BEX4 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Ok a jakiej firmy uszczelki wybrać febi, erling która lepsza oryginał w aso kosztuje 140 natomiast febi erling ok 50zl
coyote Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Jezeli chodzi o uszczelnienie silnika to nie ma co ryzykowac z zamiennikiem, ori + dodatkowo silikon na w.temp. i wiesz ze bedzie szczelne oczywiscie jak wszystko bedzie wyczyszczone i odtluszczone przed montazem nowej oryg
endriuupb Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 hej dlaczego trzeba odłączać akumulator przy tej operacji, jeśli ktoś posiada manualną skrzynię biegów to tylko pewnie do radia będzie musiał wpisać kod, ale nie wiem czy ze mną się zgodzicie, jeśli ktoś posiada automatyczną skrzynię muli tronik po odłączeniu akumulatora starci adaptację skrzyni,
tymitam Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 Uszczelkę napinacza chyba warto wymienić przy okazji, bo rozgrzebywać temat dwa razy to trochę mało ambitnie... Ja nie zrobiłem i teraz pokazuje sie olej, co prawda minimalnie ale zawsze coś takiego wkurza Jeden magik mówi mi, że przy okazji wymieni jeszczę uszczelkę napinacza. Drugi, że nie ma konieczności ruszać uszczelki napinacza, bo wtedy się to zrobi jak napinacz będziesz wymieniał. Ile płaciliście za wymianę tych dwóch uszczelek?
Arczi387 Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 Kolego pokrywe przykrecamy od środka nie na krzyż! R
marcinch001 Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 Najlepiej kupić oryginalną uszczelkę i dajemy trochę silikonu w miejsca jakie podane są w książce . Dokręcamy nakrętki kluczem dynamometrycznym z siłą 10 NM
Ponio1767 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 (edytowane) Witam serdecznie ,jestem swiezy w silnikach benzynowych i mam takie pytanie , otoz mialem wczesniej audi b6 1,9 tdi avf 130 km a teraz przerzucilem sie na audi 1.8 bfb i mam pytanie czy trzeba sie normalnie odnosic jak przy dieslu czyli , pilowac silnika jak sie ruzszy od razu , aby w tylek nie dostał ,albo przed zgaszeniem poczekac chwile , jaki olej lac itp najlapiej , moja fura ma autentyk 299kkm i tak pytam z ciekawosci itp jak sie obchodzic z benzyna co ile wymiana filtrow, oleju , jaki olej brac , skad wziasc oryginal rozrzadu itp , sory ze nie w temacie ale kilka dni kupilem fure. Edytowane 12 Czerwca 2016 przez Ponio1767
strazak93 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Wszystko,jest ładnie opisane na forum,wystarczy poświęcić trochę czasu,i poczytać.
marcinch001 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 (edytowane) Jak kolega wyżej napisał , wszystko jest wystarczy poszukać . Co do piłowania silnika od razu po uruchomieniu to nigdy się tak nie robi przy każdym silniku dopóki nie osiągnie odpowiedniej temperatury . Przy normalnej jeżdzie możesz gasić od razu , co innego jak trochę dajesz w palnik wtedy turbo trzeba trochę ostudzić . Edytowane 13 Czerwca 2016 przez marcinch001
pimpas Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 https://www.youtube.com/watch?v=JIfnJerEpZM 1
marcinch001 Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 Z silikonem przesadził w tym filmiku , uszczelkę się sylikonuje tylko w tych miejscach co wyżej podałem na rysunku 27 .
karol2266 Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 Najlepiej mieć swojego zaufanego mechanika, który zna się na rzeczy i dawać takie rzeczy w profesjonalne ręce
marcinch001 Opublikowano 10 Września 2016 Opublikowano 10 Września 2016 Wymiana uszczelki to żadna filozofia , można zrobić samemu tylko trzeba mieć klucz dynamometryczny żeby pózniej dokręcić pokrywę odpowiednią siłą .
WYSKUN Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Wymiana uszczelki to żadna filozofia , można zrobić samemu tylko trzeba mieć klucz dynamometryczny żeby pózniej dokręcić pokrywę odpowiednią siłą . Czesc a ja mam pytanie jak koledzy wczesniej. Troche mi cieknie z pod uszczelki napinacza. Sam napinacz i lancuch ok. Pytanie jak wymienic sama uszczelka napinacza? Czy olac temat i nie sobie tam lekko cieknie
kawowy19 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 (edytowane) było na forum. Scisk specjalny do napinacza. Sciskasz go, odkrecasz i unosisz.. Wtedy wymiana uszczelki pod napinaczem i składasz z powrotem. Uszczelkę napinacza chyba warto wymienić przy okazji, bo rozgrzebywać temat dwa razy to trochę mało ambitnie... Ja nie zrobiłem i teraz pokazuje sie olej, co prawda minimalnie ale zawsze coś takiego wkurza Jeden magik mówi mi, że przy okazji wymieni jeszczę uszczelkę napinacza. Drugi, że nie ma konieczności ruszać uszczelki napinacza, bo wtedy się to zrobi jak napinacz będziesz wymieniał. Ile płaciliście za wymianę tych dwóch uszczelek? Nie rusza się jej jak z niej nie leci ale dużo roboty nie ma a jest z głowy i wiadomo, że wytrzyma "drugie tyle". Jej koszt też niewielki. Ja u siebie dawałem uszczelke na początku bez silikonu (tylko tam gdzie każą)Niestety po chwili zaczynało mi lecieć na nowo. Trochę poczytałem i od tamtego czasu daję DELIKATNIE silikon na całości i jest jak powinno być. Może u mnie wynikało to z odkształcenia pokrywy nie wiem bo jej nie sprawdzałem Edytowane 26 Października 2016 przez kawowy19
maksio200 Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Mój magik od 1.8T zawsze dokręca na 9,5Nm kluczem dynamometrycznym. To nie są nowe pokrywy. Miałem wymienianą na erlinga uszczelkę i bez silikonu. Trzyma już drugi rok
robbert1988 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Nawet w w poradniku sam naprawiam jest żeby dać lekko silikonu na łączenie płaskiej powierzchni z tym rancikiem. Ja dawałem sylikon cieniutko na całości i już pół roku spokój. Oczywiście dokręcone odpowiednim momentem. Wcześniej jak założyłem samą nową uszczelkę bez silikonu to po paru dniach już się pociło.
Pawelkiwi Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 Do płaskich powierzchni jest specjalny uszczelniacz - nie silikon - choć jak ktoś zastosuje z górnej półki może wystarczy i nie będzie przeciekał. Szumnie nazwany specjalny ścisk do napinacza pomaga ale nie jest wymagany. Bez niego też się da to zrobić.
matres85 Opublikowano 21 Lutego 2017 Opublikowano 21 Lutego 2017 Orientuje się ktoś może jakim momentem dokręcić wałek ssący w 1.8T BFB, czy jest jakaś kolejność w dokręcaniu śrub go trzymających. Przymierzam się do wymiany uszczelki pod napinaczem łańcucha rozrządu.
gsekulski Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Witam. A ja mam pytanko. Czy np za moco dokręcania pokrywa zaworow może mieć wpływ na głośna prace łańcucha napinacza? Szczególnie na zimnym silniku?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się