czekjacek Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 zlece montaż tempomatu w Audi A4 b6 1.9 tdi multitronic 2003r. Szczecin + okolica Z góry dziękuję za kontakt
KULARESKO Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 powinny być te same przynajmniej w polifcie - dawaj fotki jak to u Ciebie wygląda postaram się na weekendzie wrzucic
msurma Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 (edytowane) [kosz] Edytowane 29 Marca 2016 przez msurma
karol190 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Hej! Chciałbym się upewnić czy mogę zakładać u siebie tempomat w a4 b5 99, 1.9 TDI AFN, VIN powyzej >>> -X-200001 W jakimś wątku znalazłem informację o tym, że samochód powinien posiadać 02L (elektroniczny pedał gazu), ale nie jestem pewien czy to się tyczy wszystkich a4 czy tylko z silnikami benzynowymi. Na rozpisce wyposażenia nie mam 02L. Czy to oznacza, że nie mogę zamontować tempomatu wg. instrukcji z tematu? Prosiłbym o pomoc.
marcin_franz Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Hej! Chciałbym się upewnić czy mogę zakładać u siebie tempomat w a4 b5 99, 1.9 TDI AFN, VIN powyzej >>> -X-200001 W jakimś wątku znalazłem informację o tym, że samochód powinien posiadać 02L (elektroniczny pedał gazu), ale nie jestem pewien czy to się tyczy wszystkich a4 czy tylko z silnikami benzynowymi. Na rozpisce wyposażenia nie mam 02L. Czy to oznacza, że nie mogę zamontować tempomatu wg. instrukcji z tematu? Prosiłbym o pomoc. Możesz
michu93 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 manetka z przedlifta do polifta będzie pasowała? różnią się czymś w ogóle?
Banan Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Było już parę razy - inne wyprowadzenia kierunków czy jakoś tak...tak czy siak przeróbka wiązki potrzebna
LORD DIABLO Opublikowano 4 Czerwca 2016 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Panowie dzis zakladalem tempomat i cos poszlo nie tak nie moge aktywowac go vagiem .Manetka dziala bo pokazuje wartosci sie zmieniaja po nacisnieciu przyciskow pozatym nie dzialaja mi przyciski od fisa i reset spalanie itp wycieraczki dzialaja.Ktos wie co jest nie tak?
marcin_franz Opublikowano 4 Czerwca 2016 Opublikowano 4 Czerwca 2016 W czasie jazdy nie działa? Co do fisa, to podłączyłeś wtyczkę do manetki?
LORD DIABLO Opublikowano 4 Czerwca 2016 Opublikowano 4 Czerwca 2016 W czasie jazdy nie działa? Co do fisa, to podłączyłeś wtyczkę do manetki? Tak nie dziala w czasie jazdy. Zreszta nie moge aktywowac go vagiem.Manetke podlaczylem bo wycieraczki by nie dzialaly a dzialaja
marcin_franz Opublikowano 4 Czerwca 2016 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Ale tam są dwie wtyczki, jedna od wycieraczek, a druga od fisa.
LORD DIABLO Opublikowano 4 Czerwca 2016 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Ale tam są dwie wtyczki, jedna od wycieraczek, a druga od fisa. sprawdze ale wydaje mi sie ze podlaczalem wszystko a dlaczego nie moge aktywowac go ni wyskakuje komunikat ze zostal aktywowany
Tomekktm1 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Ale tam są dwie wtyczki, jedna od wycieraczek, a druga od fisa.sprawdze ale wydaje mi sie ze podlaczalem wszystko a dlaczego nie moge aktywowac go ni wyskakuje komunikat ze zostal aktywowanyNie koniecznie musi ci wyskoczyć komunikat sprawdź w blokach pomiarowych czy aby napewno wszystkie parametry dla czujników i przelacznikow są ok By HTC Desire 820 Tu masz opis wyłączony tempomat AUS - 000000 wyłączony tempomat z "vor dem Einrastpunkt" - 000010 włączony tempomat - pozycja EIN - 000011 pozycja AUFN - 001011 wciśnięty FIX - 000111 wciśnięty hamulec - 010011 wciśnięte sprzęgło - 100011 By HTC Desire 820
LORD DIABLO Opublikowano 5 Czerwca 2016 Opublikowano 5 Czerwca 2016 ok Ale tam są dwie wtyczki, jedna od wycieraczek, a druga od fisa.sprawdze ale wydaje mi sie ze podlaczalem wszystko a dlaczego nie moge aktywowac go ni wyskakuje komunikat ze zostal aktywowanyNie koniecznie musi ci wyskoczyć komunikat sprawdź w blokach pomiarowych czy aby napewno wszystkie parametry dla czujników i przelacznikow są okBy HTC Desire 820Tu masz opiswyłączony tempomat AUS - 000000wyłączony tempomat z "vor dem Einrastpunkt" - 000010włączony tempomat - pozycja EIN - 000011pozycja AUFN - 001011wciśnięty FIX - 000111wciśnięty hamulec - 010011wciśnięte sprzęgło - 100011By HTC Desire 820 ok wszystko dziala dzieki panowie za pomoc
FRAG Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 panowie chcę dołożyć tempomacik w moim łałdi , mam już cały komplet tj. manetka z wiązką, sterownik z wiązka, gruszkę ze sztangą, pompkę , przewody podciśnieniowe, czujnik sprzęgła, jako e dziś była piękna pogoda poleciałem na działeczkę kręcić śrubki , no i mały zonk ! w żaden sposób nie jestem w stanie rozkminić gdzie tą gruszkę ze sztangą trzeba zaczepić, gdzie tą pompkę zamocować, i w którym miejscu sterownik elektroniczny, zbladłem mama google nie pokazuje żadnych zdjęć z benzyniaka 1.8t , więc jest ktoś w stanie mi podesłać zdjęcia ? jak to jest u was ? pomożecie ?
pawel286 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Cześć, jestem na świeżo po montażu tempomatu w moim A4 B5 [AJM]. Montaż zakończony sukcesem. Kilka info ode mnie. 1. Jeśli ktoś chce sobie dołożyć bezpiecznik tak jak w oryginale do skrzynki wejście 11 to trzeba kupić 2 konektory o numerze 000 979 133 E 2. Piny do białej kostki 000 979 012 E. Testowałem tempomat w VCDS Lite przy użyciu VAG KKL i niestety nie pokazują się tam dane w takim formacie jak było pisane w tym wątku tylko 1.0 lub 0.0 i nie wiem czy wszystko działa tak jak ma być bo mam dziwne objawy. Podejrzewam, że styki są zanieczyszczone i nie pracuje to tak jak powinno. Auto nie zawsze reaguje na przycisk FIX mimo prędkości powyżej 40 km/h, przyspieszanie też nie zawsze reaguje. Tu moje pytanie, czy powinno być tak jeśli już mam ustawioną już prędkość i zwiększam ją + na manetce to rozłącza mi tempomat i znowu muszę wciskać FIX, czy powinno trzymać już tą prędkość? Z kolei przycisk - działa tak samo czyli powiedzmy, że zwalnia auto ale znowu muszę wciskać FIX, co w moim odczuciu nie różni się wcale od wyłączenia tempomatu . Jeśli to oznaki, że to wina manetki to jaki jest najskuteczniejszy sposób czyszczenia czegoś takiego? A może to wina podłączenia i jest ktoś z VAGiem w Krakowie kto mógłby mi pomóc?
adadur Opublikowano 21 Czerwca 2016 Opublikowano 21 Czerwca 2016 + i - działa tak: jadąc na tempomacie klikasz + lub - ... auto o 1,5 czy 2 km/h przyspieszy lub zwolni, możesz kliknąć 3-5x to na pewno da się odczuć, możesz też wcisnąć + lub - i go przytrzymać, poczujesz reakcje i auto zapamięta prędkość z momentu puszczenia przycisku. Czyli nie musisz klikać FIX. Podepnij jeszcze raz pod VAGa ... poklikaj guziki by zrobić te test 0/1 ... zwróć uwagę na reakcje na VAGu. Następnie przeczyść manetkę - na szybko kontakt powinien wystarczyć i obserwuj ponownie odczyty z VAGa - jeśli zauważysz poprawę może warto lepiej przeczyścić by za pół... czy rok nie wracać do tematu.
pawel286 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Opublikowano 21 Czerwca 2016 (edytowane) To jakim preparatem na szybko można by było tam popryskać, żeby tam coś ruszyło? Bo przyznam że rozebranie całej manetki wchodzi w grę dopiero za miesiąc, a chciałoby się trochę poużywać nowej zabawki ;p Kupiłem dwa spraye Kontakt S i Kontakt U rozebrałem tylko przycisk i plastik z przodu popryskałem kontaktem S poruszałem później kontaktem U (bo niby takie zalecenie że ten U usuwa pozostałości po S) na koniec przedmuchałem sprężonym powietrzem. Tempomat śmiga aż miło. Dzięki wszystkim za pomoc Edytowane 22 Czerwca 2016 przez pawel286
Wojtek Greczka Opublikowano 25 Czerwca 2016 Opublikowano 25 Czerwca 2016 (edytowane) Witam mam 1.9 AHU i mam białą kostke wiec robie wdg tej rozpiski jeżeli nie mamy wiązki: pin w kostce manetki pin w białej kostce 6 łączymy z 4 -----------------> 10 3 ------------------------> 9 2 ------------------------> 8 1 ------------------------> 7 5 (zasilanie) ----------> z pinem 8 ale w pomarańczowej kostce! czy wdg innej ktora gdzies tam sie przewinela dla ahu Witam właśnie jestem po montażu, jakby ktoś potrzebował dla AHU z 97 1 pin z tempomatu do pinu 8 w kostce brązowej (przewód czerwono-szary) 2 pin z tempomatu do pinu 1 w kostce żółtej (przewód niebieski) 3 pin z tempomatu do pinu 8 w kostce czarnej (przewód czerwono-żółty) 4 pin z tempomatu do pinu 9 w kostce żółtej (przewód czarno-żółty) 5 pin z tempomatu do pinu 1 -- zasilanie(po bezpieczniku) 6 mostek z 4 ? Edytowane 29 Czerwca 2016 przez Wojtek Greczka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się