Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 12.12.2023 o 23:22, Muskel1 napisał(a):

Bez odczytania błędów nie udzielę na to pytanie odpowiedzi, bo nie znana jest przyczyna usterki. Pewnie czujnik pływaka poziomu paliwa ale to tylko przypuszczenie.

Podłączenie pod vcds nic nie da. Właśnie rozmawiałem z fachowcem i powiedził , że vcds tego nie wykaże. Obstawia, że na 99% jest to uszkodzony licznik. Wyczytałem, że te modele tak mają. Możliwe, że to czujnik paliwa ale to tylko ja tak myślę.

Pytania:

1. Czy czujnik paliwa jest wymienny?

2. Czy jest tylko jeden przy pompie paliwa?

3.Ile  może kosztować nowy licznik i jaki kupić (ORI ) (numer części itd)

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
3 minut temu, NelsonPL napisał(a):

Podłączenie pod vcds nic nie da. Właśnie rozmawiałem z fachowcem i powiedził , że vcds tego nie wykaże. Obstawia, że na 99% jest to uszkodzony licznik. Wyczytałem, że te modele tak mają. Możliwe, że to czujnik paliwa ale to tylko ja tak myślę.

Pytania:

1. Czy czujnik paliwa jest wymienny?

2. Czy jest tylko jeden przy pompie paliwa?

3.Ile  może kosztować nowy licznik i jaki kupić (ORI ) (numer części itd)

Przecież z tego co pisałeś na forum masz oryginalnego vcdsa, to co za problem podłączyć i odczytać błędy? Czy kolejny blef z Twojej strony? Jedź do ASO na kawkę, przy okazji ogarną temat 😎

Opublikowano (edytowane)
45 minut temu, NelsonPL napisał(a):

Podłączenie pod vcds nic nie da.

Sorry ale to jest bzdura. Jedź do innego fachowca. Błąd jest na 100% zapisany. Tak jak wyżej napisałem, myślę, że to czujnik pływaka ale bez protokołu diagnozy nie będę tu wróżył.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano (edytowane)
37 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Sorry ale to jest bzdura. Jedź do innego fachowca. Błąd jest na 100% zapisany. Tak jak wyżej napisałem, myślę, że to czujnik pływaka ale bez protokołu diagnozy nie będę tu wróżył.

Dzwoniłem do ASO.

Podobno B8 ma dwa czujniki paliwa.

Gdzie jest drugi?🤯

Czy liczniki do B8 tyle kosztują? W ASO powiedział 7500zł :buhaha:czujnik paliwa 700 :facepalm:

Ceny mają z kosmosu.:cygaro: Oczywiście nie robię w ASO tylko dzwoniłem z ciekawości.😄

Chyba podepne pod VCDS-a i zobacze co powie.:eusathink:

Edytowane przez NelsonPL
Opublikowano

Masz jeden czujnik bo masz FWD. Pojazdy z Quattro mają dwa czujniki.

Czujnik jest na pompie paliwa w baku. Z tego co pamiętam, nie tak dawno temu wymieniałeś już pompę paliwa i w baku i nie wiem czy upłynął już rok od tego  czasu. Jeżeli nie, to masz na to gwarancję, więc udaj się do zakładu, w którym montowałeś na reklamacjè. 

 

Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Masz jeden czujnik bo masz FWD. Pojazdy z Quattro mają dwa czujniki.

Czujnik jest na pompie paliwa w baku. Z tego co pamiętam, nie tak dawno temu wymieniałeś już pompę paliwa i w baku i nie wiem czy upłynął już rok od tego  czasu. Jeżeli nie, to masz na to gwarancję, więc udaj się do zakładu, w którym montowałeś na reklamacjè. 

 

Nie wymieniałem pompy paliwa. Był wymieniany filtr paliwa i ta nakrętka bo pękła podczas wymiany filtra i ciekło paliwo. Z pompą paliwa nie miałem nigdy problemów. Czy to też podlega w ramach gwarancji jak piszesz? Sam czujnik jest wymienny?

Edytowane przez NelsonPL
Opublikowano (edytowane)

Edit:

Jeżeli dobrze widzę, to sam czujnik można dokupić i wymienić. Numer części 8K0 919 673 A.

Skoro nie wymieniałeś pompy paliwa, to dlaczego miała by być objęta ona  gwarancją? Auto ma 13 lat, więc gwarancja dawno już wygasła.

 

Nie cytuj mnie ciągle, wiem co napisałem. Jeżeli nikt pomiędzy nami nie napisał, to jest to logiczne, że odpowiadasz na moje posty:wink:

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Ok. Wszystko jasne  :) Dzieki za rady.

Opublikowano

Najpierw podlacz vcds i wklej co Ci pokazalo. W C6 częstą przyczyną takich problemów są po prostu zaśniedziałe styki w kostce/kostkach przy plywaku(w moim tak było i tez walilo takim dziwnym błedem), może lepiej od prostych rzeczy zacząć.

Opublikowano

Dokładnie, należy zacząć od początku, czyli pierwsze sprawdzenie vcdsem jaki błąd jest zapisany. Jeżeli czujnik pływaka to sprawdzenie połączenia przy pompie. Jeżeli wtyczka i kable są ok. zmierzyć opór czujnika pływaka. Jeżeli jest podejrzany to dopiero wymiana czujnika.

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)

Zgadza się, tak zrobię. Do serwisu jestem umówiony po sylwestrze a do tego czasu podepnę pod VCDS -a

Narazie śmigam na pustym baku (teoretycznie- wedługo komputera pokładowego)🙂:buhaha::drunk:

Edytowane przez NelsonPL
Opublikowano (edytowane)

Dodatkowo jeżeli VCDS i tak już podpięty, to przy okazji przeprowadzić test wykonawczy wskaźnika poziomu paliwa, aby wykluczyć usterkę wskaźnika w zegarach.

Edytowane przez Muskel1
  • Lubię to 1
Opublikowano

Zanim pojedziesz na kompa, zatankuj do pełna w celu zmierzenia rezystancji czujnika. Wypinasz wtyczkę na pompie i mierzysz miernikiem rezystancję. W stanie gdy pompa zamontowana jest baku, powinieneś mieć między pinami 2 i 3 na pełnym zbiorniku ok. 275 Ω, na pustym zbiorniku ok. 60 Ω.

20231214_174124.jpg

Opublikowano (edytowane)

Super. Wielkie dzięki za pomoc. Zrobię dokładnie wszystko jak piszesz. :hi:

Edytowane przez NelsonPL
Opublikowano

Auto rano odpaliło ale jakby traciło moc...

Przejechałem kilkaset metrów i na postoju zgasło i już nie udało się odpalić.

Laweta ( Assistance) i do serwisu zawiezione.

Macie jakiś pomysł co to może być? Komunikat: Tank system malfunction...:palacz:

Opublikowano

Bez protokołu diagnozy to wróżenie. Możliwości jest wiele. Od bezpieczników po pompę paliwa itd...

Opublikowano
3 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Bez protokołu diagnozy to wróżenie. Możliwości jest wiele. Od bezpieczników po pompę paliwa itd...

Na jakie koszty się przygotować?  Jeśli to pompa to pewnie najdrożej wyjdzie?

Opublikowano

Ty Muskel to masz cierpliwość. 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Tak swoją drogą u mnie kiedyś pompa się nie wiem jakim cudem rozłączyła na 2 części i też nie podawał paliwa , a że u ciebie wymieniali filtr w pompie to pierw trzeba to sprawdzić 

 

Screenshot_20231215_182644_Gallery.thumb.jpg.9bb24838cb7ff0fbf5232d1aba418a61.jpg

Opublikowano
7 minut temu, Hohe napisał(a):

Ty Muskel to masz cierpliwość. 

:decayed:

 

16 minut temu, NelsonPL napisał(a):

Na jakie koszty się przygotować?  Jeśli to pompa to pewnie najdrożej wyjdzie?

Wszystko zależy od tego na jakich częściach i w jakim warsztacie. W ASO na oryginalnej pompie tanio nie będzie. Koszt ori pompy w ASO to jakieś 2800 zł. 

Pompa zamiennik Bosch  to ok. 700 zł.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...