OLI_B5 Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 140 do 350ps jest to nie wiem czy jest sens pakowac taką loche jak 180
MrTea Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 podobno ze względu na swobodniejszy przeplyw powietrza przez większy IC
Kowi87 Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 Te ich wwrtosci to se mozna wsadzic, laduj min 180km podciecie zderzaka to 30min roboty
zib0l Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 jak już w miejsce fabrycznego to ICek od alfy romeo 2,0, a nie jakieś golfy, ale tak czy tak od centralnego lepszy nie będzie:whistling: Udalo sie wyrwac ten smic od alfy za 40pln (mod od rtocki) , zobaczymy co z tego wyjdzie
CZIKITA Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Zrób foto jak to wielkościowo jest duże w stosunku de seryjnego jeśli możesz
zib0l Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Zrób foto jak to wielkościowo jest duże w stosunku de seryjnego jeśli możesz img196.imageshack.us/img196/4883/ic641.jpg
CZIKITA Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 O kurde konkretna locha to się tam zmieści
AB7 Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 i to sie zmiesci w b5? czy cos takiego podejdzie tez pod b6/7? jak bedziesz dopasowywal zaczepy, sam bedziesz spawal?
Kowi87 Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 a co do golfowego coolera to dla golf 1,9TDI i 1,8t 183x190x85, dla A4 2,5tdi lewy 215x172x62cm, prawy 192x172x62cm dla A4 1,9tdi 130km 220x215x62 dla 1,8t S3 183x162x85 dla A6 2,7-3,0 205x200x64 prawy dla B6 2,5tdi 200x190x65 lewy dla A4 3,0TDI 206x194x80 prawy dla A4 B6 1,8t 215x193x65 i 241x174x67 dla A4 B5 1,8t i 1,9 240x165x62 no wiec wkałdanie z golfa coolera mija sie z celem ---------- Post dopisany at 11:38 ---------- Poprzedni post napisany at 11:36 ---------- cos tam w błotniku trzeba przerabiać tu pomysłodawca i jego watek http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/niektorych-tunerow-niemozliwe-79434/
MrTea Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Smic od alfy dobry mod do diesla modzonego na nie wiecej jak 180ps .. Minusem jest to że dołem siedzi on niżej i trzeba uważać ..
CZIKITA Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 a co do golfowego coolera to dla golf 1,9TDI i 1,8t 183x190x85, dla A4 2,5tdi lewy 215x172x62cm, prawy 192x172x62cm dla A4 1,9tdi 130km 220x215x62 dla 1,8t S3 183x162x85 dla A6 2,7-3,0 205x200x64 prawy dla B6 2,5tdi 200x190x65 lewy dla A4 3,0TDI 206x194x80 prawy dla A4 B6 1,8t 215x193x65 i 241x174x67 dla A4 B5 1,8t i 1,9 240x165x62 no wiec wkałdanie z golfa coolera mija sie z celem ---------- Post dopisany at 11:38 ---------- Poprzedni post napisany at 11:36 ---------- cos tam w błotniku trzeba przerabiać tu pomysłodawca i jego watek http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/niektorych-tunerow-niemozliwe-79434/ Ale jest grubszy
Kowi87 Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 no to policzmy Golf 18,3x19x8,5= 2955cm3 A4 24x16,5x6,2= 2455cm3 Tu niewiele wydajniejszy ten z golfa teraz FMIC 14x55x6,5= 5005cm3 18x55x6,5= 6435cm3 tak wiec mały FMIC będzie skuteczniejszy tym bardziej że jest odkryty:whistling: co do wydajnosć kwestia gęstosci zeberek jeszcze:whistling:
CZIKITA Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 No dobra prezesie wygrałeś aczkolwiek i tak lukam teraz za tym alfowym tylko k**ewstwo drogie jak diabli nie ma gdzieś ktoś coś jakiegoś tańszego ?
Kowi87 Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Wiesz trzeba by dorwać jakis katalog techniczny producenta chłodnic i przegrzebać rysunki wymiarowe, na bank cos jeszcze by sie znalazło:wink: W motoryzacyjnych powinni takie cuda mieć
wampir Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Można tak Audi A3 A4 B5 B6 B7 VW Passat B5 5 1 8T TDI Smic Side Mount Intercooler KIT | eBay Tylko nie pytajcie czy kto to mial, czy to coś daje i czy jest sens Na te pytanie odpowie wujek google po wpisaniu "SMIC or FMIC Audi A4". Na audizine mowia, ze do slabej k04 taki SMIC wystarczy.
zib0l Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Jak dobrze obliczylem to ten od alfy 4792cm3:)
juby_p Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Boczny IC ma jeszcze wadę o której nikt nie wspominał zdaje się, w upalne lato stojąc w korku lub w ogóle stojąc powietrze w około IC stoi łącznie z ciepłym powietrzem od silnika w przypadku IC czołowego wiatrak od klimy pompuje cały czas powietrze, ja na ori IC po staniu w korku miałem zamułe
CZIKITA Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Można tak Audi A3 A4 B5 B6 B7 VW Passat B5 5 1 8T TDI Smic Side Mount Intercooler KIT | eBay Tylko nie pytajcie czy kto to mial, czy to coś daje i czy jest sens Na te pytanie odpowie wujek google po wpisaniu "SMIC or FMIC Audi A4". Na audizine mowia, ze do slabej k04 taki SMIC wystarczy. O jaka locha Co do korków to w korkach panowie się nie za***prza więc i tak zamula i tak a zaletą bocznego jest niepozorny wygląd auta ---------- Post dopisany at 15:15 ---------- Poprzedni post napisany at 15:13 ---------- jak już w miejsce fabrycznego to ICek od alfy romeo 2,0, a nie jakieś golfy, ale tak czy tak od centralnego lepszy nie będzie:whistling: Udalo sie wyrwac ten smic od alfy za 40pln (mod od rtocki) , zobaczymy co z tego wyjdzie Gdzieś ty go wyhaczył za 40 zł bo ja dzwonie po ludziach i nigdzie tego niema
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się