Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż tempomatu A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zlece montaż tempomatu w Audi A4 b6 1.9 tdi multitronic 2003r. Szczecin + okolica

Z góry dziękuję za kontakt

Opublikowano

powinny być te same przynajmniej w polifcie - dawaj fotki jak to u Ciebie wygląda

postaram się na weekendzie wrzucic

Opublikowano (edytowane)

[kosz]

Edytowane przez msurma
Opublikowano

Hej!

Chciałbym się upewnić czy mogę zakładać u siebie tempomat w a4 b5 99, 1.9 TDI AFN, VIN powyzej >>> -X-200001

W jakimś wątku znalazłem informację o tym, że samochód powinien posiadać 02L (elektroniczny pedał gazu), ale nie jestem pewien czy to się tyczy wszystkich a4 czy tylko z silnikami benzynowymi.

Na rozpisce wyposażenia nie mam 02L. Czy to oznacza, że nie mogę zamontować tempomatu wg. instrukcji z tematu?

Prosiłbym o pomoc.

Opublikowano

Hej!

Chciałbym się upewnić czy mogę zakładać u siebie tempomat w a4 b5 99, 1.9 TDI AFN, VIN powyzej >>> -X-200001

W jakimś wątku znalazłem informację o tym, że samochód powinien posiadać 02L (elektroniczny pedał gazu), ale nie jestem pewien czy to się tyczy wszystkich a4 czy tylko z silnikami benzynowymi.

Na rozpisce wyposażenia nie mam 02L. Czy to oznacza, że nie mogę zamontować tempomatu wg. instrukcji z tematu?

Prosiłbym o pomoc.

Możesz :)
Opublikowano

manetka z przedlifta do polifta będzie pasowała? różnią się czymś w ogóle?

Opublikowano

Było już parę razy - inne wyprowadzenia kierunków czy jakoś tak...tak czy siak przeróbka wiązki potrzebna

Opublikowano

Panowie dzis zakladalem tempomat i cos poszlo nie tak nie moge aktywowac go vagiem .Manetka dziala bo pokazuje wartosci sie zmieniaja po nacisnieciu przyciskow pozatym nie dzialaja mi przyciski od fisa i reset spalanie itp wycieraczki dzialaja.Ktos wie co jest nie tak?

Opublikowano

W czasie jazdy nie działa? Co do fisa, to podłączyłeś wtyczkę do manetki?

Opublikowano

W czasie jazdy nie działa? Co do fisa, to podłączyłeś wtyczkę do manetki?

Tak nie dziala w czasie jazdy. Zreszta nie moge aktywowac go vagiem.Manetke podlaczylem bo wycieraczki by nie dzialaly a dzialaja

Opublikowano

Ale tam są dwie wtyczki, jedna od wycieraczek, a druga od fisa.

Opublikowano

Ale tam są dwie wtyczki, jedna od wycieraczek, a druga od fisa.

sprawdze ale wydaje mi sie ze podlaczalem wszystko a dlaczego nie moge aktywowac go ni wyskakuje komunikat ze zostal aktywowany

Opublikowano

Ale tam są dwie wtyczki, jedna od wycieraczek, a druga od fisa.

sprawdze ale wydaje mi sie ze podlaczalem wszystko a dlaczego nie moge aktywowac go ni wyskakuje komunikat ze zostal aktywowany
Nie koniecznie musi ci wyskoczyć komunikat sprawdź w blokach pomiarowych czy aby napewno wszystkie parametry dla czujników i przelacznikow są ok

By HTC Desire 820

Tu masz opis

wyłączony tempomat AUS - 000000

wyłączony tempomat z "vor dem Einrastpunkt" - 000010

włączony tempomat - pozycja EIN - 000011

pozycja AUFN - 001011

wciśnięty FIX - 000111

wciśnięty hamulec - 010011

wciśnięte sprzęgło - 100011

By HTC Desire 820

Opublikowano

ok

Ale tam są dwie wtyczki, jedna od wycieraczek, a druga od fisa.

sprawdze ale wydaje mi sie ze podlaczalem wszystko a dlaczego nie moge aktywowac go ni wyskakuje komunikat ze zostal aktywowany
Nie koniecznie musi ci wyskoczyć komunikat sprawdź w blokach pomiarowych czy aby napewno wszystkie parametry dla czujników i przelacznikow są ok

By HTC Desire 820
Tu masz opis
wyłączony tempomat AUS - 000000

wyłączony tempomat z "vor dem Einrastpunkt" - 000010

włączony tempomat - pozycja EIN - 000011

pozycja AUFN - 001011

wciśnięty FIX - 000111

wciśnięty hamulec - 010011

wciśnięte sprzęgło - 100011

By HTC Desire 820

ok wszystko dziala dzieki panowie za pomoc

Opublikowano

panowie chcę dołożyć tempomacik w moim łałdi , mam już cały komplet tj. manetka z wiązką, sterownik z wiązka, gruszkę ze sztangą, pompkę , przewody podciśnieniowe, czujnik sprzęgła, jako e dziś była piękna pogoda poleciałem na działeczkę kręcić śrubki , no i mały zonk ! w żaden sposób nie jestem w stanie rozkminić gdzie tą gruszkę ze sztangą trzeba zaczepić, gdzie tą pompkę zamocować, i w którym miejscu sterownik elektroniczny, zbladłem mama google nie pokazuje żadnych zdjęć z benzyniaka 1.8t , więc jest ktoś w stanie mi podesłać zdjęcia ? jak to jest u was ? pomożecie ?

Opublikowano

Cześć,

jestem na świeżo po montażu tempomatu w moim A4 B5 [AJM]. Montaż zakończony sukcesem. Kilka info ode mnie.

1. Jeśli ktoś chce sobie dołożyć bezpiecznik tak jak w oryginale do skrzynki wejście 11 to trzeba kupić 2 konektory o numerze 000 979 133 E

2. Piny do białej kostki 000 979 012 E.

Testowałem tempomat w VCDS Lite przy użyciu VAG KKL i niestety nie pokazują się tam dane w takim formacie jak było pisane w tym wątku tylko 1.0 lub 0.0 i nie wiem czy wszystko działa tak jak ma być bo mam dziwne objawy. Podejrzewam, że styki są zanieczyszczone i nie pracuje to tak jak powinno. Auto nie zawsze reaguje na przycisk FIX mimo prędkości powyżej 40 km/h, przyspieszanie też nie zawsze reaguje. Tu moje pytanie, czy powinno być tak jeśli już mam ustawioną już prędkość i zwiększam ją + na manetce to rozłącza mi tempomat i znowu muszę wciskać FIX, czy powinno trzymać już tą prędkość? Z kolei przycisk - działa tak samo czyli powiedzmy, że zwalnia auto ale znowu muszę wciskać FIX, co w moim odczuciu nie różni się wcale od wyłączenia tempomatu :). Jeśli to oznaki, że to wina manetki to jaki jest najskuteczniejszy sposób czyszczenia czegoś takiego? A może to wina podłączenia i jest ktoś z VAGiem w Krakowie kto mógłby mi pomóc? :D

Opublikowano

Jest opis czyszczenia manetki

Opublikowano

+ i - działa tak: jadąc na tempomacie klikasz + lub - ... auto o 1,5 czy 2 km/h przyspieszy lub zwolni, możesz kliknąć 3-5x to na pewno da się odczuć, możesz też wcisnąć + lub - i go przytrzymać, poczujesz reakcje i auto zapamięta prędkość z momentu puszczenia przycisku. Czyli nie musisz klikać FIX.

Podepnij jeszcze raz pod VAGa ... poklikaj guziki by zrobić te test 0/1 ... zwróć uwagę na reakcje na VAGu. Następnie przeczyść manetkę - na szybko kontakt powinien wystarczyć i obserwuj ponownie odczyty z VAGa - jeśli zauważysz poprawę może warto lepiej przeczyścić by za pół... czy rok nie wracać do tematu.

Opublikowano (edytowane)

To jakim preparatem na szybko można by było tam popryskać, żeby tam coś ruszyło? Bo przyznam że rozebranie całej manetki wchodzi w grę dopiero za miesiąc, a chciałoby się trochę poużywać nowej zabawki ;p

Kupiłem dwa spraye Kontakt S i Kontakt U rozebrałem tylko przycisk i plastik z przodu popryskałem kontaktem S poruszałem później kontaktem U (bo niby takie zalecenie że ten U usuwa pozostałości po S) na koniec przedmuchałem sprężonym powietrzem. Tempomat śmiga aż miło. Dzięki wszystkim za pomoc :)

Edytowane przez pawel286
Opublikowano (edytowane)

Witam mam 1.9 AHU i mam białą kostke wiec robie wdg tej rozpiski

jeżeli nie mamy wiązki:
pin w kostce manetki pin w białej kostce
6 łączymy z 4 -----------------> 10
3 ------------------------> 9
2 ------------------------> 8
1 ------------------------> 7

5 (zasilanie) ----------> z pinem 8 ale w pomarańczowej kostce!

czy wdg innej ktora gdzies tam sie przewinela dla ahu

Witam właśnie jestem po montażu, jakby ktoś potrzebował dla AHU z 97

1 pin z tempomatu do pinu 8 w kostce brązowej (przewód czerwono-szary)
2 pin z tempomatu do pinu 1 w kostce żółtej (przewód niebieski)
3 pin z tempomatu do pinu 8 w kostce czarnej (przewód czerwono-żółty)
4 pin z tempomatu do pinu 9 w kostce żółtej (przewód czarno-żółty)
5 pin z tempomatu do pinu 1 -- zasilanie(po bezpieczniku)
6 mostek z 4

?

Edytowane przez Wojtek Greczka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...