Mizur138 Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 Panowie jaki wiekszy zacisk moge włozyc na przod pod tarcze 345 mm oprocz zacisku z a6 c6 i zr18,pierwszy odpada bo mam,drugi natomiast tez odpada bo jest potem problem z dobraniem felgi i nie kazda siada.
black4 Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 Witam, Panowie spece, żeby z front hebla 320 mm w A4 B7 przejść na tarczę 345 mm wystarczy wymienić: jarzma, tarcze, osłony ? Prośba i info, Z góry dzięki! BTW. Czy jest sens robć stal oplot przy użytkowaniu miasto/autostrada? (nie jazda po torze) Pozdrawiam!
daniok Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 5 minut temu, black4 napisał: Panowie spece, żeby z front hebla 320 mm w A4 B7 przejść na tarczę 345 mm wystarczy wymienić: jarzma, tarcze, osłony ? Nie trzeba być specem, wystarczy przeczytać pierwszą odpowiedź w tym wątku, aby dowiedzieć się, że potrzebny jest również zacisk. 7 minut temu, black4 napisał: BTW. Czy jest sens robć stal oplot przy użytkowaniu miasto/autostrada? (nie jazda po torze) To nie są już nowe autka, więc warto zmienić przewody, a cena nie zabija, więc uważam, że warto je wrzucić do kompletu.
H4mm3R Opublikowano 31 Marca 2018 Autor Opublikowano 31 Marca 2018 Godzinę temu, staniek napisał: Co do linek to mądrzejsi muszą Ci podpowiedzieć bo osobiście nie mam i nie miałem 330 na tyle. Prawdopodobnie będą za krótkie. Możesz podpytać @afroo. On min ma taki set w swojej b7. W B7 zdejmujesz z jednego uchwytu i wsio pasi.
Kapi1 Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 15 godzin temu, Dev napisał: A ja biore dobrą wiertarke, wiertło fi-11 a następnie fi12-cie i całe 5 minut roboty Dev... z jakiego województwa jesteś?? Chętnie bym zrobił u Ciebie hamulce...
bjoern Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 (edytowane) 15 godzin temu, Dev napisał: A ja biore dobrą wiertarke, wiertło fi-11 a następnie fi12-cie i całe 5 minut roboty W b6 wiertło nie podchodzi na wprost koło piasty a demontaż jej to chyba nie taka szybka sprawa więc jak to robisz? Mizur138 z Q5 Edytowane 31 Marca 2018 przez bjoern
Dev Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 3 godziny temu, Kapi1 napisał: Dev... z jakiego województwa jesteś?? Chętnie bym zrobił u Ciebie hamulce... pomorskie
Dev Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 3 godziny temu, bjoern napisał: W b6 wiertło nie podchodzi na wprost koło piasty a demontaż jej to chyba nie taka szybka sprawa więc jak to robisz? Mizur138 z Q5 W osce faktycznie jest 5 minut gorzej z Q
Kapi1 Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 No to ładnie.. przez całą Polskę odezwę się jak będę jechal nad morze na wakacje 19 godzin temu, Dev napisał: A ja biore dobrą wiertarke, wiertło fi-11 a następnie fi12-cie i całe 5 minut roboty Dev... z jakiego województwa jesteś?? Chętnie bym zrobił u Ciebie hamulce...
Mizur138 Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 9 godzin temu, bjoern napisał: Mizur138 z Q5 Tylko Q5 czy jest tez cos jeszcze ?? Bo jakos ten z q5 nie zachwyca mnie
staniek Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 Pod tą tarczę którą masz nic innego p&p nie ma. Q5 jest w uja brzydki, ale za to lekki.
Mizur138 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 11 godzin temu, staniek napisał: Pod tą tarczę którą masz nic innego p&p nie ma. Q5 jest w uja brzydki, ale za to lekki. Zestaw bym skladal od nowa i wiadomo z nowymi tarczami itp tak wiec na to nie ma co patrzec jaka teraz jest.
bjoern Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 1 godzinę temu, Mizur138 napisał: Zestaw bym skladal od nowa i wiadomo z nowymi tarczami itp tak wiec na to nie ma co patrzec jaka teraz jest. W dniu 31.03.2018 o 11:01, Mizur138 napisał: Panowie jaki wiekszy zacisk moge włozyc na przod pod tarcze 345 mm oprocz zacisku z a6 c6 i zr18,pierwszy odpada bo mam,drugi natomiast tez odpada bo jest potem problem z dobraniem felgi i nie kazda siada. Napisałeś, że pod taką to takie dostałeś odpowiedzi
isidur Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Koledzy, została mi ostatnia kwestia do rozkminienia,mianowicie łożyska na przód. Niby nic skomplikowanego vkba 1356,ale wszystkie katalogi podają niby dobre wymiary 82/43/37, stare mają takie same wymiary,prawie...otóż stare łożysko ma dwie średnice wewnętrzne,przy piaście 45mm,przy przegubie 43mm. Katalogi podają wewnątrz tylko 43mm.Czy to jest to łożysko, mianowicie vkba 1356?
Mizur138 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Napisałeś, że pod taką to takie dostałeś odpowiedzi [emoji6]Sorrka mój błąd eh..Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
poloaudi Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Chłopaki jak z tymi osłonami na tył 330? To już będzie chyba komplet informacji jeżeli chodzi o tył. Jeszcze słyszałem że tarczę trzeba ztoczyć na trzysta dwadzieścia coś, Ale ktoś to musi potwierdzić
wampir Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Nie zapomnijcie o oponach minimum 235 do takich hebli.
Dev Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Godzinę temu, poloaudi napisał: Chłopaki jak z tymi osłonami na tył 330? To już będzie chyba komplet informacji jeżeli chodzi o tył. Jeszcze słyszałem że tarczę trzeba ztoczyć na trzysta dwadzieścia coś, Ale ktoś to musi potwierdzić 324mm
afroo. Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 18 godzin temu, poloaudi napisał: Chłopaki jak z tymi osłonami na tył 330? To już będzie chyba komplet informacji jeżeli chodzi o tył. Wystarczą te od 300mm. W dniu 31.03.2018 o 09:36, poloaudi napisał: Linka chyba będzie musiała być z s4 czy Ori jakoś wyrobi? Linka z 288mm spokojnie ogarnia 324mm po ściągnięciu z jednego uchwytu jak już wspomniał H4mm3R.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się