pioteros Opublikowano 22 Lipca 2016 Opublikowano 22 Lipca 2016 bedzie pewnie podobnie, tloczki moze sa przewaga ale wielkosc klocka na korzysc 1 tloka
Arturoo Opublikowano 22 Lipca 2016 Opublikowano 22 Lipca 2016 Inaczej - co lepsze w C5-tkach: jednotłok 320/30mm czy dwutłok 321/30mm? 1 !
bartez80 Opublikowano 23 Lipca 2016 Opublikowano 23 Lipca 2016 Za dwa zestawy naprawcze tego zacisku dwutloczkowego zapłaciłem 90 pln klocki textar 240 pln . Czy ja wiem czy to tak drogo?
Roboform550 Opublikowano 23 Lipca 2016 Opublikowano 23 Lipca 2016 bedzie pewnie podobnie, tloczki moze sa przewaga ale wielkosc klocka na korzysc 1 tloka A robił ktoś testy czy tylko wszyscy tutaj teoretyzują?
pioteros Opublikowano 23 Lipca 2016 Opublikowano 23 Lipca 2016 (edytowane) test testowi nie rowny, ja mowie czysto matematycznie, 2tlok wieksze tloczki ale mniejszy klocek, jednotlok na odwrot i tyle, lcizac spore utrzymanie 2tloka i jego skomplikowana budowe wybor dla mnie jest oczywistypoza tym, 250 za klocki textara, zwykle, gdzie dla jednotloka kosztuja od 160zl w gore - to jest roznicapoza tym 320x30 i tak nie hamuje, od biedy do miasta moze byc, nic wiecej, chyab ze jaksi 4tlok + mala waga auta Edytowane 23 Lipca 2016 przez pioteros
Arturoo Opublikowano 23 Lipca 2016 Opublikowano 23 Lipca 2016 bedzie pewnie podobnie, tloczki moze sa przewaga ale wielkosc klocka na korzysc 1 tlokaA robił ktoś testy czy tylko wszyscy tutaj teoretyzują?U mnie były kiedyś takie zaciski ... Pół roku wytrzymałem i wymieniłem bo strach buło jeździć .Nie wiem jak ktoś w esie hebli nie zmienia i szybciej lata
BeyerBrown Opublikowano 23 Lipca 2016 Opublikowano 23 Lipca 2016 Mówisz o dwutłoku w C5? S6? A na co zmieniłeś?
sandmann Opublikowano 23 Lipca 2016 Opublikowano 23 Lipca 2016 Załatwią. wielkie dzięki za podpowiedzi:) mam jeszcze pytanko co do mocowania zacisków od s4?są identyko jak w 1.9?nie trzeba nic ruszać żeby 345 weszły?i jakie najlepiej klocki zastosować?
Dev Opublikowano 23 Lipca 2016 Opublikowano 23 Lipca 2016 (edytowane) Wsio p&p Klocki Ferodo Textar Galfer Bosch Pagid Jurid Tarcze podobnie plus OZ Edytowane 23 Lipca 2016 przez Dev
Roboform550 Opublikowano 23 Lipca 2016 Opublikowano 23 Lipca 2016 bedzie pewnie podobnie, tloczki moze sa przewaga ale wielkosc klocka na korzysc 1 tlokaA robił ktoś testy czy tylko wszyscy tutaj teoretyzują?U mnie były kiedyś takie zaciski ... Pół roku wytrzymałem i wymieniłem bo strach buło jeździć .Nie wiem jak ktoś w esie hebli nie zmienia i szybciej lata Nie qumam twojego posta...
BeyerBrown Opublikowano 24 Lipca 2016 Opublikowano 24 Lipca 2016 Wszystko jest zrozumiałe gdy weźmierz pod uwagę bardzo agresywny tryb jazdy eSą, wtedy tylko ceramiki będą OK W ogóle ktoś rozważał albo ma dosztukowane prowadnice powietrza na tarcze? Bo nawet eSy (na pewno z tamtych lat) nie widzę by miały ten patent...
Arturoo Opublikowano 24 Lipca 2016 Opublikowano 24 Lipca 2016 (edytowane) bedzie pewnie podobnie, tloczki moze sa przewaga ale wielkosc klocka na korzysc 1 tlokaA robił ktoś testy czy tylko wszyscy tutaj teoretyzują?U mnie były kiedyś takie zaciski ... Pół roku wytrzymałem i wymieniłem bo strach buło jeździć .Nie wiem jak ktoś w esie hebli nie zmienia i szybciej lata Nie qumam twojego posta... Już tłumaczę.Miałem założony zestaw 321/256 i jeżdżąc trochę szybciej on po prostu nie dawał rady . Więc w samochodzie (s4) gdzie tych koni jednak jest znacznie więcej to pewnie i zdecydowanie szybciej się rozpędzi i zdecydowanie szybciej będzie chciał/ potrzebował się wyhamować. Pomogłem ? Mam nadzieję . Bo inaczej już nie sam rady . Mówisz o dwutłoku w C5? S6? A na co zmieniłeś? Tak .. Jak akurat przeszczepiałem seryjny zestaw na komplet z s4 b5 .... A pózniej na komplet z s4 b6. Edytowane 24 Lipca 2016 przez Arturoo
wampir Opublikowano 24 Lipca 2016 Opublikowano 24 Lipca 2016 Wszystko jest zrozumiałe gdy weźmierz pod uwagę bardzo agresywny tryb jazdy eSą, wtedy tylko ceramiki będą OK W ogóle ktoś rozważał albo ma dosztukowane prowadnice powietrza na tarcze? Bo nawet eSy (na pewno z tamtych lat) nie widzę by miały ten patent... Tak, http://a4-klub.pl/index.php?/topic/330386-kierownica-powietrza-chlodzenie-przednich-tarcz-hamulcowych/#entry4590546 ale nie nikt nie podjął dyskusji. Wszystko jest zrozumiałe gdy weźmierz pod uwagę bardzo agresywny tryb jazdy eSą, wtedy tylko ceramiki będą OK W ogóle ktoś rozważał albo ma dosztukowane prowadnice powietrza na tarcze? Bo nawet eSy (na pewno z tamtych lat) nie widzę by miały ten patent... Tak, http://a4-klub.pl/index.php?/topic/330386-kierownica-powietrza-chlodzenie-przednich-tarcz-hamulcowych/#entry4590546 ale nie nikt nie podjął dyskusji.
Arturoo Opublikowano 24 Lipca 2016 Opublikowano 24 Lipca 2016 z vw jakoś było trzeba docinać chyba bo nie do końca były p&p
pioteros Opublikowano 24 Lipca 2016 Opublikowano 24 Lipca 2016 tak ale to nie bylo trudno aby je dostosowac jakby ktos mial na sell jakeis wieksze oslony to chetnie bym kupil
Dev Opublikowano 24 Lipca 2016 Opublikowano 24 Lipca 2016 Ktoś ostatnio szukał http://allegro.pl/audi-a4-s4-b5-hamulce-tyl-zaciski-komplet-256mm-i6303643330.html#thumb/3
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się