pawelosinski83 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 A6 C6 ale Allroad nawet numer podałem... Wysłane z Tapatalka
H4mm3R Opublikowano 21 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2017 6 minut temu, pawelosinski83 napisał: A6 C6 ale Allroad nawet numer podałem... Wysłane z Tapatalka Ok, może i pasuje ale ma inną konstrukcję, według mnie tarcza z S4 lepiej odprowadza ciepło. Chyba że to kwestia producenta S4 vs C6
bjoern Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Moja S4 jest wentylowana wewnętrznie niestety, może właśnie rozbieżności u producentów. W każdym razie z A6 C6 są tarcze o wysokości 42mm i 49mm, a S4 B8 36mm.
pawelosinski83 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Opublikowano 22 Czerwca 2017 17 godzin temu, H4mm3R napisał: Pierwsze słyszę żeby tarcza z C6 pasowała do B6/7. Zestaw pod 330 składa się z jarzma z C6, tarczy z S4B8 i zacisku z S4 B6/7 lub T5. Tacza z C6 jest za wysoka tak jak napisał Daniel. 15 godzin temu, H4mm3R napisał: Nic nie sugeruj, bo wprowadzasz ludzi w błąd. Nie pouczaj mnie, zwłaszcza gdy nie jesteś pewien, że masz rację, OK? Napisałem, podałem wymiary, wyjaśniłem... wystarczy przeczytać ze zrozumieniem patrząc na numery i karty katalogowe... 17 godzin temu, bjoern napisał: Foto z przymiarki, weszła bez toczenia. A6C6 4H0615601K ta tarcza jak niby bardziej pokrywa klocek? Na obecnej tarczy cała powierzchnia klocka ma styk z tarczą, do środka brakuje 1mm, do krawędzi brakuje ~3mm więc można stoczyć, żeby po prostu nie mieć rantu. Nie widzę sensu zastosowania tej tarczy w takim razie zamiast tej co mam. Do tego dochodzi to, że wysokość polecanej przez was tarczy to 49mm a mojej S4 B8 36mm, z B8 pasuje bez problemu, pod A6 C6 trzeba dać dystans pod jarzmo. Pozdrawiam Niby tak, ze przeczytaj ZE ZROZUMIENIEM co napisałem wyżej z wymiarami 15 godzin temu, bjoern napisał: Moja S4 jest wentylowana wewnętrznie niestety, może właśnie rozbieżności u producentów. W każdym razie z A6 C6 są tarcze o wysokości 42mm i 49mm, a S4 B8 36mm. Najbliżej wymiarom seryjnym jeśli chodzi o styk klocek/tarcza itd jest stoczona tarcza z A6C6 allroad - i oczywiście ma 36mm. @bjoern Zmierz średnicę tarczy z łaski swej oraz wewnętrzną średnicę powierzchni ciernej czy ma 219 czy 225 mm, OK? Założę się, że masz tarcze właśnie z allroada C6... Sprawdziłem w katalogu zimmermana i po VIN S4 jest tylko ta jedna tarcza z wentylacją od przodu, chociaż po modelu auta (S4) wchodzi też ta z allroada... Mogli dać Ci tą drugą po prostu. Zimmermann (nawiercany) 100.3358.52 : http://ows-cdn.tecdoc.net/cis/documents/DZGS2Vsokxx_LMCPB/1160929/0 Brembo 09.B969.11 : https://www.bremboparts.com/europe/pl/catalogue/disc/09-B969-11 4H0 615 601 H 4H0 615 601 K 4H0 615 601 D i inne Zimmermann (nawiercany) 100.3334.52 : http://ows-cdn.tecdoc.net/cis/documents/DZGS2Vsokxx_LMCPB/1157885/0 Brembo 09.B040.11 : https://www.bremboparts.com/europe/pl/catalogue/disc/09-B040-11 tylko 8K0 615 601 C Tak czy inaczej nie mam zielonego pojęcia jak wcisnąłeś tą tarczę bez toczenia... Jesteś na 100% pewien, że masz jarzma z AC6 i zaciski z T5? Masz jakieś ich numery? 17 godzin temu, H4mm3R napisał: Ok, może i pasuje ale ma inną konstrukcję, według mnie tarcza z S4 lepiej odprowadza ciepło. Chyba że to kwestia producenta ... Czy wentylacja przód czy tył nie zależy od producenta tarczy a od specyfikacji Audi... S4 ma od przodu, Allroad ma od tyłu. S4 ma żeberka długie do wentylacji, Allroad itd ma dużo wąskich słupków. Fakt, teoretycznie dzięki konstrukcji eskowa może rochę lepiej sobie radzić, ale na tyle aż takiego znaczenia to nie ma raczej...
Marecki1 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Opublikowano 22 Czerwca 2017 (edytowane) 23 godziny temu, H4mm3R napisał: Ok, może i pasuje ale ma inną konstrukcję, według mnie tarcza z S4 lepiej odprowadza ciepło. Chyba że to kwestia producenta S4 vs C6 Zapewne zalezy od producenta ale napewno od modelu np. ja mam Textar PRO+ (320mm) tarcza jest górą i dołem wentylowana Edytowane 22 Czerwca 2017 przez Marecki1
bjoern Opublikowano 22 Czerwca 2017 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Jak szukałem w necie tarcze, które podałeś to wyskakiwały tylko o wysokości 43 lub 49mm, nie widziałem nigdzie 36. W każdym razie klocek z T5 jest jaki jest więc większa powierzchnia cierna nic nie zmienia, skoro i tak nie jest w stanie pokryć całej powierzchni jarzma mam BDA 605 i BDA 604, wszędzie gdzie czytałem i rozmawiałem z ludźmi przed skompletowaniem gratów nie było mowy o toczeniu tarczy ze średnicy, żeby się zmieściła, przecież A6 też ma takie jarzmo i 330 wchodzi bez toczenia Jak ktoś toczył to tylko ze względów estetycznych. Powierzchnia cierna ma 55mm
Dev Opublikowano 22 Czerwca 2017 Opublikowano 22 Czerwca 2017 jarzma takie same ale uszy w zwrotnicach inne
Paolo1988 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Przeanalizowałem z paredziesiąt stron i ciekawi mnie dla czego nikt nie pakuje 2 tłoka z a8 d2? Albo zacisków od a8 d3 Nie pasują czy jak? I czy jest jakaś alternatywa dla 345/300 z s4 bo tego jak na lekarstwo.
Arturoo Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Wielokrotnie przewijał sie sytem dwu tłoków opisywany jako słaby . Z kolej z modelu d3 trzeba by dorabiać dystans pod tarcze - częsty mod w a6 c5.
wesz82 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Opublikowano 24 Czerwca 2017 7 godzin temu, Paolo1988 napisał: Przeanalizowałem z paredziesiąt stron i ciekawi mnie dla czego nikt nie pakuje 2 tłoka z a8 d2? Albo zacisków od a8 d3 Nie pasują czy jak? I czy jest jakaś alternatywa dla 345/300 z s4 bo tego jak na lekarstwo. Tomek wszystko wykupil Tak na serio to co do przodu 981/2 trzeba sie troche naszukac i idzie wyrwac za 300zl. A probowal ktos dorezac do malysza na tyl set z s8d2fla? Tam siedzi 288/22 i pewnie lepiej odp cieplo a jezeli lita 280...
mastapi Opublikowano 24 Czerwca 2017 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Do tarcz 345 Zimmerman Sport Coat Z lepiej dać klocki Ferrodo Premier czy DS?
Dev Opublikowano 24 Czerwca 2017 Opublikowano 24 Czerwca 2017 2 godziny temu, mastapi napisał: Do tarcz 345 Zimmerman Sport Coat Z lepiej dać klocki Ferrodo Premier czy DS? DS
mastapi Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Ponoć DS mają mocną tendencję do głośnego piszczenia... To wynika z materiałów użytych do produkcji czy też z czegoś innego?
Dev Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Godzinę temu, mastapi napisał: Ponoć DS mają mocną tendencję do głośnego piszczenia... To wynika z materiałów użytych do produkcji czy też z czegoś innego? z montażu
mastapi Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 8 godzin temu, Dev napisał: z montażu Czyli na co konkretnie zwrócić uwagę podczas montażu aby nie piszczały?
Dev Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 36 minut temu, mastapi napisał: Czyli na co konkretnie zwrócić uwagę podczas montażu aby nie piszczały? wszystko dokładnie wyczyścić i poskładać
wesz82 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 30 minut temu, Dev napisał: wszystko dokładnie wyczyścić i poskładać E tam Tomek.... W tym jeba...w8 poczyscilem ten szajs tak ze mozna bylo jesc z tego a to i tak piszczy im cieplej tym weselej.. Mi to nie przeszkadza w ogole ale ludzie na pasach sie boja:-D
mastapi Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 15 minut temu, wesz82 napisał: E tam Tomek.... W tym jeba...w8 poczyscilem ten szajs tak ze mozna bylo jesc z tego a to i tak piszczy im cieplej tym weselej.. Mi to nie przeszkadza w ogole ale ludzie na pasach sie boja:-D Masz na myśli właśnie klocki DS? Może jednak wybrać Ferrodo Premier?
michałswd Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 siada tarcza z a6 330 tylko zostaje spory rant i wyglada to ....
wesz82 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 2 minuty temu, mastapi napisał: Masz na myśli właśnie klocki DS? Może jednak wybrać Ferrodo Premier? Nie pamietam. Tomek wie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się