Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie turbo na 230-250 koni ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jesli chodzi o porównanie k03 z k04 to wydajniejsza jest k04 , bez porównania , jesli chcesz dobic do 250 ps, wrzucaj k04 , przelot , wtryski 360 powinny styknac dolot z przepływka s3/ tt/cupra no i fmic , wszystko wystroic i bedzie git ! Ja w s3 po wirusie , wydech 3'' fmic ,dv forge wtryski 360 seria poapa seria uzyskałem 250 /380

Opublikowano
Panowie sorry za lekki Off top, ale mam pytanie i widzę, że wątek w miarę świeży i dysponujecie wiedzą która może mi pomóc.

Czy można wycisnąć z BEXa programem oraz bez ingerencji w osprzęt silnika 250 koni i w granicach 350 Nm? Ewentualnie co należy w nim zmienić, żeby uzyskać taką moc?

Czy lepiej wybrać BFB i za różnicę w kosztach zakupu dokonać modyfikacji? pytanie tylko jakich konkretnie trzeba do uzyskania wyżej wspominanych parametrów?

Pozdrawiam.

Różnicą kosztów między BFB a BEX nie pokryjesz takich modyfikacji aby podejść z mocą pod BEX-a z samym programem (ok 210KM)

250KM w BEX-ie nie zrobisz programem.....dołożyć musisz DP, TIP zmienić wtryski i i coś pod 230-240 wyjdzie

przepraszam przykleksiłem :facepalm: nie zauważyłem czwartej strony w wątku: Zawstydzony:

Opublikowano
Jesli chodzi o porównanie k03 z k04 to wydajniejsza jest k04 , bez porównania , jesli chcesz dobic do 250 ps, wrzucaj k04 , przelot , wtryski 360 powinny styknac dolot z przepływka s3/ tt/cupra no i fmic , wszystko wystroic i bedzie git ! Ja w s3 po wirusie , wydech 3'' fmic ,dv forge wtryski 360 seria poapa seria uzyskałem 250 /380

Deex tylko k04 z s3 to nie to samo co k04-15 z wzdłużnego...

Opublikowano

Panowie-konkretnie proszę jakie turbo na 230-250 koni i zamykamy temat

Opublikowano

K04-015, wtryski , przelot na wydechu, IC i alu DV

amen

Opublikowano
K04-015, wtryski , przelot na wydechu, IC i alu DV

amen

http://allegro.pl/vw-audi-1-8t-k04-180km-nowa-turbosprezarka-i2262903899.html

Jak powyższe turbo ma się do K04-15 o której mówisz?

gdzie ewentualnie można takiej szukać?

Może jest ktoś chętny, żeby zrobić w FAQ tak jak z 1.9TDI? Czyli co jak i czym i z jakiej wersji 1.8T można wyciągnąć.

Opublikowano

osobiście uważam, ze ten wątek dokładnie wiele wyjaśnia, z resztą każde 1,8T-ma podobny potencjał, a rozbieżności w osiągach-są uzależnione od stanu podzespołów... wiadomo ile można samym programem osiągnąć, i ile po dołożeniu odpowiednich elementów-silnik konstrukcyjnie jest identyczny-różnią się osprzętem, typu turbo, wtryski, soft, itp

Opublikowano

Panowie jesli chodzi o TIP warto zmieniac w BFB? tam chyba nie ma zwezki, ile daje zmiana TIPA?

jesli chodzi jeszcze o kolektor wydechowy, czy BFB a BEX maja te same kolektory? warto zmienic na BEX ? ewentualnie jakis ATP ?

dzieki za odpowiedz

Opublikowano

Odgrzebie temat:)

Panowie jakie turbo najlepiej wybrać jak mamy już fmic, wtryski BAM, downpipe, tip i stożek?

Jak się okazuje na takim setupie i dużym turbo można zgarnąć dużo więcej niż 250 koni. Można wtedy pomyśleć o wydechu ale to nie problem. Problem jakie wybrać turbo żeby podeszło P&P, dało jak najwięcej mocy a przy tym było żywotne. Pod uwagę biorę raczej K04-15 lub jakiegoś Garretta. Opcja z Evo przeszła mi przez myśl, ale szkoda kasy na kolektor i nowego downpipe'a. Jeżeli możecie to podajcie orientacyjne ceny oraz namiar na przedstawiciela/handlowca. Turbo miałoby być nowe na fakturę.

Obecnie jest 208km/308Nm i jest to dla mnie stanowczo za mało.

peace

Opublikowano

Hybryda k03/k04 za 1200-1800zł

Szukanie używanej k03s czyli K03-073 albo padnietej do regeneracji - do 2000zł

Nowa ori K04-015 za ok 3200zł

Frankenturbo F21 FrankenTurbo | F21 Hybrid Turbocharger for Longitudinal 1.8T za 1000$ plus przesyłka

Kupowanie k04-15 z allegro czy ebay za 1200zł pozostawiam to przemyślenia bo jest mase netatywnych opinii.

Opublikowano

Garretty będą znacznie droższe niż KKK nie ? Z tego co udało mi się odnaleźć info to za Garretta trzeba zapłacić grubo powyżej 4000 a to już jest poza budżetem. Opcje z allegro i ebaya odpadają.

Opublikowano

Ja wolę KKK ale co ja mogę wiedzieć. ;-)

Sony Xperia E dual Tapatalk 4

Opublikowano

A tak odbiegając od KKK to jaki Garret pasuje P&P bez zmiany kolektora do 1.8T ? może być link

Zna ktoś odpowiedź na powyższe pytanie ? Niektórzy narzekają na turbo Garreta i proponują robić kolektor + DP oraz włożenie turbo z EVO TD05. Co o tym sądzicie?

Opublikowano

pasuje eliminator gt28r

Opublikowano

jak bylem w tune-up to widzialem wykres na takich gratach jak u mnie czyli turbo k03-073 wynik 239 kunia i 360nM i to jeszcze na gazie tylko ze oska

Opublikowano

A tak odbiegając od KKK to jaki Garret pasuje P&P bez zmiany kolektora do 1.8T ? może być link

Zna ktoś odpowiedź na powyższe pytanie ? Niektórzy narzekają na turbo Garreta i proponują robić kolektor + DP oraz włożenie turbo z EVO TD05. Co o tym sądzicie?

turbosprężarki Garretta są bardzo dobre, przy nieodpowiednim użytkowaniu są awaryjne jak każde inne, td04 i 05 są popularne ze względu na ich dostępność i cenę, w przypadku awarii nie ma problemu z szybką regeneracją

Opublikowano
K04-015, wtryski , przelot na wydechu, IC i alu DV

amen

Moim zdaniem K04-15 nie da 250 koników. 230-240 max. Więcej juz niebezpiecznie. Mam nówkę + tip + wtryski 225 + FMIC. DP w bandażach wkrótce.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...