maly_sz Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 Przód czy tył ? tył, kupiłem zaciski z W8 pod tarcze wentylowaną 269mm z a8 d2
Animal Opublikowano 20 Października 2016 Opublikowano 20 Października 2016 Panowie czy taka 16 wejdzie pod hamulce 320?
maly_sz Opublikowano 20 Października 2016 Opublikowano 20 Października 2016 ...to jak z tymi tarczami kotwicznymi od W8 przerabiał ktoś temat ? nie chcę zostawiać tarcze bez żadnej osłony
tipmaniak Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 Witam, czy zaciski tył z a6 c5 4.2 podejda p&p pod nasz a4 b6 ? Czy jest z tym raczej dużo rzeźby?
pioteros Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 jest bo masz inna glebokosc tarcz pod to i inaczej idzie przewod gumowy
wesz82 Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 Pany z czego podejda piasty pod wiekszy przegub do zwrotek z s4??? A4 b5 wszystkie V-ki oraz AJL a jak jest z piastami z a6 c5 tak samo jak w a4 b5??????
wesz82 Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 Thx. Pietrek jak malujesz hamulce to dajesz specjalny podkład do wys temp czy zwykły akrylowy???
pioteros Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 (edytowane) dobrze jest dac akrylowy zawsze, nie musi byc wysoko temperaturowyw 1.8t pomalowalem kiedys pokrywe na czerwono, zwykly podklad do felg alu plus zwykly najtanszy czerwony lakeir akrylowy, przez 2 lata nic się kompletnie z tym nie działopodstawa to naprawde dobrze oczyscic i odtluscic, ja mylem goraca wodą z proszkiem do prania a potem solidne plukanie myjką i samą ciepłą wodą, wszystko rozpuściło Edytowane 22 Października 2016 przez pioteros
muzin Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 Witam, w tej chwili mam założone hamulce ; przód- 345 na aluminiowym zacisku z q5 tyl 330 na zacisku z rs4 Mam okazję kupić komplet hamulców z rs4 b7 wobec tego moje pytanie; Wejdzie taki zestaw z oryginalnymi tarczami p&p do a4 b6? Pozdrawiam Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
pioteros Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 wejdzie, tylko w sumie po co ? fegla minimum 18stka wtedy, albo wieksza, klocki drogie nie mowiac o tarczach ktore w komplecie to ok 2 kafle, wzrost wydajnosci niewielki w stosunku do tego co masz
muzin Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 Mam felgi 19, jeśli jest różnica w hamowaniu między 312 a 345 to powinna być także różnica między 345 a hamulcami z Rs, zwłaszcza, że ma tarcze plywajace.druga sprawa to, że hamulce 345 na 19 wyglądają słabo. ..
pioteros Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 to że są pływające czy nie to różnicy prawie nie mapytanie czy warto... bo koszt jest razy dwa w stosunku do tego co masz, albo nawet 3xte z rsa przy 19 calach też nie będą takie wielkie, by the way
H4mm3R Opublikowano 23 Października 2016 Autor Opublikowano 23 Października 2016 wejdzie, tylko w sumie po co ? fegla minimum 18stka wtedy, albo wieksza, klocki drogie nie mowiac o tarczach ktore w komplecie to ok 2 kafle, wzrost wydajnosci niewielki w stosunku do tego co masz Klocki kupisz już za 200zł, PAGID 300zł.. Tarcza grubsza, jak kupisz w przyzwoitym stanie, wytrzyma zapewne dłużej niż obecna 345. Fakt nowe tarcze drogie, ale jak kupisz sam pierścień tarczy to nie ma tragedii. Jest znaczna różnica, sam przesiadłem się z 345 na 370
pioteros Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 różnica będzie, ale czy to będzie wykorzystywane ? moim zdaniem przyrost skuteczności nie będzie adekwatny do ogólnej wartości, to co ma jest najbardziej wydajne w miare rozsądnej cenie za gratytaka jest moja opinia, a co on tam będzie montował, to dla mnie jeden kij niech nawet to będzie ceramika 400mm+ gruba na 38mm
H4mm3R Opublikowano 23 Października 2016 Autor Opublikowano 23 Października 2016 Kto biednemu zabroni bogato żyć Nie zapomnij osłony z RS wrzucić
muzin Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 Kto biednemu zabroni bogato żyć Nie zapomnij osłony z RS wrzucić Czyli warto, jeszcze jedno pytanko z głupich, ile można zaproponować za cały zestaw na przód z rs4 b7 tak żeby nie przeplacic:) i ewentualnie przód plus tyl? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
muzin Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 Tył nie jest p&pCzyli musi zostać to co mam w tej chwili, zacisk rs4 b7 i tarcza 324Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się