Lutek90 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 nie zadzwonie bo mieszkam w UK i mam tylko angielski NR , napisz mi na mejla [email protected] , dzięki z góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toma085 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 No i udało się poszperałem podzwoniłem i znalazłem całe kompletne zaciski 320mm z tarczami i klockami w idealnym stanie za niecałe 400zł. Myślę że niezła cena , dziś wszystko wyczyściłem i pomalowałem jutro zakładam , zobaczę jaki będzie efekt czy coś się polepszy z hamowaniem. Mam jeszcze jedno pytanie czy procedura odpowietrzania jest standardowa jak w zwykłym aucie , i czy wystarczy odpowietrzyć tylko zaciski które były odkręcane czy przepompować wszystkie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Z dopasowaniem tylu bedzie kłopot a 1000zl za przednie Zaciski to duzo. Bo gwarantuje Ci ze samych tarcz nie sprzedasz a bedziesz musiał dokupić tarcze i klocki. Nie rozumiem po co tak kombinować dla paru złotych i potem pamietać od czego klocki od czego tarcze zamawiać itepe... Albo mnie ba cos stać albo temat odpuszczam... Tym bardziej ze to sa hamulce... ---------- Post dopisany at 21:45 ---------- Poprzedni post napisany at 21:30 ---------- Jak się popiesci to i tarcza z b8 się zmieści Wiesz tak podchodząc do tematu to i kondoma zrobisz na drutach... tylko po pierwsze czy to bedzie opłacalne i po drugie czy spełni swoją funkcje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lutek90 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 to jest cena za komplet 4 tarcz z klockami 4 zacisków i 4 jarzm a liczac za przód i tył od s4 to kwota 3500 zł wiec jak dla mnie 1000 a 3500 to jest różnica , co prawda tarcze mozna sprzedac nawet za grosze a kupić nowe od s4 za 1000 zł spokojnie komplet już kupi wiec za 2000 mozna miec dobry zestaw tylko kwestia tego przerabiania jakie jest i jak kosztowo a zacisków się nie wymienia co rok wiec nei trzeba pamietac od czego są tylko kwestia tarcz i klocków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schmolke Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 A czy S5 nie jest P&P również do B8? Klienta znajdziesz na set z tarczami i kupisz set od S4 za te same pieniądze w PL albo taniej w UK i nic się nie zmarnuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Jest P&P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Z dopasowaniem tylu bedzie kłopot a 1000zl za przednie Zaciski to duzo. Bo gwarantuje Ci ze samych tarcz nie sprzedasz a bedziesz musiał dokupić tarcze i klocki. Nie rozumiem po co tak kombinować dla paru złotych i potem pamietać od czego klocki od czego tarcze zamawiać itepe... Albo mnie ba cos stać albo temat odpuszczam... Tym bardziej ze to sa hamulce...---------- Post dopisany at 21:45 ---------- Poprzedni post napisany at 21:30 ---------- Jak się popiesci to i tarcza z b8 się zmieści Wiesz tak podchodząc do tematu to i kondoma zrobisz na drutach... tylko po pierwsze czy to bedzie opłacalne i po drugie czy spełni swoją funkcje... a czemu miało by nie spełnić? ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzu Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 A macie jakieś doświadczenia z klockami jurid white? Jutro zakladam 320 do siebie i zastanawiam się czy dobrze wybralem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 to jest cena za komplet 4 tarcz z klockami 4 zacisków i 4 jarzm a liczac za przód i tył od s4 to kwota 3500 zł wiec jak dla mnie 1000 a 3500 to jest różnica , co prawda tarcze mozna sprzedac nawet za grosze a kupić nowe od s4 za 1000 zł spokojnie komplet już kupi wiec za 2000 mozna miec dobry zestaw tylko kwestia tego przerabiania jakie jest i jak kosztowo a zacisków się nie wymienia co rok wiec nei trzeba pamietac od czego są tylko kwestia tarcz i klocków tak tylko że z tego kompletu wykorzystasz tylko przednie zaciski bo tył się nie nadaje. także płacisz 1000zł za przednie zaciski i potrzebujesz tarcze przod tył, klocki tył, i zaciski tył. A za to co posprzedajesz- dostaniesz grosze- jeśli będzie to rozkompletowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lutek90 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 pytanie z innej beczki które heble od porsche pasują do b7 p&p ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Z cayenne 6 tłoków przód tylko odpowiednie śruby są potrzebne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lutek90 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 a co do tyłu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wajsik86 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Warto wymienić płyn przy okazji. Ale jeśli chcesz tylko odpowietrzyc to możesz dwa przednie od najdalszego zaczynając. Chyba ze Ci ucieknie płyn ze zbiorniczka to wtedy lepiej tył tez ruszyć,przynajmniej ja bym tak zrobił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Jak mu wycieknie płyn to poza odpowietrzeniem przewodów zostanie mu odpowietrzenie pompy ABS a do tego potrzebny VAG a procedury też są opisane na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 wielotlok na tyl odpada tylko wieksza tarcza wentylowana z innym zaciskiem i jarzmem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toma085 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 No i heble założone , niestety efekt nie jest taki jak oczekiwałem , po pierwsze mam troszkę za miękki pedał dopiero drugie naciśnięcie jest takie jak powinno być a same hamulce są odrobinę lepsze od wcześniejszych , czy to morze być przyczyna że są używane tarcze i klocki (fakt że były w stanie idealnym). A może vacopompa jest do wymiany , co byście powiedzieli na taki stan rzeczy. Fakt że dopiero przejechałem na nich z 10km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Spokojnie, wszystko musi się ułożyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chemik21 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Odpowietrzyles je prawidlowo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toma085 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Wydaje mi się że prawidłowo odpowietrzałem , po odkręceniu wężyka miałem naszykowaną zatyczkę więc uroniło się kilka kropel podczas zakręcania kolejnego zacisku, po zamontowaniu wszystkiego były cztery razy pompowany pedał i spuszczany odpowietrznikiem płyn też ze trzy cykle aż leciał nieprzerwanie, poczekam aż zrobię kilkaset kilometrów jak coś to jeszcze raz odpowietrzę lub wymienię płyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 No i heble założone , niestety efekt nie jest taki jak oczekiwałem , po pierwsze mam troszkę za miękki pedał dopiero drugie naciśnięcie jest takie jak powinno być a same hamulce są odrobinę lepsze od wcześniejszych , czy to morze być przyczyna że są używane tarcze i klocki (fakt że były w stanie idealnym). A może vacopompa jest do wymiany , co byście powiedzieli na taki stan rzeczy. Fakt że dopiero przejechałem na nich z 10km. u mnie w poprzednim aucie po swapie z 288 na 320 hamulce zaczęły być jak należy dopiero po 100-150km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się