Frimuś Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 czyli najlepiej kupić kwasika pociąć, dopasować i jakoś połapać i zawieść do kogoś kto spawa tigem szkoda ze mazs dalego do mnie to bysmy to ogarneli
pocas Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 W AVF macie połączenie między coolerem a turbo na ori rurce od turbiny? Czy na sztywno wpięte w turbinę?
domestos Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 czyli najlepiej kupić kwasika pociąć, dopasować i jakoś połapać i zawieść do kogoś kto spawa tigem szkoda ze mazs dalego do mnie to bysmy to ogarneli może niebawem będę się wybierał do Częstochowy to można coś pomyśleć
Inkognito Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 ja w tym temacie napiszę tylko tyle jeśli ktoś jest z WLKP lub okolic zapraszam do siebie...
m2ri2n Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 Dawno nikt tu nie pisał. Trochę tu poczytałem i mam klika pytań, mianowicie: 1.Czy ktoś był na hamowni przed założeniem FMIC-a i po założeniu? 2.Jakie maksymalne spadki temperatur w stosunku przed założeniem i po założeniu FMIC-a uzyskaliście? 3.Po założeniu FMIC-a i nie zmienianiu programu jak "zachowywało się" auto?
CZIKITA Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 Ja ostatnio słyszałem że jeśli się nie chce dawać tego centralnego chinola to można fabryczny podmienić na jakiś z golfa 4 tylko z której wersji silnikowej słyszał ktoś coś na ten temat ?
Inkognito Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 w seryjnym aucie nie będzie przyrostów różnica tem. w dolocie jest duża auto po założeniu Fmica ma turbodziure ale wtedy jedzie się na program i wychodzi dużo lepszy wynik niż na seryjnych gratach duzo lepszy wynik w sensie około 15-20ps mówię tu o 1.8t
CZIKITA Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 No przecież wiem miałem icka już centralnego ale teraz chce w AFNie bocznego wiekszego wtryski bosch216 turbo awx itp reszta gratów już czeka tylko nieche żeby był widoczny a wiem że jeden z naszych lokalnych tunerów pcha tam do b5 IC z Golfa 4 tyle mi się udało ustalić dodatkowo pocięte nadkole jak w S4 i mamy ten sam efekt co wasz centralny Co do przyrostu mocy po samym icku ja czułem różnicę w nocy tak jak by z 5 do koni miał więcej ale to tylko w nocy jak jest chłodne powietrze w dzień różnicy nie było
Kowi87 Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 jak już w miejsce fabrycznego to ICek od alfy romeo 2,0, a nie jakieś golfy, ale tak czy tak od centralnego lepszy nie będzie:whistling:
CZIKITA Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 No mi tyknie coś na 170 kucy więc szału nie chce a czemu nie będzie lepszy ?
zib0l Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Kowi a ten icek z alfy romeo 2,0 z jakiego modelu i czy wytrzyma do mocy 170hp-350nm?
MrTea Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 Panowie, szukam gratów na FMICa .. Zastanawiam się nad tym IC z A5 o węższym rdzeniu.. obsłuży on według Was bez problemu moce 230-240ps? (więcej nie planuje) Czy na takim coolerze przepływ powietrza nie będzie gorszy niż np. na Chińczyku intercooler wydajny, tuningowy, z nowym rdzeniem ic, fmic do tdi, diesla ..
krzysiekvtec Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 ten z linka na pewno da sobie rade
Kowi87 Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 do takiej mocy to raczej 180ke ładuj:whistling:
MAGIC87 Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 do takiej mocy to raczej 180ke ładuj:whistling: 180 albo i wiekszy:wink:
MrTea Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 180ka to i tak już wielka locha jest ... tak mi sie wydaje ... chyba
wampir Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 Wystarczy policzyć objetosc 2x SMIC i FMIC 140mm i wyjdzie prawie to samo. Dopiero 180mm jest większy objętościowo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się