Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] FMIC w A4 B5 1.9 TDI AFN oraz 1.8T B6 AVJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czyli najlepiej kupić kwasika pociąć, dopasować i jakoś połapać i zawieść do kogoś kto spawa tigem

szkoda ze mazs dalego do mnie to bysmy to ogarneli :wink:

Opublikowano

W AVF macie połączenie między coolerem a turbo na ori rurce od turbiny? Czy na sztywno wpięte w turbinę?

Opublikowano
czyli najlepiej kupić kwasika pociąć, dopasować i jakoś połapać i zawieść do kogoś kto spawa tigem

szkoda ze mazs dalego do mnie to bysmy to ogarneli :wink:

może niebawem będę się wybierał do Częstochowy to można coś pomyśleć

Opublikowano

spoko loko temat do dogadania

Opublikowano

ja w tym temacie napiszę tylko tyle jeśli ktoś jest z WLKP lub okolic zapraszam do siebie...

Opublikowano

Dawno nikt tu nie pisał.

Trochę tu poczytałem i mam klika pytań, mianowicie:

1.Czy ktoś był na hamowni przed założeniem FMIC-a i po założeniu?

2.Jakie maksymalne spadki temperatur w stosunku przed założeniem i po założeniu FMIC-a uzyskaliście?

3.Po założeniu FMIC-a i nie zmienianiu programu jak "zachowywało się" auto?

Opublikowano

Ja ostatnio słyszałem że jeśli się nie chce dawać tego centralnego chinola to można fabryczny podmienić na jakiś z golfa 4 tylko z której wersji silnikowej słyszał ktoś coś na ten temat ?

Opublikowano

w seryjnym aucie nie będzie przyrostów

różnica tem. w dolocie jest duża

auto po założeniu Fmica ma turbodziure ale wtedy jedzie się na program i wychodzi dużo lepszy wynik niż na seryjnych gratach duzo lepszy wynik w sensie około 15-20ps mówię tu o 1.8t

Opublikowano

No przecież wiem miałem icka już centralnego ale teraz chce w AFNie bocznego wiekszego wtryski bosch216 turbo awx itp reszta gratów już czeka tylko nieche żeby był widoczny a wiem że jeden z naszych lokalnych tunerów pcha tam do b5 IC z Golfa 4 tyle mi się udało ustalić dodatkowo pocięte nadkole jak w S4 i mamy ten sam efekt co wasz centralny :hi:

Co do przyrostu mocy po samym icku ja czułem różnicę w nocy tak jak by z 5 do koni miał więcej ale to tylko w nocy jak jest chłodne powietrze w dzień różnicy nie było :hi:

Opublikowano

jak już w miejsce fabrycznego to ICek od alfy romeo 2,0, a nie jakieś golfy, ale tak czy tak od centralnego lepszy nie będzie:whistling:

Opublikowano

No mi tyknie coś na 170 kucy więc szału nie chce a czemu nie będzie lepszy ?

Opublikowano

Kowi a ten icek z alfy romeo 2,0 z jakiego modelu i czy wytrzyma do mocy 170hp-350nm?

Opublikowano

Ja puki co namierzam tego golfa

Opublikowano

Szkoxa czasu tyle ci powiem

Opublikowano

Panowie, szukam gratów na FMICa .. Zastanawiam się nad tym IC z A5 o węższym rdzeniu.. obsłuży on według Was bez problemu moce 230-240ps? (więcej nie planuje)

Czy na takim coolerze przepływ powietrza nie będzie gorszy niż np. na Chińczyku intercooler wydajny, tuningowy, z nowym rdzeniem ic, fmic do tdi, diesla ..

Opublikowano

ten z linka na pewno da sobie rade :)

Opublikowano

do takiej mocy to raczej 180ke ładuj:whistling:

Opublikowano
do takiej mocy to raczej 180ke ładuj:whistling:

180 albo i wiekszy:wink:

Opublikowano

180ka to i tak już wielka locha jest ... tak mi sie wydaje ... chyba :grin:

Opublikowano

Wystarczy policzyć objetosc 2x SMIC i FMIC 140mm i wyjdzie prawie to samo. Dopiero 180mm jest większy objętościowo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...