afroo. Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 P&P pod warunkiem, że tarczę dasz 345. Płyn wymień na ATE Typ200.
sandmann Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 i tu pojawia się problem, bo fele mam 17...więc 345 chyba odpadają??
sandmann Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 P&P pod warunkiem, że tarczę dasz 345. Płyn wymień na ATE Typ200. a dlaczego 320 nie podpasuje?tarcza 345 wejdzie,ale zacisk juz chyba nie koniecznie;)
Roboform550 Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 Ktoś chciał namiar to podaję: AKmotorsport.net Użytkownik Albert z Racing Forum.
afroo. Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 i tu pojawia się problem, bo fele mam 17...więc 345 chyba odpadają?? Ori fele mieszczą 345.
Arturoo Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 (edytowane) Ten dwutłok był w A6 C5 zestawiany z motorem 2.7BiT, prawda to? w 2,5 i 4.2 również Edytowane 21 Lipca 2016 przez Arturoo
sandmann Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 no właśnie o to mi chodziło!byłem święcie przekonany że nie ma szans żeby weszły 345 pod 17!a tu proszę!(afroo. to tarcze zimmermanna?)Tylko czemu podkreśliłeś,że 345 wejdą pod oryginalną felgę?myślałem że 17 to zawsze 17?więc jak ktoś może to niech podzieli się info czym się różnią ori fele od fel made of china?Pytam bo ja mam u siebie takie felicjany: http://www.original-felgen.com/8k0601025d8z8.html, i wiem że wzór jest ori ale czy fele też, to nie mam pojęcia??jak to poznać?
bartez80 Opublikowano 22 Lipca 2016 Opublikowano 22 Lipca 2016 Ja narazie nie narzekam , zobaczę jak bedzie sie sprawowało , po dłuższym okresie eksploatacji.
BeyerBrown Opublikowano 22 Lipca 2016 Opublikowano 22 Lipca 2016 (edytowane) A w A6 C5 3.0 ASN seryjnie co montowano? 320/30mm jednotłok? Lepsze to od w/w? Bo tak się rozglądam za A6 z mocą pomiędzy 200-250KM i chciałbym już mieć hebelki w miarę hamujące a nie spowalniacze Ten dwutłok był w A6 C5 zestawiany z motorem 2.7BiT, prawda to? Tak było ale nie w każdym. US miały 288mm z przodu Nie wiem jak przed liftem, ale te z MY2002 i późniejsze miały na 1000000% heble 1LA/1KD czyli 320/30mm na przodzie i 255/10mm z tyłu. Zdekodowałem kilka VIN-ów A6 z tym motorem. Z rynku hamerykańskiego. Nie jest jednak tak źle, choć z tyłu mogło być lepiej Teraz pytanie od czego zależało, że raz montowano dwutłok a raz jednotłok? Sprawdzone przeze mnie samochody były z i bez pakietu sportowego, więc co innego decydowało... może akurat właśnie te z rynku EU dostawały dwutłoka? Europejczyków nie sprawdzałem... Edytowane 22 Lipca 2016 przez BeyerBrown
BeyerBrown Opublikowano 22 Lipca 2016 Opublikowano 22 Lipca 2016 Dev, to do mnie? Ja jeszcze A6-tki nie kupiłem A tak szczerze to nie uśmiecha mi się ładować kolejnych tysięcy PLN w apgrejdy hebli (przesiadka w A4 ze stockowego setupu na heble S4 kosztowała mnie jakieś ~3tys.zł) po zakupie takiej C5... no chyba, że byłoby tam coś wyjątkowo lipnego, jak np. 288/25 w B6-tkach Inaczej - co lepsze w C5-tkach: jednotłok 320/30mm czy dwutłok 321/30mm?
afroo. Opublikowano 22 Lipca 2016 Opublikowano 22 Lipca 2016 Oryginały mają inaczej wyprofilowaną wewnętrzną stronę ramion felgi żeby zmieścić zaciski. Nie ori felga o takich samych parametrach może mieć inne wypełnienie i tym samym oprze się o zacisk. Trzeba mierzyć by mieć sto pro pewności. Tak, tarcze to OZ Sporty.
bartez80 Opublikowano 22 Lipca 2016 Opublikowano 22 Lipca 2016 (edytowane) No i jestem po montażu 288 na tyle. Nie wiem czemu kolega dev tak narzeka na te dwutloczkowe zaciski? Pewnie to tajemnica!!! Wedle wyliczeń matematycznych 2x43 mm daje większa sile nacisku na tarcze, aniżeli 1x 60 mm Ja zaciski sobie regenerowalem sam , piaskowalem sam i do ocynkowanie dawałem niezbedne elementy , smary uzywałem najwyższej jakości i najlepszych producentów. Nie jestem swierzakiem jeżeli chodzi o naprawy aut , potrafię " kręcić śrubki " robię takie wydumki, ze wielu z was bardzo by sie zdziwiło . Wszystko co robiłem zrobiłem poprostu profi. Sam dla siebie!!!! Hamulce teraz są petarda , żona mówi ze są za mocne Ogólnie zaciski wielotloczkowe są specyficzne i ich regeneracja nie jest taka prosta , jak w przypadku jedno tłoka . A kolejnym minusem tych zacisków które ja zastosowałem , jest bardzo utrudniony dostęp do zestawów regeneracyjnych ,ale czasami w intercarsie sie pojawiają Edytowane 22 Lipca 2016 przez bartez80
pioteros Opublikowano 22 Lipca 2016 Opublikowano 22 Lipca 2016 wymieniels wlasnie te najwieksze minusy, serwis, utrzymanie i koszt doprowadzenia tego do uzywalnosci, w dodatku drogie sa do tego klocki i nei sa wcale takie duze, te od jednotloka w sumei sa wieksze
Dev Opublikowano 22 Lipca 2016 Opublikowano 22 Lipca 2016 Dokładnie, do jednotłoka wsio dostaniesz w aftermarkecie i za grosze a do tego zabytku zdobyć cokolwiek jest problemem. Nawet w ASO nie dostaniesz wszystkiego.
BeyerBrown Opublikowano 22 Lipca 2016 Opublikowano 22 Lipca 2016 OK, wiadomo już, że są droższe w naprawie i eksploatacji. A co ze skutecznością hamowania dwutłok vs. jednotłok?
sandmann Opublikowano 22 Lipca 2016 Opublikowano 22 Lipca 2016 Oryginały mają inaczej wyprofilowaną wewnętrzną stronę ramion felgi żeby zmieścić zaciski. Nie ori felga o takich samych parametrach może mieć inne wypełnienie i tym samym oprze się o zacisk. Trzeba mierzyć by mieć sto pro pewności. Tak, tarcze to OZ Sporty. wewnętrzna strona ramion felgi?...a czy w takiej sytuacji (jeśli dobrze rozumiem) sprawy nie załatwiły by jakieś delikatne dystanse?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się