Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

P&P pod warunkiem, że tarczę dasz 345. Płyn wymień na ATE Typ200.

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

i tu pojawia się problem, bo fele mam 17...więc 345 chyba odpadają??

Opublikowano

trzeba mierzyc na aucie

Opublikowano

P&P pod warunkiem, że tarczę dasz 345. Płyn wymień na ATE Typ200.

a dlaczego 320 nie podpasuje?tarcza 345 wejdzie,ale zacisk juz chyba nie koniecznie;)

Opublikowano

i tu pojawia się problem, bo fele mam 17...więc 345 chyba odpadają??

Ori fele mieszczą 345.

P2070002_zpsx4vbjqkh.jpg

Opublikowano (edytowane)

Ten dwutłok był w A6 C5 zestawiany z motorem 2.7BiT, prawda to?

w 2,5 i 4.2 również ;) Edytowane przez Arturoo
Opublikowano

Ogólnie dziadostwo

Opublikowano

no właśnie o to mi chodziło!byłem święcie przekonany że nie ma szans żeby weszły 345 pod 17!a tu proszę!(afroo. to tarcze zimmermanna?)Tylko czemu podkreśliłeś,że 345 wejdą pod oryginalną felgę?myślałem że 17 to zawsze 17?więc jak ktoś może to niech podzieli się info czym się różnią ori fele od fel made of china?Pytam bo ja mam u siebie takie felicjany: http://www.original-felgen.com/8k0601025d8z8.html, i wiem że wzór jest ori ale czy fele też, to nie mam pojęcia??jak to poznać?

Opublikowano

Ja narazie nie narzekam , zobaczę jak bedzie sie sprawowało , po dłuższym okresie eksploatacji.

Opublikowano (edytowane)

A w A6 C5 3.0 ASN seryjnie co montowano? 320/30mm jednotłok? Lepsze to od w/w? :mysli:

Bo tak się rozglądam za A6 z mocą pomiędzy 200-250KM i chciałbym już mieć hebelki w miarę hamujące a nie spowalniacze :facepalm:


Ten dwutłok był w A6 C5 zestawiany z motorem 2.7BiT, prawda to?

Tak było ale nie w każdym. US miały 288mm z przodu :grin:

Nie wiem jak przed liftem, ale te z MY2002 i późniejsze miały na 1000000% heble 1LA/1KD czyli 320/30mm na przodzie i 255/10mm z tyłu.

Zdekodowałem kilka VIN-ów A6 z tym motorem. Z rynku hamerykańskiego.

Nie jest jednak tak źle, choć z tyłu mogło być lepiej ;)

Teraz pytanie od czego zależało, że raz montowano dwutłok a raz jednotłok?

Sprawdzone przeze mnie samochody były z i bez pakietu sportowego, więc co innego decydowało... może akurat właśnie te z rynku EU dostawały dwutłoka? :mysli:


Europejczyków nie sprawdzałem...

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano

Zakładaj 345mm

Opublikowano

Dev, to do mnie? Ja jeszcze A6-tki nie kupiłem :wink: A tak szczerze to nie uśmiecha mi się ładować kolejnych tysięcy PLN w apgrejdy hebli (przesiadka w A4 ze stockowego setupu na heble S4 kosztowała mnie jakieś ~3tys.zł) po zakupie takiej C5... no chyba, że byłoby tam coś wyjątkowo lipnego, jak np. 288/25 w B6-tkach :facepalm:

Inaczej - co lepsze w C5-tkach: jednotłok 320/30mm czy dwutłok 321/30mm?

Opublikowano

Oryginały mają inaczej wyprofilowaną wewnętrzną stronę ramion felgi żeby zmieścić zaciski. Nie ori felga o takich samych parametrach może mieć inne wypełnienie i tym samym oprze się o zacisk. Trzeba mierzyć by mieć sto pro pewności.

Tak, tarcze to OZ Sporty.

Opublikowano (edytowane)

No i jestem po montażu 288 na tyle.

Nie wiem czemu kolega dev tak narzeka na te dwutloczkowe zaciski? Pewnie to tajemnica!!!

Wedle wyliczeń matematycznych 2x43 mm daje większa sile nacisku na tarcze, aniżeli 1x 60 mm

Ja zaciski sobie regenerowalem sam , piaskowalem sam i do ocynkowanie dawałem niezbedne elementy , smary uzywałem najwyższej jakości i najlepszych producentów.

Nie jestem swierzakiem jeżeli chodzi o naprawy aut , potrafię " kręcić śrubki " robię takie wydumki, ze wielu z was bardzo by sie zdziwiło .

Wszystko co robiłem zrobiłem poprostu profi. Sam dla siebie!!!!

Hamulce teraz są petarda , żona mówi ze są za mocne :)

Ogólnie zaciski wielotloczkowe są specyficzne i ich regeneracja nie jest taka prosta , jak w przypadku jedno tłoka .

A kolejnym minusem tych zacisków które ja zastosowałem , jest bardzo utrudniony dostęp do zestawów regeneracyjnych ,ale czasami w intercarsie sie pojawiają :)

Edytowane przez bartez80
Opublikowano

wymieniels wlasnie te najwieksze minusy, serwis, utrzymanie i koszt doprowadzenia tego do uzywalnosci, w dodatku drogie sa do tego klocki i nei sa wcale takie duze, te od jednotloka w sumei sa wieksze

Opublikowano

Dokładnie, do jednotłoka wsio dostaniesz w aftermarkecie i za grosze a do tego zabytku zdobyć cokolwiek jest problemem. Nawet w ASO nie dostaniesz wszystkiego.

Opublikowano

OK, wiadomo już, że są droższe w naprawie i eksploatacji. A co ze skutecznością hamowania dwutłok vs. jednotłok?

Opublikowano

Oryginały mają inaczej wyprofilowaną wewnętrzną stronę ramion felgi żeby zmieścić zaciski. Nie ori felga o takich samych parametrach może mieć inne wypełnienie i tym samym oprze się o zacisk. Trzeba mierzyć by mieć sto pro pewności.

Tak, tarcze to OZ Sporty.

wewnętrzna strona ramion felgi?...a czy w takiej sytuacji (jeśli dobrze rozumiem) sprawy nie załatwiły by jakieś delikatne dystanse?

Opublikowano

Załatwią.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...