msck Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 jak nie ma jak jest katalizator to musi być sonda żeby podgrzewać spaliny itd i sterować dawka paliwa spalanego podgrzewac spaliny? o czym ty mowisz ?
kruper Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 panowie, powiem szczerze ze jestem laikiem jesli chodzi o tego typu sprawy, wiec pytam. Otóż przyszedl czas na wymiane kata, ale nie chcę wsadzac nówki ponownie, mam zamiar zrobić przelot. Co powinienem wziąc pod uwage ? Czytalem troche, że musze zastosowac dodatkowo emulator kątowy sondy lambda... ktoś może łopatologicznie i konkretnie przedstawić całą operację ? Bede wdzieczny.
Dev Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 nie emulator, tylko jedziesz do jakiegos tunera, robisz softa przy okazji wywalasz drugą sonde z ECU i cieszysz sie autkiem
jacek70 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Tak prawdę mówiąc to guzik daje wywalenie kata.Jeżeli już to tylko może dać kłopoty...
Dev Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Tak prawdę mówiąc to guzik daje wywalenie kata.Jeżeli już to tylko może dać kłopoty... owszem daje, większy smród z d...y i wiekszą dziurę ozonową
edekxp Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 panowie, powiem szczerze ze jestem laikiem jesli chodzi o tego typu sprawy, wiec pytam. Otóż przyszedl czas na wymiane kata, ale nie chcę wsadzac nówki ponownie, mam zamiar zrobić przelot. Co powinienem wziąc pod uwage ? Czytalem troche, że musze zastosowac dodatkowo emulator kątowy sondy lambda... ktoś może łopatologicznie i konkretnie przedstawić całą operację ? Bede wdzieczny. U mnie już katalizator walił błędami co 100km Najpierw kupiłem emulator (tulejkę kątową) potem 2 uszczelki Wyjąłem katalizator - myślałem że bedzie widać że zapchany, ale nie Trochę wkład się przesuwał - 1cm Wkręciłem tulejkę oraz 2 sondę, poskładałem wszystko Po wszystkim brak błędów:banan:. Z racji że u mnie turbo trochę późno wstawało podejrzewałem na kata przytkanego, więc ponownie go wyciągnąłem. Wybebeszyłem z niego wszystko, ciężko było ale dałem radę - czysta rura w środku. Po wszystkim turbo trochę wcześniej wstaje, ale to nie było to, miałem kilka nieszczelności między innymi - główna rura gumowa od turbiny do pasa przedniego. Turbinę bardziej słychać, ale w aucie nie jest głośniej Może trochę spalanie spadło. Dodam tylko że po co wydawać 200zł na rury zamiast kata. Wystarczy z niego usunąć wszystko i założyć z powrotem. Na przeglądzie niby katalizator jest
kruper Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 panowie, powiem szczerze ze jestem laikiem jesli chodzi o tego typu sprawy, wiec pytam. Otóż przyszedl czas na wymiane kata, ale nie chcę wsadzac nówki ponownie, mam zamiar zrobić przelot. Co powinienem wziąc pod uwage ? Czytalem troche, że musze zastosowac dodatkowo emulator kątowy sondy lambda... ktoś może łopatologicznie i konkretnie przedstawić całą operację ? Bede wdzieczny. U mnie już katalizator walił błędami co 100km Najpierw kupiłem emulator (tulejkę kątową) potem 2 uszczelki Wyjąłem katalizator - myślałem że bedzie widać że zapchany, ale nie Trochę wkład się przesuwał - 1cm Wkręciłem tulejkę oraz 2 sondę, poskładałem wszystko Po wszystkim brak błędów:banan:. Z racji że u mnie turbo trochę późno wstawało podejrzewałem na kata przytkanego, więc ponownie go wyciągnąłem. Wybebeszyłem z niego wszystko, ciężko było ale dałem radę - czysta rura w środku. Po wszystkim turbo trochę wcześniej wstaje, ale to nie było to, miałem kilka nieszczelności między innymi - główna rura gumowa od turbiny do pasa przedniego. Turbinę bardziej słychać, ale w aucie nie jest głośniej Może trochę spalanie spadło. Dodam tylko że po co wydawać 200zł na rury zamiast kata. Wystarczy z niego usunąć wszystko i założyć z powrotem. Na przeglądzie niby katalizator jest Tak też dzisiaj zrobiłem, znajomy mechanior usunął 2 wkłady kata i jest przelot, turbo bardziej świszczy i jest przyjemniej, szukam teraz tylko osoby która usunie mi 2 sondę z ECU tak jak wspomniał devastation.
edekxp Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 a jak jest z przeglądem?? A nic, fizycznie katalizator jest tylko pusty w środku. Przecież na przeglądzie nie podłaczają analizatora spalin, bynamniej u mnie a przeglądy robię już z 15lat Tapatalk
barrowiec1 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 a u mnie jest podłączany co roku i bez tego ni hu hu, tylko jak go mam na gazie to emisja jest mniejsza, czy wywalenie aż tak podciągnie zanieczyszczenie ?
maxim Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 a jak jest z przeglądem?? W b5 miałem wywalonego kata, zastąpiłem go tłumikiem przelotowym. Na przeglądzie typek podpiął analizator spalin i ku mojemu zdziwieniu wszystko było w normie. W b6 też na pewno wywalę to cholerstwo.
daniels Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 u mnie też w normie bez kata,zdrowy motor nie problemu z analizą spalin
lukasz1813 Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 Witam kolegów. Czy ktoś z was posiada jakieś fotki z wyciągania kata z silnika AJM? Wreszcie chce się zabrać out kata. Wszystkie info będą przydatne. ---------- Post dopisany 24-09-2013 at 13:57 ---------- Poprzedni post napisany 19-09-2013 at 23:20 ---------- Witajcie Dopiero wczoraj wziąłem się za usuwanie katalizatora. Założyłem nową plecionkę a kata po prostu wybiłem, oryginalną puchę zostawiłem w razie W Żadnego głośniejszego odgłosu pracy silnika nie ma. Słychać tylko fajny świst turbinki Dzięki wszystkim za zainteresowanie Pozdrawiam
sylwestro_k Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 jak nie ma jak jest katalizator to musi być sonda żeby podgrzewać spaliny itd i sterować dawka paliwa spalanego ??? ja mam awx-a i żadnej sondy nie uświadczyłem...
piotraudi Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 rozumiem ze wywaliliście kata i zostawiliście samą puche od niego??? czy jak być powinno wspawaliście taką srednicą rure i na nią puche od kata??niby drobnostka ale a to bardo ważna.
edekxp Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 teraz tylko osoby która usunie mi 2 sondę z ECU tak jak wspomniał devastation. Wcześniej się trochę dowiadywałem i wywalenie sondy w ECU śpiewali około 400zł Programu nie potrzebuję bo mam więc został emulator za 30zł
damian81Z Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 rozumiem ze wywaliliście kata i zostawiliście samą puche od niego??? czy jak być powinno wspawaliście taką srednicą rure i na nią puche od kata??niby drobnostka ale a to bardo ważna. ja mam puche rozcieta wyjety wkład i zaspawaną (w B5), jedyne co zauważyłem to delikatne gwizdanie turbiny
Duch^ Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 jak nie ma jak jest katalizator to musi być sonda żeby podgrzewać spaliny itd i sterować dawka paliwa spalanego ??? ja mam awx-a i żadnej sondy nie uświadczyłem... Zlituj się jaka sonda w silnikach 130km? Niby po co ?yy podgrzewać spaliny? eee ja słyszałem że fotele na tylnej kanapie:decayed:
krzysiekvtec Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Orientuje sie ktos, jesli jest juz soft wgrany to wylaczenie sondy tyle samo kosztuje co bez softu ?
Marc!n Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 raczej tak, co innego gdybyś dopiero soft robił i przy okazji chciał usunąć 2 sondę.. Najlepiej podzwoń po okolicznych tunerach i popytaj o cenę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się