BeyerBrown Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 (edytowane) Czy ktoś z was zmieniał kodowanie dla hamulcow po przejściu na większe? Bo stosunek przodu do tylu przy 288/245, 312/255, 320,280 i 345/300 jest inny Też się nad tym zastanawiam czy nie powinno być zmienione, bo patrząc na opcje kodowania i kody wyposażenia: 0x?xx: Brakes 2 = Brembo 17" (PR-1LJ) - 345/300mm 3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) - 312/255mm 4 = HP2 16" (PR-1LX) - 320/288mm ??? 4 = FNR 16" (PR-1LA/1LG) - 320/288mm 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) - 280/245mm 6 = C54 (PR-1LZ) - 280/245mm ??? (http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_%288E%29_Brake_Electronics_%28Bosch_5.7%29) to wydaje mi się, że np. dla hebli z tarczami 345/300mm powinna być wybrana opcja Brembo 17", gdyż kod wyposażenia PR-1LJ znalazłem w ETCE tylko przy hamulcach dla S4. A co na to uczeni w piśmie...? Edytowane 3 Marca 2015 przez BeyerBrown
Dev Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 Tam jest błąd, jakie Brembo było w B7 pod 17" felge ? żadnego, pod 18" wchodziło 365mm a pod 19" 380mm
BeyerBrown Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 Ja tylko skopiowałem to co znalazłem w linku Ale mniejsza o szczegóły... Powiedzcie ludziska czy osłony tylnych tarcz 300mm z B7 będą pasować do B6? 8E0615611N / 8E0615612N - 110zł/szt. (montowane w S4 B6) 4F0615611 / 4F0615612 - 72zł/szt. (montowane w S4 B7) Otwory są w tych samych miejscach. Dziekować za info, kupię zatem te tańsze I nowsze
Wandej Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 Auto jak z opisu (odpowiednik A4 B7). Aktualnie tarcze front 320 mm kończą się, więc pomyślałem nad zmianą na hamulce jak w S4 B7, czyli 345/300. Oczywiście wiem że felgi 16" pod taki hamulec już nie włożę, ale na 17" dobrze mi się pomyka nawet zimą. Czytałem, że wystarczy z przodu zmienić mocowanie zacisku na 1K0615125B lub 8E0615125C i osłony tarczy, aby cieszyć się większym hamulcem? Czytałem też, że niektórym coś obcierało? Jak to więc jest? Felga jest seryjna 17" ET42, jak na zdjęciu: Tył to 288, żeby zmienić na 300 mm rozumiem trzeba wymienić zacisk, jarzmo i osłony z uwagi na całkowicie inną tarczę? Musisz zmienić całe zaciski razem z jarzmami. Tył również Tapnięte z SGS5
Gacek51 Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 Osłony tył pod 300mm zostają,ale bardziej pomyślałbym nad 330mm,byłoby idealnie.
pioteros Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 (edytowane) 330 pod 17 raczej juz nie wejdzie ale tomek napisze ci na 100% Edytowane 3 Marca 2015 przez pioteros
Trewor87 Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 330 pod 17 raczej juz nie wejdzie Sama tarcza wejdzie. Wszystko zależy więc tylko od budowy/odsadzenia zacisku
Adam-Lewian Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 Panowie a ktoś podpowie ? Do R8 są jakieś zamienniki tarcz lub mozna założyć coś innego z Grupy vw bo nowe w Aso 7600 pln Sent from my Iphone 6 Pewnie, że jest dobra alternatywa My po małym zabiegu stosujemy tam Formule Z Zimmermanna Już kilkanaście sztuk tak jeździ
Dev Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 Panowie a ktoś podpowie ? Do R8 są jakieś zamienniki tarcz lub mozna założyć coś innego z Grupy vw bo nowe w Aso 7600 pln Sent from my Iphone 6 szukaj w ofercie DBA
krisssx Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 Pytanie mam chyba do Dev głównie b6 hamulec przod na zacisk brembo, wtedy jest 345mm? i zacisk 4 tłoczki tak? co lepsze hamulec s4 b6 345? czy brembo 345? jaki jest łaczny koszt takiego hamulca brembo ? Zacisk+ tarcze nawiercane+osłony+klocki ??? oczywiscie po regeneracji malowaniu itd
Adam-Lewian Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 Piasta w R8 ma 15cm średnicy, RS6 ma 13 cm, przeróbka piasty i jechane
michałswd Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 (edytowane) 330 wchodzi pod 17 z et 45 tu na jarzmach rs4 Przy 17" wymagana zmiana sprężynki np z 288 Na jarzmach z a6 c6 robi się lużniej Edytowane 4 Marca 2015 przez michałswd
premiero Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) 330 wchodzi pod 17 z et 45 tu na jarzmach rs4 Przy 17" wymagana zmiana sprężynki np z 288 Na jarzmach z a6 c6 robi się lużniej Czytałem twój wpis na innym forum, ale wynikało z niego że jest dużo roboty przy tym (w sensie, że samemu nie da się tego zrobić), no i de facto nie będzie to 330 [mm] więc jakbyś mógł sprostować, bo może coś się zmieniło w tej kwestii, albo źle zrozumiałem: Potrzebne są: 1. Zaciski z S4 lub RS4 - od B6 / B7? 2. Jarzmo RS4 - trzeba wyfrezować, albo jarzma z A6C6, wtedy nie trzeba przerabiać (a tam nie ma czasem innego rozstawu śrub)? 3. Tarcze S4B8 toczone pod 326 lub 324 - tego nie rozumiem, chodzi o zmniejszenie średnicy? Jeśli tak to kiedy 324 (orignialnie w RS4 324x22) a kiedy 326? W zależności od tego które jarzmo (RS4/A6C6)? I druga sprawa tarcza od B8 różni się od B7 wysokością. B8 - 36,4 a B7 35,9. To nie problem? 4. Toczenie szpilek lub gwintowanie zwrotnicy 5. Klocki - jaki pod to podchodzi? Ps. Jak odczucia? Edytowane 5 Marca 2015 przez premiero
michałswd Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) to co napisales powyzej wszystko sie zgadza , Szpilki stosujesz gdy chcesz zostawić oryginalny otwór w zwrotnicy pod m10 (ja tak zrobiłem) z nowosci w sprzedazy adapter pod 330 (wymagany delikatny frez zwrotnicy) , Szpilki też są do kupienia Jeśli opis z tego forum nie wystarczył to zakładaj 300 i masz P&P Szczegółowy opis masz u mnie w temacie Edytowane 5 Marca 2015 przez michałswd
Bieniek Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Czy możliwe, że wpadło coś miedzy tarcze,a klocek i zrobilą dość głeboką rysę na tarczy? Na jednej i drugiej stronie z przodu na różnych wysokościach mam głęboką rysę po całym obwodzie. Tylko od strony wewnętrznej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się