Dev Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 1 godzinę temu, Bilder napisał: Dla potomnych, felga ta z audi et45 16 cali 7j nie wejdzie na zacisk 320 dziś próbowałem To zależy od zacisku
Falcone Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 8 minut temu, Dev napisał: To zależy od zacisku Mógłbyś rozwinąć? Są różne wielkości zacisków pod 320?
Dev Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 1 minutę temu, Falcone napisał: Mógłbyś rozwinąć? Są różne wielkości zacisków pod 320? Owszem.
Bilder Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 W kazdym razie ja mam zacisk z a4 b7 2.0 tfsi. 320 I nie podchodzi... Wysłane z mojego HUAWEI Y560-L01 przy użyciu Tapatalka
20hz Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 Z C5 jest jakby cieńszy i nie wystaje w takim stopniu w stronę żeber koła jak zaciski B7 czy C6
cysiek18 Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 To zależy od zacisku Obciera o szprychy ? Jak tak to dystans powinien pomócWysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 42 minuty temu, Bilder napisał: W kazdym razie ja mam zacisk z a4 b7 2.0 tfsi. 320 I nie podchodzi... Podchodzi, trzeba go odpowiednio przerobic
Bilder Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 Moze i tak. Jak da sie dystans do felgi bo zacisk zaczepia o szprychy. Albo spiluje sie zacisk. Ale to nie dlamnie gra nie warta swieczki poczekam na przerzucenie na letnie i wrzuce swapa. [emoji16]Wysłane z mojego HUAWEI Y560-L01 przy użyciu Tapatalka
sebamol Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 Dev czy przy zmianie tyłu z 245 na 288 coś nie pasi z wężykami lub linkami czy wszystko gra? Mam guattro. Pozdr.
Wandej Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 2 godziny temu, sebamol napisał: Dev czy przy zmianie tyłu z 245 na 288 coś nie pasi z wężykami lub linkami czy wszystko gra? Mam guattro. Pozdr. Oslony tarcz
sebamol Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 14 godzin temu, Wandej napisał: Oslony tarcz To wiem:) osłony już zakupione...czyli reszta ok???:) Spoko.
Dev Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 3 godziny temu, sebamol napisał: To wiem:) osłony już zakupione...czyli reszta ok???:) Spoko. Muszą być z Q
Dev Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 (edytowane) Potrzebuje dwa przednie zaciski z do B6/7 na tarcze 288/25mm. Gołe skorupy bez tloczkow i gum. Ważne aby wszystkie gwinty były zdrowe. Ma ktoś ? Edytowane 24 Lutego 2017 przez Dev
Lastk Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 (edytowane) 51 minut temu, Dev napisał: Potrzebuje dwa przednie zaciski z do B6/7 na tarcze 288/25mm. Gołe skorupy bez tloczkow i gum. Ważne aby wszystkie gwinty były zdrowe. Ma ktoś ? Hej, zerknij na alledrogo na zdjęcia mojej aukcji nr 6730726032. Gwinty eleganckie. Jeśli o te chodzi to mam w garażu dzwoń lub pisz pw Edytowane 24 Lutego 2017 przez Lastk
20hz Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Ja jestem już po swap'ie na 320mm z C5, z konieczności do montażu wybrałem tarcze TRW i klocki ATE. Nie wiem czy problemem jest akurat to połączenie ale d*py nie urywa w porównaniu do 312mm. Hamuje sprawnie ale w szybę to to na pewno nie wciska. Dodatkowo wydaje mi się, że przy mocnym depnięciu początek hamowania jest ostry potem słabnie.
cysiek18 Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 7 minut temu, Falcone napisał: a zmieniłeś sam przód czy tył też? Nawet jakby zmienił sam przód to było by nie logiczne że gorzej hamuje Jakąś zmianę w układzie hamulcowym poczynił
20hz Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Zrobiłem sam przód ale i tak uważam, że powinno pójść to w stronę lepszego hamowania nie gorszego. No chyba, że 312 -> 320 to aż tak mała zmiana
wesz82 Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Dotrzyj te hamulce i sprawdź je po kilkukrotnym hamowaniu ale mowie o hamowaniu a nie zwalnianiu... Powiem tyle: przed swapem zony iska miała super hamulce,nie moglem wyjsc z podziwu jak ona fajnie hamuje,po swapie wsiadam do tego samego auta i czuje ze hamulec jest słaby,jak hamowanie zaraz po myciu samochodu.. Logika jest i fizyka tez,większa,grubsza tarcza równa sie mniejsza temp a ta akurat ma dużo do powiedzenia... Może źle odpowietrzyleś dlatego takie uczucie???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się