w sumie idealna sytuacja na robienie przodu polifta :naughty:

Opublikowano
7 minut temu, KoJ@K napisał:

Nie no, elementy zawieszenia to juz pomijam pod kątem korozji. A lakiery macie cale w oryginale na autach ? Ogladalem dzisiaj jeden egzemplarz z 2008r i przednie blotniki, maska i klapa tył w purchlach rudej ... :facepalm: w sumie idealna sytuacja na robienie przodu polifta :naughty:

tak ori

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...