akita Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 Czy stosujecie jakieś domieszki do diesla podczas zimy aby np bylo lepsze spalanie itp? No i czy można coś takiego stosować w silnikach 2.0tdi CR
powaguspisz Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 Poszukaj, ale tak na marginesie to polecam 8344 LM (Liqui Moly) Dodatek do oleju napęd. do -31 stopni.
przemek4net Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 nic nie dolewam... tankuje na zwyklych stacja benzynowych, jezdzilem w tamtym roku przez gory do pepikow co tydzien i nieraz bywalo miejscami po -25 i nic nie sie dzialo silnik 2,0tdi cr caga... podobnie robilem w 2.5v6tdi..lalem i jezdzilem
RoBi_Rs Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 Ja kiedyś zalałem na Shellu w Katowicach i stanąłem :/ wytargałem bak i się zrobiła galaretka na dole i zatkało smoka.. W duże mrozy na bak 80L do busa 2L benzyny+ 100ml mixolu. Rozruch ułatwiony i przez 6 lat żadnych problemów.
zradek1 Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 ja leje dobrą ropkę i jest dobrze
mmateeuszz Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 kolego ja rok temu zatankowałem rope na bp tą najlepsza i jakiś tam dodatek kupiłem bo u nas w bieszczadach zimno jest a i tak parafina się wytrąciła i filtr zatkało...
stefan1986 Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 ja tankuje vervę na orlenie na jednej stacji (podobno teraz mają przejściową do -10*C ale nigdy nie wiadomo jak to z nimi jest), do tego już drugą zimę będę lać dodatek Castrol TDA, w zeszłym roku przy -25*C nie miałem najmniejszych problemów.
Wajsik86 Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 CASTROL TDA lejesz i masz spokój bo działa jako depresator i ma właściwości smarujące.I nie leje się tej "lepszej" bo na stacjach kontrolują tylko podstawowe paliwa:wink:
eu4yaon Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Ja kiedyś zalałem na Shellu w Katowicach i stanąłem :/ wytargałem bak i się zrobiła galaretka na dole i zatkało smoka.. W duże mrozy na bak 80L do busa 2L benzyny+ 100ml mixolu. Rozruch ułatwiony i przez 6 lat żadnych problemów. w zeszłą zime rzeczywiście coś było nie tak z ropą na shellu. kolega w żorach też wyjechał z shella i stanął.
kruszyna29 Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 osobiście zimą dolewam dodatki do paliw przeciw wytrącaniu się parafiny (dostępne na stacjach, oczywiście przed tankowaniem) i zero problemów teraz mam zalany środkiem do czyszczenia układu paliwowego-wtrysków MOTUL DIESEL SYSTEM CLEAN
siwucha Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Ale czy środek do czyszczenia układu wtryskowego jest bezpieczny dla silnika CR?? Rozmawialem z goscie co zajmuje sie naprawa tylko pomp i wtryskow i odradzal takie srodki w tych jednostkach. Co myslicie?
kruszyna29 Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 a dlaczego nie, przecież to nadal wtryskiwacz tylko inaczej sterowany a skąd on ( ten gość od pomp) może wiedzieć czy to dobre czy nie ?
akita Opublikowano 31 Października 2012 Autor Opublikowano 31 Października 2012 Właśnie kwestia czy takie specyfiki nie szkodzą silnikom CR..
julo23 Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Drogie paliwa są przystosowane do zimy, przecież pan Henio na całą cysterne ON sypie szpadel dodatku i już jest super Verva za 6zł. Pyk i już.
pukko Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 tak ---------- Post dopisany at 20:12 ---------- Poprzedni post napisany at 20:12 ---------- nie
adbur Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Tankuję głównie na samoobsługowej stacji NESTE i nigdy problemów nie miałem, silnik CAGA 143 km jak w A4 B8. Mrozy różne w Szczecinie ale do tej pory nie mogę na tę stację narzekać.
kris67 Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Ja leje Verve i do -30 tej zimy nie było problemu z odpaleniem i jazdą,oczywiście filtr paliwa wymieniam na nowy przed zimą .
PatrykB Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Paliwo wszyscy lejemy to samo, nieważne czy tankujesz na BP, Shellu, Orlenie czy innym Neste. W bazie paliwowej wszyscy trzymają paliwo w jednym/kilku zbiornikach razem, tylko inne (a czasem nawet te same) cysterny je dowożą na stacje. W przypadku paliw "ulepszonych" dodatek jest dozowany podczas tankowania się takiej cysterny. Arktyczne paliwo, trzymane w osobnych zbiornikach, sprzedaje w Polsce Lotos (pod nazwą Lotos Dynamic zimą) i chyba Orlen. Statoil swojego słynnego zimowego golda też kupuje od Lotosu W zeszłym roku był problem ze zwykłym ON m.in. z powodu 5% dodatku bio, który w tym roku już wynosi 7%, więc może być jeszcze ciekawej przy temp. poniżej -25 stopni, wg polskich norm ma być wszystko ok do -22, poniżej tych temperatur to już loteria. Ja osobiście zimą tankuję na lotosie dynamica albo na statoilu golda i problemu nie mam, ale w przypadku zwykłego ON bez depresatora przy temp. rzędu -30 bym nie zaryzykował.
tomx Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 przez te gowno co nam sprzedaja te silniki sie jeb...a tak jak kolega wczesniej napisal czy to schel czy bp idzie z jednego wiadra tylko pan henio walnie na szype dodatku na v powera pol szypy na dynamica i cwiartke na ultimite
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się