deex Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Jesli chodzi o porównanie k03 z k04 to wydajniejsza jest k04 , bez porównania , jesli chcesz dobic do 250 ps, wrzucaj k04 , przelot , wtryski 360 powinny styknac dolot z przepływka s3/ tt/cupra no i fmic , wszystko wystroic i bedzie git ! Ja w s3 po wirusie , wydech 3'' fmic ,dv forge wtryski 360 seria poapa seria uzyskałem 250 /380
KICHOL Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Panowie sorry za lekki Off top, ale mam pytanie i widzę, że wątek w miarę świeży i dysponujecie wiedzą która może mi pomóc.Czy można wycisnąć z BEXa programem oraz bez ingerencji w osprzęt silnika 250 koni i w granicach 350 Nm? Ewentualnie co należy w nim zmienić, żeby uzyskać taką moc? Czy lepiej wybrać BFB i za różnicę w kosztach zakupu dokonać modyfikacji? pytanie tylko jakich konkretnie trzeba do uzyskania wyżej wspominanych parametrów? Pozdrawiam. Różnicą kosztów między BFB a BEX nie pokryjesz takich modyfikacji aby podejść z mocą pod BEX-a z samym programem (ok 210KM) 250KM w BEX-ie nie zrobisz programem.....dołożyć musisz DP, TIP zmienić wtryski i i coś pod 230-240 wyjdzie przepraszam przykleksiłem nie zauważyłem czwartej strony w wątku: Zawstydzony:
domjenick Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Panowie-zaczynamy się powtarzać i ten wątek można porównać to tego, co jest już tam napisane http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?t=1342
kkrawat Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Jesli chodzi o porównanie k03 z k04 to wydajniejsza jest k04 , bez porównania , jesli chcesz dobic do 250 ps, wrzucaj k04 , przelot , wtryski 360 powinny styknac dolot z przepływka s3/ tt/cupra no i fmic , wszystko wystroic i bedzie git ! Ja w s3 po wirusie , wydech 3'' fmic ,dv forge wtryski 360 seria poapa seria uzyskałem 250 /380 Deex tylko k04 z s3 to nie to samo co k04-15 z wzdłużnego...
domjenick Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Panowie-konkretnie proszę jakie turbo na 230-250 koni i zamykamy temat
Dev Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 K04-015, wtryski , przelot na wydechu, IC i alu DV amen
12pawel12 Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 K04-015, wtryski , przelot na wydechu, IC i alu DVamen http://allegro.pl/vw-audi-1-8t-k04-180km-nowa-turbosprezarka-i2262903899.html Jak powyższe turbo ma się do K04-15 o której mówisz? gdzie ewentualnie można takiej szukać? Może jest ktoś chętny, żeby zrobić w FAQ tak jak z 1.9TDI? Czyli co jak i czym i z jakiej wersji 1.8T można wyciągnąć.
domjenick Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 osobiście uważam, ze ten wątek dokładnie wiele wyjaśnia, z resztą każde 1,8T-ma podobny potencjał, a rozbieżności w osiągach-są uzależnione od stanu podzespołów... wiadomo ile można samym programem osiągnąć, i ile po dołożeniu odpowiednich elementów-silnik konstrukcyjnie jest identyczny-różnią się osprzętem, typu turbo, wtryski, soft, itp
gelus Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 Panowie jesli chodzi o TIP warto zmieniac w BFB? tam chyba nie ma zwezki, ile daje zmiana TIPA? jesli chodzi jeszcze o kolektor wydechowy, czy BFB a BEX maja te same kolektory? warto zmienic na BEX ? ewentualnie jakis ATP ? dzieki za odpowiedz
Norbunio Opublikowano 31 Lipca 2013 Autor Opublikowano 31 Lipca 2013 Odgrzebie temat:) Panowie jakie turbo najlepiej wybrać jak mamy już fmic, wtryski BAM, downpipe, tip i stożek? Jak się okazuje na takim setupie i dużym turbo można zgarnąć dużo więcej niż 250 koni. Można wtedy pomyśleć o wydechu ale to nie problem. Problem jakie wybrać turbo żeby podeszło P&P, dało jak najwięcej mocy a przy tym było żywotne. Pod uwagę biorę raczej K04-15 lub jakiegoś Garretta. Opcja z Evo przeszła mi przez myśl, ale szkoda kasy na kolektor i nowego downpipe'a. Jeżeli możecie to podajcie orientacyjne ceny oraz namiar na przedstawiciela/handlowca. Turbo miałoby być nowe na fakturę. Obecnie jest 208km/308Nm i jest to dla mnie stanowczo za mało. peace
wampir Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 Hybryda k03/k04 za 1200-1800zł Szukanie używanej k03s czyli K03-073 albo padnietej do regeneracji - do 2000zł Nowa ori K04-015 za ok 3200zł Frankenturbo F21 FrankenTurbo | F21 Hybrid Turbocharger for Longitudinal 1.8T za 1000$ plus przesyłka Kupowanie k04-15 z allegro czy ebay za 1200zł pozostawiam to przemyślenia bo jest mase netatywnych opinii.
Norbunio Opublikowano 31 Lipca 2013 Autor Opublikowano 31 Lipca 2013 Garretty będą znacznie droższe niż KKK nie ? Z tego co udało mi się odnaleźć info to za Garretta trzeba zapłacić grubo powyżej 4000 a to już jest poza budżetem. Opcje z allegro i ebaya odpadają.
POWER-KRIS Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 Ja wolę KKK ale co ja mogę wiedzieć. ;-) Sony Xperia E dual Tapatalk 4
godski Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 Popytam za oryginalnym K04-15 od dystrybutora. Dam znać na forum , ile sobie cenią przy zakupie paru sztuk.
WhiteBoy Opublikowano 6 Września 2013 Opublikowano 6 Września 2013 A tak odbiegając od KKK to jaki Garret pasuje P&P bez zmiany kolektora do 1.8T ? może być link Zna ktoś odpowiedź na powyższe pytanie ? Niektórzy narzekają na turbo Garreta i proponują robić kolektor + DP oraz włożenie turbo z EVO TD05. Co o tym sądzicie?
wodi87 Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 jak bylem w tune-up to widzialem wykres na takich gratach jak u mnie czyli turbo k03-073 wynik 239 kunia i 360nM i to jeszcze na gazie tylko ze oska
Booster Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 A tak odbiegając od KKK to jaki Garret pasuje P&P bez zmiany kolektora do 1.8T ? może być link Zna ktoś odpowiedź na powyższe pytanie ? Niektórzy narzekają na turbo Garreta i proponują robić kolektor + DP oraz włożenie turbo z EVO TD05. Co o tym sądzicie? turbosprężarki Garretta są bardzo dobre, przy nieodpowiednim użytkowaniu są awaryjne jak każde inne, td04 i 05 są popularne ze względu na ich dostępność i cenę, w przypadku awarii nie ma problemu z szybką regeneracją
godski Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 K04-015, wtryski , przelot na wydechu, IC i alu DVamen Moim zdaniem K04-15 nie da 250 koników. 230-240 max. Więcej juz niebezpiecznie. Mam nówkę + tip + wtryski 225 + FMIC. DP w bandażach wkrótce.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się