kupczak90 Opublikowano 10 Września 2016 Opublikowano 10 Września 2016 Musisz miec Od S4 B6/7 Miałbyś coś ???
kupczak90 Opublikowano 10 Września 2016 Opublikowano 10 Września 2016 (edytowane) Jaki to ma numer wg i ile za to wołają ?? Edytowane 10 Września 2016 przez kupczak90
kupczak90 Opublikowano 10 Września 2016 Opublikowano 10 Września 2016 A tylna osłona ori może zostać na 325 z S4 B8 ???
H4mm3R Opublikowano 10 Września 2016 Autor Opublikowano 10 Września 2016 Za mała, trzeba wrzucić też z S4 B6/7 i dorobić otwory mocujące.
kedo666 Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 No hamulce z S-ki są trochę drogie. Na pewno lepsze niż z B7, ale nie wiem czy warte aż takiej różnicy w cenie. Zależy jak często będziesz używał pełnej siły hamowania. Na tył 288mm z B7 2.0TFSI, albo 3.0TDI . Chyba będę myślał o takim zestawie brzmi dobrze i rozsądnie :-D No hamulce z S-ki są trochę drogie. Na pewno lepsze niż z B7, ale nie wiem czy warte aż takiej różnicy w cenie. Zależy jak często będziesz używał pełnej siły hamowania. Na tył 288mm z B7 2.0TFSI, albo 3.0TDI . Chyba będę myślał o takim zestawie brzmi dobrze i rozsądnie :-D
Norbas Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 No hamulce z S-ki są trochę drogie. Na pewno lepsze niż z B7, ale nie wiem czy warte aż takiej różnicy w cenie. Zależy jak często będziesz używał pełnej siły hamowania. Na tył 288mm z B7 2.0TFSI, albo 3.0TDI . Chyba będę myślał o takim zestawie brzmi dobrze i rozsądnie :-D No hamulce z S-ki są trochę drogie. Na pewno lepsze niż z B7, ale nie wiem czy warte aż takiej różnicy w cenie. Zależy jak często będziesz używał pełnej siły hamowania. Na tył 288mm z B7 2.0TFSI, albo 3.0TDI . Chyba będę myślał o takim zestawie brzmi dobrze i rozsądnie :-D To szukaj przodu od s4 a tylu z tfsi albo tdi v6. Ja prawdopodobnie bede tak robił jak nie znajde kompletu s4
toma085 Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Panowie szybka porada , szefa a6 c6 3.0tdi obecnie około 300km ma coraz więcej mocy i coraz słabsze hamulce , co bym mógł bym mu wrzucić na przód żeby polepszyć skuteczność hamowania czytałem że 385 z A8 się nada , podpowiecie co jest potrzebne do pełnego setup czy zaciski tarcze i klocki będą pasować co z przewodami?
pioteros Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 i sporo tansze, niewiele tyko slabsze
toma085 Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 OK czyli 360 będą sporą poprawą czy wszystko będzie pasować zaciski jarzma tarcze ?
Dev Opublikowano 22 Września 2016 Opublikowano 22 Września 2016 Kto dzwonił do mnie wczoraj z propozycją sprzedaży tylnych zacisków od S4 B8 ?
feniks Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 Mam pytanie, zakładając 300 na tył w b6 q, można tylko pomarzyć o założeniu 16'? Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
feniks Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 A masz 288 na zbyciu? Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
staniek Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 Jak się zmieni sprężynki ręcznego na te z hebli pod 288mm, to 300mm wchodzi pod biedronkę, a nawet wchodzi mi pod stalówkę 16" z zapasu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się