Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nigdy tego nie robiłem, ale gdyby było od adwokata to koles bedzie miał już w porach, chyba ze to jakis cwaniak, ktory pracuje na czarno, bez udokumenowanego zrodla dochodu itp.

 

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Do kogo wysłać kierownicę na obszycie ?

Mój "kontakt" wyjechał do Japonii "Za chlebem" i teraz bieda 

Edytowane przez Dev
Opublikowano

4193c0c365652af3760e96e0492857a7.jpg

Przyznać się który to ?

Opublikowano (edytowane)

Jaką macie temperaturę oleju w 3.0TDI podczas jazdy tak 150-180km/h? Obroty ledwo 2.5tyś a olej podchodzi pod 111*C, to normalna temperatura przy takim obciążeniu?

Jazda jednostajna na tempomacie po autobahnie.

Edytowane przez Fr0styyy.
Opublikowano

Witam :hi:  kupie amortyzatory z a4 b8,a5 Stare,wylane obojętne. Byle by dało się je wrzucić zastepczo na auto do postoju na dwa tygodnie. Może ktoś wymieniał i zalega mu złom.. dzięki za wszelkie info

Opublikowano

Mam jeden tylny, dobry :)

Opublikowano
4 godziny temu, Góral65 napisał:

Mam jeden tylny, dobry :)

Tylne mam już ogarniete jeszcze szukam przodu.. :hi:

Opublikowano
11 godzin temu, Wolf1991 napisał:

Witam :hi:  kupie amortyzatory z a4 b8,a5 Stare,wylane obojętne. Byle by dało się je wrzucić zastepczo na auto do postoju na dwa tygodnie. Może ktoś wymieniał i zalega mu złom.. dzięki za wszelkie info

Będę miał na dniach zawias 1bv na sprzedaż bo zmieniam zawieszenie

Opublikowano
Godzinę temu, luty2502 napisał:

Będę miał na dniach zawias 1bv na sprzedaż bo zmieniam zawieszenie

Ile chcesz za te amory?

Opublikowano
16 godzin temu, Wolf1991 napisał:

Tylne mam już ogarniete jeszcze szukam przodu.. :hi:

Czemu go nie postawisz po prostu bez amorów?

Opublikowano
W dniu 9.09.2019 o 07:24, Fr0styyy. napisał:

Jaką macie temperaturę oleju w 3.0TDI podczas jazdy tak 150-180km/h? Obroty ledwo 2.5tyś a olej podchodzi pod 111*C, to normalna temperatura przy takim obciążeniu?

Jazda jednostajna na tempomacie po autobahnie.

Wydaje mi się, że trochę wysoka ta temperatura. Jechałem w tym roku kilka długich tras i nawet w upale przekraczającym 35*C temperatura oleju nie wzrosła nigdy powyżej 97-101*C. Oczywiście przy wskazanych przez Ciebie prędkościach. Jak jechałem trochę wolniej to olej trzymał temperaturę w okolicy 90*C

Opublikowano

Spore znaczenie ma też jaki olej kto używa i przez jaki długi okres na nim jeździ ;)

Opublikowano
9 godzin temu, luk330 napisał:

Czemu go nie postawisz po prostu bez amorów?

 u mechanika by przejechać na parking gdzie może postać te nie cale dwa tygodnie jest podwórko wysypane tłuczniem.. jak go postawić i przejechać bez amorów?

Opublikowano
12 godzin temu, Norbas napisał:

Spore znaczenie ma też jaki olej kto używa i przez jaki długi okres na nim jeździ ;)

Olej nowy, LM TopTec 4200.

A temperatura płynu ok 90C* w VCDS cały czas ?

Opublikowano
1 minutę temu, Fr0styyy. napisał:

Olej nowy, LM TopTec 4200.

A temperatura płynu ok 90C* w VCDS cały czas ?

Hmm... nie znam LM bo nigdy go nie stosowałem ale w 2.5 tdi b5 przeszedłem z niby Castrola na valvoline i na trasie przy prędkościach 160 w górę nie miałem powyżej 110* . Na wczejsciejsZym potrafił wbijać się delikatnie poza 120* 

Nie pamietam ile teraz miałem dokładnie jak się bujalem za c7 i f31 w drodze do pl. Nie wydaje mi się abym miał więcej jak 110* przy 180-215km/h. Tyle, ze silnik 2.0 cglc ale również z s-tronic Olej jeszcze castrol LL. 

Dla przykładu podam, ze  u teściowej w pejocie 2.0hdi przy 160 -180temperatura prawie 140* 

Opublikowano
15 godzin temu, Wolf1991 napisał:

 u mechanika by przejechać na parking gdzie może postać te nie cale dwa tygodnie jest podwórko wysypane tłuczniem.. jak go postawić i przejechać bez amorów?

Normalnie, składasz wszystko bez amortyzatorów (o ile konstrukcja zawieszenia nie wyklucza takiego działania, ale raczej nie). Auto normalnie będzie stało na samych sprężynach, jedynie będzie się bardzo bujać, ale żeby przejechać 10 czy 20metrów to nie ma znaczenia IMO.

Opublikowano
15 godzin temu, Norbas napisał:

Hmm... nie znam LM bo nigdy go nie stosowałem ale w 2.5 tdi b5 przeszedłem z niby Castrola na valvoline i na trasie przy prędkościach 160 w górę nie miałem powyżej 110* . Na wczejsciejsZym potrafił wbijać się delikatnie poza 120* 

Nie pamietam ile teraz miałem dokładnie jak się bujalem za c7 i f31 w drodze do pl. Nie wydaje mi się abym miał więcej jak 110* przy 180-215km/h. Tyle, ze silnik 2.0 cglc ale również z s-tronic Olej jeszcze castrol LL. 

Dla przykładu podam, ze  u teściowej w pejocie 2.0hdi przy 160 -180temperatura prawie 140* 

Ja mam LM w 3.0 tdi. Jazda miejska ok. 80st. Ostatnio na trasie przy prędkościach 140 - 160 nie przekroczył 95st.

Olej przed wymianą, po ok. 8tys przebiegu

 

Opublikowano

Hej może ktoś wrzucić kodowanie klimatronika, pacjent, jedna strefa, grzane fotele, mmi 3g high.  Problem to brak wizualizacji zmian temp. Itp. Na mmi. 

Opublikowano

Szybkie pytanie. Jakim momentem ma być przykręcona pompa vacuum do bloku silnika w 1.8tfsi? Śruby m6. Nigdzie nie mogę znaleźć, a raz już pseudo mechanik dokrecił na siłę i wyciągnął gwinty... Chcę tego uniknąć po raz kolejny.

Opublikowano
34 minuty temu, Zyklone napisał:

Szybkie pytanie. Jakim momentem ma być przykręcona pompa vacuum do bloku silnika w 1.8tfsi? Śruby m6. Nigdzie nie mogę znaleźć, a raz już pseudo mechanik dokrecił na siłę i wyciągnął gwinty... Chcę tego uniknąć po raz kolejny.

15Nm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...